Hva som gjør meg glad...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    Hva som gjør meg glad...

    HB: Har vært lojal mot spillerne i alle uttalelser og gitt et godt inntrykk i media. Har ikke begått slike pinligheter som f.eks. Rekdal plumper uti nesten hver uke. Har holdt stø kurs på tross av at han styrer forumnarrenes skip.

    TB: Har gjennomført opprydningsaksjonen i stallen og fornyet LSK. Dette har skjedd uten mafiametoder som i FFK eller grining i media. Har flere uslepne diamanter i stallen. Har knapt nok gitt et eneste TV2 intervju, noe som tyder på at alt har blitt gjort riktig.

    LSKs ledelse og styre: Tok de nødvendige grep for å sikre fortsatt drift. Fikk ikke rødtallene i fleisen mandag morgen som f.eks. Stabæk og Brann. Har vært ærlige og redelige om situasjonen i hele prosessen.

    KFL: Har vendt SKF ryggen og sørget for orden i egne rekker samtidig som bermen fra oslo øst går amok foran barnefamilier. Drapstrusler fra avskummet er et tegn på at ting gjøres riktig, snart ler selv 7 åringer av løgnen om casualskulturen.
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    #2
    For å si mine egne ord, har Sportsklubben gått fra å være en litt lukket klubb, med en del grums til en mer åpen og rein klubb.
    Virker som det har blitt en mye finere klubb som ikke lenger kun tenker kortsiktighet, pengeutøsing (er det et ord?) og tabellplassering (selv om dette etterhvert er viktig).

    Ser ut som man er foreberedt til å ta små men desto mer målrettede steg framover både økonomisk og sportslig. Vi måtte på mange måter renske stallen og begynne litt forfra igjen for å fortsatt kunne regne oss selv som et topplag noen år framover.
    Mitt håp er at vi fortsetter å ta disse stegene, slike at vi da fortsatt i mange mange år kan se på vårt kjære mannskap i øverste divisjonen.
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      #3
      Jeg avventer tommel opp her inntil det er bekreftet at LSK er i Tippeligaen også i 2010. Adeccospill neste år vil gjøre dette året til en fiasko uansett hva annet som måtte være positivt.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        #4
        Gledesdreper!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎