Trond Olsen har signert

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #21
    Og når U21-landslaget kommer til EM, blir det med nesten bare Lillestrøm-spillere på laget! Lurer på om vi får lov til å ha pokalen i trofeskapet på Åråsen???
    Olsen har spilt 40 U-landskamper (regner med at det er totalt alle alderstrinn), men har ikke vært i troppen siden Qatar-turneringen i vinter. Har med andre ord ikke vært med på noen av kvalikk-kampene i år.

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #22
      Opprinnelig skrevet av trønder-fugl
      Men det spørs vel om vi har råd til å hente olsen får desember?
      Men en god klausul å ha i kontrakten ved en eventuell skade på Pål Strand igjen.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        #23
        Moro å se at kildene mine er velinformerte, høhø
        Fjørtoft har virkelig rettet opp inntrykket jeg har hatt av ham. Ordner vi Jan-Kjell Larsen i tillegg har vi et ungt og særdeles fremadstormende mannskap, men hva med rutinen? Sundgot, Wehrman, Påsan, Kippe - jo, den er der den også.

        Ser vi de første små babystegene i en ny legendarisk LSK-periode? Det er lov til å håpe - jeg mener at slik tabellen er hittil er det ingen grunn til at laget ikke er bra nok til å kjempe om gullet allerede i år. Med Riise og Bergomi på plass og muligens en til (?) i sommer har vi et kanonbra mannskap.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #24
          [quote]Ser vi de første små babystegene i en ny legendarisk LSK-periode?

          La oss håpe det.
          For øvrig: Uansett hva man mener om utenlanske spillere, så tror jeg denne norske profilen er bra for imaget. Vi er blitt stemplet som "FN-laget", "import-klubben", "laget med flest utlendinger" osv i flere år nå. Jeg har ikke noe i mot stjerner fra andre land, men tror LSK kan ha veldig godt av litt påfyll av norske, lovende spillere.
          Tenk om vi kunne få fram en lokal stjerne i tillegg!

          mvh
          perta
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Smukken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 718

            #25
            Fy faen som jeg gleder meg til fortsettelsen Veldig bra signing av LSK. Utmerket Fjøra :P :P :P få også Bergomi og Moa så er stallen komplett.
            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2121

              #26
              Pål Steffen.....
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #27
                ...er ei lokal stjerne
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • Novi
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Jun 2005
                  • 4

                  #28
                  Grattis med Olsen! Ser ut som at folk tror dette er en sikker forsterkning, så la en Glimt-patriot dra dere ned på bakken...

                  Olsen har ikke spilt U-landskamper den siste tiden pga et stort holdningsproblem ved bl.a. å forsove seg til spillermøter. Dette er vel også det samme holdningsproblemet som har gjort at han aldri helt har vært et stabilt førstevalg på venstrekanten.

                  Han har helt siden han kom til Glimt vært en publikumsyndling. Dette kan lett forklares med at han er kjapp, glimtvis stå-på-vilje og at vi kanskje kunne få en ny Ludde. Første kampen han spilte var under Aspmyras første flomlyskamp hvor vi vant 5-1 over Brann, og Olsen scores sistemålet. Helt klart et godt førsteinntrykk.

                  Problemet hans ligger vel i at utviklingen på banen har vært lik omtrent 0. Han er fortsatt relativt ustabil, selv om han har gode innlegg og god fart. Glimt bruker høyrekanten mye mer fordi Ludde faktisk greier å drible seg forbi en spiller eller to. Olsen kan kanskje dra seg forbi én, men det stopper også der. Men han har som sagt et godt skudd, de få gangene han kommer i skuddposisjon.

                  Så slik er altså ståa. Kan godt hende han utvikler seg litt mer i LSK, men holdninger ganske vankelig å endre, så han kommer nok til å sutre hos dere også ved lite spilletid.
                  Bodø/Glimt forever!!

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    #29
                    Kjempebra!!

                    Enormt imponert over Fjøra!! Godt jobba!
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      #30
                      LSK klarer å utrette vidundere med holdninger eks. "feite" Frank som kom fra Brann og måtte skjerpe seg "bigtime" men han gjorde det og ble en førsteklasses målscorer.
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #31
                        Nok en gang beviser Fjøra at han gjør en knallbra jobb for LSK.

                        Kommentar

                        • MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

                          #32
                          HERLIG!!!!!!

                          LSK blir jo Norges svar på Tottenham med sin innkjøpspolitikk nå!! :lol:

                          Kommentar

                          • GulMakt
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2005
                            • 115

                            #33
                            Har hørt fra folk som har spilt mot Olsen tidligere at han er en sytepave og egoist, men som andre sier her kan LSK-miljøet få de fleste ned på jorda. Olsen er et talent som med rett innstilling kan gjøre det bra. Selv om han nok ikke vil ta plassen fra Påsan med det første er han en å satse på. Synes dette virker lovende og må gratulere Fjøra og gjengen med jobbinga i det siste. Velkommen til Åråsen Olsen, men vit at tilskuerne og ledelse her nok har høyere krav til potensielle stjerner enn mange andre. Lykke til.

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av heidar
                              Regner med at det ender med at vi tar en Liverpool!!!
                              Vi blir nummer 5 i ligaen mener du?

                              Nok en spennende spiller til Lillestrøm, begynner virkelig å se lyst ut dette her. 7 eller 9 poeng på de 3 siste kampene før ferien så blir det en veldig spennende høstsesong...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #35
                                Lenge siden jeg har hatt en så bra(regnfull) sommer. Nye trenere og nytt sportslig styre som virkelig imponerer. Kan ikke få skryti nok av Fjøra og Co. LSK begynner nesten å få den beste stallen i tp. for slikk og ingenting. Riise kostet vel noen mill men det tjener vi fort inn. Vi må da ha den yngste stallen og. Dette sikrer fremtiden for mange år fremover. Trur heller ikke Hr. Uwe godtar usportslige ting fra Olsen så lenge han er sjef. Uansett stor applaus til gutta!!!!

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎