Kamptråd 3. runde i cupen: Asker Fotball - Lillestrøm SK 17 juni. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3177

    #21
    Lagoppstilling mot Asker

    I følge dagens Papir-RB:

    Otto
    Karim-Håvard-Frode-Stian
    Kristoffer-Espen-Jonna-Mathis
    Bjørn Helge-Magnus

    Ingen dårlig oppstilling, etter min vurdering. Her får vi prøvd ei venstreside med vinterens unggutter Stian og Mathis, og hvis sunnmørsduoen på topp finner tilbake til "magien" de hadde seg imellom i flere kamper i starten av 2007-sesongen, kan det også bli moro. Og så får de som vil se Magnus som spiss endelig viljen sin.

    Også spennende å se hvordan Belsvik funker som trener, i taktisk opplegg, fra benken, i pausa og med eventuelle bytter.

    gilbert

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #22
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      I følge dagens Papir-RB:

      Otto
      Karim-Håvard-Frode-Stian
      Kristoffer-Espen-Jonna-Mathis
      Bjørn Helge-Magnus

      Ingen dårlig oppstilling, etter min vurdering. Her får vi prøvd ei venstreside med vinterens unggutter Stian og Mathis, og hvis sunnmørsduoen på topp finner tilbake til "magien" de hadde seg imellom i flere kamper i starten av 2007-sesongen, kan det også bli moro. Og så får de som vil se Magnus som spiss endelig viljen sin.

      Også spennende å se hvordan Belsvik funker som trener, i taktisk opplegg, fra benken, i pausa og med eventuelle bytter.

      gilbert
      Tolker dette som at Legenden fortsatt er ute. Håper han får orden på ryggen for han blir viktig i år. Skeptisk til Karim på backen, ellers er det vel en ok lagoppstilling. Mangler luftstyrke og avslutteregenskaper.

      Gruer meg.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #23
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        I følge dagens Papir-RB:

        Otto
        Karim-Håvard-Frode-Stian
        Kristoffer-Espen-Jonna-Mathis
        Bjørn Helge-Magnus

        Ingen dårlig oppstilling, etter min vurdering. Her får vi prøvd ei venstreside med vinterens unggutter Stian og Mathis, og hvis sunnmørsduoen på topp finner tilbake til "magien" de hadde seg imellom i flere kamper i starten av 2007-sesongen, kan det også bli moro. Og så får de som vil se Magnus som spiss endelig viljen sin.

        Også spennende å se hvordan Belsvik funker som trener, i taktisk opplegg, fra benken, i pausa og med eventuelle bytter.

        gilbert
        Hvorfor spiller ikke Marius Johnsen? Blir det et litt for tett kampprogram for kneet hans?
        Kjipt at ikke Nosa eller Sundgot ble klare.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #24
          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Hvorfor spiller ikke Marius Johnsen? Blir det et litt for tett kampprogram for kneet hans?
          Ja, ifølge RB lar de ham hvile. Sikkert klokt.

          Kommentar

          • ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

            #25
            Kan fort bli litt manko på styrke i lufta med både Legenden og MJ ute (og Olli såklart, glad i deg jeg selv om du har nesten blitt et tabu her på forum)
            Også spent på å se hvordan det går med to mann på topp som er så jævelig dårlig til å plassere avslutningene sine, men, jeg har en god følelse, spennende duo!

            Håper forsåvidt at lille bukken kommer inn og punkterer kampen etterhvert.
            Ellers gode vibber i retning Bolly, håper han klarer å finne tilbake til det selvsikre og enkle spillet han hadde ifjor!
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

            -RagnarRock-

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #26
              Liten tvil om at vi mangler målscorere i startoppstillingen. Ikke så rart med denne skadelisten:

              Edwin
              Sundgot
              Nosa
              Bergmann
              Occean

              Er det håp om at noen av de kan rekke kampen?
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Liten tvil om at vi mangler målscorere i startoppstillingen. Ikke så rart med denne skadelisten:

                Edwin
                Sundgot
                Nosa
                Bergmann
                Occean

                Er det håp om at noen av de kan rekke kampen?
                Jeg tror Bergmann er med i troppen.

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Skeptisk til Karim på backen, ellers er det vel en ok lagoppstilling.
                  Enig. Karim vil glippe markering, det ligger i hans natur. Vi får håpe Arsenal er såpass tent at han følger med hva som skjer langs linja også.
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Mangler luftstyrke og avslutteregenskaper.
                  Ihvertfall luftstyrke. Spørs om dødballene må gjøres litt anderledes, med kun Frode der inne er vanlige server dødfødt.
                  Jeg håper forøvrig at Mykle finner tilbake til de avslutteregenskapene han engang hadde. Han vil for mye og blir fort panisk i disse dager. Lille Riise har jeg aldri sett gjøre en bra avsluttning.
                  To utprega bakromspisser kan fort bli ekkelt dersom Asker legger seg lavt. Mye kan fort bli avhengig av at midtbanen gjør de rette løpene.
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Gruer meg.
                  Fullt mulig å tape her, ja. Grøss.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    To utprega bakromspisser kan fort bli ekkelt dersom Asker legger seg lavt. Mye kan fort bli avhengig av at midtbanen gjør de rette løpene.
                    På ingen måte enig i at riise er en utprega bakromsspiss selv om han har fart. Riise er en offensiv midtbane som vil ligge i rommet bak myklebust og forhåpentligvis slå gode stikkere. Myklebus er egentlig helle ringen utpreg bakromsspiss, men kanskje han fungerer som det i denne kampen.

                    Luftstyrken i laget er ok minus. Søgård, Nordtveit, Kippe er alle gode hodespillere. I tillegg er Tokstad, Ringstad ok på hodet.

                    Kommentar

                    • erikh
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2008
                      • 443

                      #30
                      Er egentlig ikke så altfor nervös med tanke på målene, BHR har vist seg fra en langt mer målfarlig side i år og er blant de mestscorende på laget så langt i sesongen. håper han og MM kan finner hverandre bra på topp og får til noe sammen. Er også optimistisk med tanke på at den sentrale midtbanen har värt veldig sterk de siste kampene og at den forblir den samme i denne kampen. Når det er sagt, er jo mye av basisen for de senere tids gode prestasjoner sentralt nettopp glödende vilje og innsats, hvilket kan väre vanskelig å beholde i cuprundene...Mens vi er inne på midtbanen gleder jeg meg også til å se Tokstad på banen igjen. synes han var bra mot FFK, og selv om han ikke briljerte offensivt synes jeg han gjör mye smart og er flink til å finne folk, satser på smarte baller til BHR og MM fra denne mannen i kveld! Bolly derimot er jeg skeptisk til etter at jeg synes han har värt forferdelig den siste perioden. riktignok er han i det minste flyttet til midtbaneleddet her, så vi slipper å bli avblåst for offside hver gang vi angriper...

                      Når det gjelder mangelen på luftstyrke så er det et poeng, ikke bare blant spissene, men vi må også klare oss uten riseth og MJ på offensive dödball, hvilket er et stort minus. Da er det jo bare kippe igjen, ikke at det er så rent lite det heller, han er jo sjef i luftrommet -- vakre mannen.

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3177

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av mooph
                        Lille Riise har jeg aldri sett gjøre en bra avsluttning.
                        Bjørn Helge har skårt tre mål for oss i serien i år, det samme som Eddie og ett mindre enn Arild.

                        Og det er ikke så mange sesongene siden Magnus var en av våre beste avsluttere - og bare tre seire i serien siden han skårte drømmemålet mot RBK i fjor høst...

                        gilbert

                        evig optimist midt i pessimismen

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          På ingen måte enig i at riise er en utprega bakromsspiss selv om han har fart. Riise er en offensiv midtbane som vil ligge i rommet bak myklebust og forhåpentligvis slå gode stikkere. Myklebus er egentlig helle ringen utpreg bakromsspiss, men kanskje han fungerer som det i denne kampen.

                          Luftstyrken i laget er ok minus. Søgård, Nordtveit, Kippe er alle gode hodespillere. I tillegg er Tokstad, Ringstad ok på hodet.
                          Nå er det vel ikke en bakromsspiss det vi trenger mot et Asker som kommer til å ligge langt bak å forsvare seg hele kampen. Skulle veldig gjerne hatt Arild eller Metern med i dag så vi får duellstyrke i feltet.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Hel1017
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2008
                            • 196

                            #33
                            Grøss!!!

                            Karim på backen.... Ville mye heller sett Nordtveit der og Riseth i midten sammen med Kippe. Selv om Riseth også er ganske Grøss!!

                            Ellers syns jeg det ser greit ut for resten av laget, med et lite spørsmålstegn med Bolly. Og kanskje med Mykle.

                            Men nå får Mykle spille der han mener selv at han er best, så nå har han muligheten til å vise seg fram offensivt igjen.
                            At han har vært bra defensivt på kant er det ingen tvil om.

                            Men alikevel har jeg ikke go følelsen i dag, men det hadde jeg ikke mot FFK heller og det gikk jo helt greit...
                            Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                            Kommentar

                            • erikh
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2008
                              • 443

                              #34
                              Karim må vel nå väre så desperat etter förstelagsminutter at han kunne prestert hvor som helst på banen?

                              Håper for både Karim og klubbens del at han presterer i dag. drömmer stadig om at hans karriere skal snu....evt ved et spillersalg....

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Nå er det vel ikke en bakromsspiss det vi trenger mot et Asker som kommer til å ligge langt bak å forsvare seg hele kampen. Skulle veldig gjerne hatt Arild eller Metern med i dag så vi får duellstyrke i feltet.
                                Tror egentlig at Asker kan slite like mye med raskt kombinasjonsspill på små flater mellom Myklebust og Riise. Jo mer statiske vi blir jo vanskeligere blir det å slå de dårligere lagene.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Tror egentlig at Asker kan slite like mye med raskt kombinasjonsspill på små flater mellom Myklebust og Riise. Jo mer statiske vi blir jo vanskeligere blir det å slå de dårligere lagene.
                                  hjertens enig. Det er ikke hodespill og duellkraft man skal ta 2.div lag på. Det er antakeligvis det eneste feltet de kan matche TL-lag på. Man skal utfordre langs bakken med raskt kombinasjonsspill og utnytte det faktumet at de er dårligere organisert, jevnt over treigere og ikke besitter samme fotballhode som våre gutter.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7037

                                    #37
                                    Følg kampen "live" her: http://lsk.no/?did=9111716
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av gilbert

                                      Otto
                                      Karim-Håvard-Frode-Stian
                                      Kristoffer-Espen-Jonna-Mathis
                                      Bjørn Helge-Magnus
                                      De er lagoppstillingen bekreftt og det er som rb spådde. Dette er benken: (29) André Hansen, (6) Hassane Dosso, (9) Vidar Riseth, (28) Lunan Ruben Gabrielsen, (19) Fredrik Gulbrandsen, (-) Collin N'kee, (-) Fredrik Mosis,

                                      Ingen Bergmann desverre.

                                      Edit: Lunan startet for Tokstad som ble skadet under oppvarming
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • mats
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 621

                                        #39
                                        og ennå en nye skade

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5096

                                          #40
                                          Og straffe til Asker...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎