Lillestrøm SK - Fredrikstad FK søn. 14. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Kamptråd Lillestrøm SK - Fredrikstad FK søn. 14. juni kl. 18.00

    Nok en skjebnekamp søndag, mot FFK på Åråsen. LSK har 7 poeng på de siste tre kampene, og selv om vi fortsatt ligger på nedrykksplass er det meget tett oppover på tabellen. Vinner vi på søndag er vi á poeng med bl.a. FFK på 14 poeng.

    Ifølge nyhetstråden fikk Nosa seg en smell på trening forrige uke, men han skal være tilbake i trening med laget i morgen. Ellers:
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    Lars Kristian Eriksen, Arild Sundgot, Marius Johnsen, Hassane Dosso og Karim Essediri var alle i full trening i går. Olivier Occean trenger trolig to uker til før han blir spilleklar.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Er vel ingen grunn til å eksperimentere:

    Otto

    Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

    Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust

    Nosa-Legenden

    Kiko, Edwin og Ringstad bør sitte ytterst på benken.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13244

      #3
      Jeg vil ha Jon Selås og Mona Levin inn som hhv dommer og 4. dommer. Blir spennede om FFK klarer å overgå sine fantastiske skuespillerprestasjoner fra forrige gang.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Er vel ingen grunn til å eksperimentere:

        Otto

        Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

        Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust

        Nosa-Legenden

        Kiko, Edwin og Ringstad bør sitte ytterst på benken.
        Enig. På tide å kjøre inn en førsteelver. En førsteelver der verken Kiko eller ikke engang Occean får noen gratisbilletter.

        Forventer en overbevisende tre-poenger hjemme mot FFK, av godt, gammelt LSK-merke.

        Jeg forventer også en dommer som dømmer nøytralt, og som ikke har glemt at det faktisk finnes regler om at det skal dømmes imot spillere som filmer ute på spillefeltet.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Ikke engang Occean? Hva mener du? Burde være jævlig åpenbart at han ikke skal ha noen startplass med det første.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Med det så mener jeg at Occean er såpass tung å møte, at han normalt skal spille. Men han skal ikke spille hvis han ikke lære seg å keike rundt med elendig teknikk, stoppe alle angrep med feilvalg og elendige/null pasninger.

            Og sånn har han sett ut lenge. Derfor, benken inntil han virkelig kommer tilbake og viser at han kan å spille ball. Apropos teknikk, hva med å vise mannen en innedørshall, lære han litt five-a-side og la han heppe litt med en trickball. Burde vel være mulig?
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13244

              #7
              Occeanet og Kiko spiller naturligvis HVIS de presterer på trening forut for matchen. Sånjn er det vel det funker? I toppform er de selvskrevne på alle tippeligalag. Dessverre tror jeg neppe noen av dem har formen inne akkurat nå.

              Ellers: Jeg vurderer sterkt å ta med meg teaterkikkerten til denne kampen. Andre med teaterrekvisita oppfordres til å følge mitt eksempel. Kanskje blir det mulig å få et glass Campari mellom første og andre akt? Kan vi satse på at Gashi gjeninntrer i rollen som den løgnaktige Peer Gynt?

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #8
                13 minutter. Ta med dere ordentlige mannfolk denne gangen, FFK. Så vi kan få en real fotballkamp.

                Kommentar

                • Superstefan
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 2180

                  #9
                  Fotograf Kreativ Kanaris

                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                  Kommentar

                  • KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Occeanet og Kiko spiller naturligvis HVIS de presterer på trening forut for matchen.
                    Occean er vel fortsatt ute et par uker til, så han spiller nok ikke til helga.

                    ref RB (i går): "Olivier Occean trenger trolig to uker til før han blir spilleklar."

                    Kommentar

                    • Hel1017
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2008
                      • 196

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Er vel ingen grunn til å eksperimentere:

                      Otto

                      Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                      Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust

                      Nosa-Legenden

                      Kiko, Edwin og Ringstad bør sitte ytterst på benken.
                      Helt klart det beste laget vi kan stille p.t.

                      Men så gjenstår det å se om lillebror er klar til søndag. Tror vel neppe det, for de ønsker vel ikke å ta noen sjanser med ham igjen.
                      Men mulighetene for ham å få vist seg fram begynner å bli begrensede mtp salg til sommeren.
                      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Er vel ingen grunn til å eksperimentere:

                        Otto

                        Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                        Riise-Søgård-Bjørkøy-Myklebust

                        Nosa-Legenden

                        Kiko, Edwin og Ringstad bør sitte ytterst på benken.

                        Vi bør satse litt mer offensivt hjemme mot dette laget:

                        Otto

                        Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                        Riise-Nosa-Bjørkøy-Myklebust

                        Edwin-Legenden

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ola
                          Vi bør satse litt mer offensivt hjemme mot dette laget:

                          Otto

                          Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                          Riise-Nosa-Bjørkøy-Myklebust

                          Edwin-Legenden
                          Ikke negativ til dette laget i utgangspunktet. Trur Nosa er bedre som off midt en spiss (ja dere hørte riktig, han har ALLE egenskapene for å lykkes der), og trur Edwin etter hvert vil utvikle seg til å bli en meget bra spiss som fort kan bli fast på laget.

                          Men jeg synes det blir helt feil å flytte spillere rundt på banen nå som vi endelig har starta å spille inn en fast 11er. Offensiv sammhandlig er hva vi trenger nå og rokkeringer er ikke gunstig.
                          Last edited by Kjell.T.Ring; 11.06.2009, 10:31.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Hel1017
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2008
                            • 196

                            #14
                            Utifra hva jeg leser i nyhetstråden og rapporten fra treninga i dag, så bekymrer jeg meg igjen over skader igjen.

                            Liker ikke at LKE har vært på MR og ikke sett på trening heller.
                            Han vil da sansyneligvis ikke stille i 11ern mot FFK til helga?

                            NOSA virker heller ikke til å bli klar til helga.

                            Så lillebror trente i dag, men jeg blir overaska hvis han spiller...

                            MJ jogga på trening i dag, men det er vel ikke noe som tilsier at han ikke spiller. Tipper vi får se:

                            ---Otto---

                            Nordtveit- Riseth- Kippe- Johnsen

                            Essediri- Bjørkøy- Søgård- Myklebust

                            Edwin- Sundgodt
                            Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                            Kommentar

                            • MartinRE
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2008
                              • 738

                              #15
                              Otto

                              LKE-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                              -------Bjørkøy-------

                              Riise-------------Myklebust

                              -------Nosa-------

                              Edwin - Legenden

                              1-0.
                              Last edited by MartinRE; 14.06.2009, 10:49.
                              "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #16
                                FFK hjemme, det tok sannelig ikke lang tid før vi fikk se snuta på Øvrebø på Åråsen igjen, gitt. Skal bli spennende å se om han fortsetter sitt personlige korstog mot Sportsklubben, tar fra oss enda flere regulære mål slik han gjorde mot RBK, lar FFK filme gjennom halve kampen slik de gjorde i fjor, eller om han finner på en ny vri på å dømme bort LSK.

                                Jeg lar meg ikke overraske av NOE når det gjelder disse dommerne, annet enn om vi faktisk skulle få oppleve nøytral dømming eller til og med snev av hjemmedømming.

                                Da vil jeg bli meget, meget, MEGET overrasket.

                                Lykke til, Tom Henning. Jeg vet du kan være en bra dommer, bare så synd du aldri får det til når du dømmer LSK. Hva med å prøve å glemme hvilke lag det er som spiller, og så blåse ?

                                Ellers ønsker jeg FFK god bedring, måtte de ankomme til kamp uten akutt fallesyke denne gangen.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  FFK hjemme, det tok sannelig ikke lang tid før vi fikk se snuta på Øvrebø på Åråsen igjen, gitt. Skal bli spennende å se om han fortsetter sitt personlige korstog mot Sportsklubben, tar fra oss enda flere regulære mål slik han gjorde mot RBK, lar FFK filme gjennom halve kampen slik de gjorde i fjor, eller om han finner på en ny vri på å dømme bort LSK.

                                  Jeg lar meg ikke overraske av NOE når det gjelder disse dommerne, annet enn om vi faktisk skulle få oppleve nøytral dømming eller til og med snev av hjemmedømming.

                                  Da vil jeg bli meget, meget, MEGET overrasket.

                                  Lykke til, Tom Henning. Jeg vet du kan være en bra dommer, bare så synd du aldri får det til når du dømmer LSK. Hva med å prøve å glemme hvilke lag det er som spiller, og så blåse ?

                                  Ellers ønsker jeg FFK god bedring, måtte de ankomme til kamp uten akutt fallesyke denne gangen.
                                  Han var "uheldig" i rbk-kampen i våres, bevares. Men hvis du ser på Ham-Kam borte i fjor, så hadde hjemmelaget mer utur enn oss. Og det var en helt avgjørende match. Viste ut kapteinen deres for å løpe fort mot dommern, og var kjekk i kjeften etter kampen å. Han kan virke litt sår.

                                  Gå også tilbake til Viking hjemme-07. Viste Ijeh rett ut for f* off tidlig i kampen. Klarer ikke se at Øvre sku forfordele et av laga LSK eller FFK.

                                  Og hvem er det som skal avgjøre om det har funnet sted hjemmedømming eller ikke? Hjemmesupportera? Arild Stavrum? Spar meg.

                                  Syns to av dommera virker som ikke holder nivået, Olsen og Edvartsen. Ellers må vi bare ta det vi får. Vi er jo blitt helt tv2 her inne med alt dommermaset.

                                  Kommentar

                                  • Mollari
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Dec 2003
                                    • 135

                                    #18
                                    Utifra det jeg kan lese av statistikken så er det ikke så ille med Øvrebø: 20 seire, 6 uavgjort og 21 tap siden han begynte. Selvfølgelig en del dårligere enn vårt vanlige snitt i den samme perioden, men absolutt ingenting som tyder på noen bias. Sammenligner man med Tommy Skjerven(7S-4U-18T) Så fremstår han jo som reneste Julenissen.
                                    http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #19
                                      Grönhagen før møtet med Lillestrøm


                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                        Han var "uheldig" i rbk-kampen i våres, bevares. Men hvis du ser på Ham-Kam borte i fjor, så hadde hjemmelaget mer utur enn oss. Og det var en helt avgjørende match. Viste ut kapteinen deres for å løpe fort mot dommern, og var kjekk i kjeften etter kampen å. Han kan virke litt sår.

                                        Gå også tilbake til Viking hjemme-07. Viste Ijeh rett ut for f* off tidlig i kampen. Klarer ikke se at Øvre sku forfordele et av laga LSK eller FFK.

                                        Og hvem er det som skal avgjøre om det har funnet sted hjemmedømming eller ikke? Hjemmesupportera? Arild Stavrum? Spar meg.

                                        Syns to av dommera virker som ikke holder nivået, Olsen og Edvartsen. Ellers må vi bare ta det vi får. Vi er jo blitt helt tv2 her inne med alt dommermaset.
                                        Han var mer enn uheldig. Han var direkte udyktig. Og jeg snakker ikke bare om en kamp/hendelse.

                                        Hjemmedømming? Som LSK-supporter vet jeg knapt nok hva det er. Det er noe vi opplever i annenhver kamp, da på bortebane. Du kan gjerne kalle det syting, men det er også en kjennsgjerning.

                                        Er som sagt spent på hva Øvrebø finner på denne gang, om han også denne gang står igjen som største profil etter en kamp, eller om han kan forholde seg anonym/ubemerket og at profilen kan få bli en av våre gutter. Eller i FFKs tilfelle, spilleren med mellomnavn "Oscar".
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎