Tydeligvis mye bra jobbing på åråsen om dagen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    Tydeligvis mye bra jobbing på åråsen om dagen!

    Jeg var selv en av de som begynte å tvile på Fjøra sin jobbing her på våren, men nå har vi fått 3 U-21 spillere (Mykle, Riise og Olsen), det ser ut som vi får en A-landslagsveteran (selvom det er mye mixed feelings rundt det) - i tillegg til at vi har fått i gang to utlendinger som virkelig viser seg frem.

    Dette ser meget lovende ut, fortsetter Uwe og Fjøra i dette sporet her kan det bli mye moro fremover.
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Får de på plass en permanent keeperløsning og nå, så kan man snart begynne å bli fornøyd!

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Jeg tror ikke det er slutt med dette heller!
      Nå begynner LSK å bli en attraktiv klubb, og jeg ser ikke bort fra at det kan komme enda en eller to spillere i sommer...
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Justnes
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 57

        #4
        Begynner å smake fugl av dette her ja. Både ros og honnør til sportslig ledelse og investorer nå, men synes det mangler en toppkeeper til Åråsen for at dette virkelig skal bli bra. Sånn som jeg ser det har Müller vært litt rusten til nå, og jeg håper det blir med ett år for han på Åråsen. Satser på at Fjøra med flere jobber i det stille og skaffer oss Jan-Kjell Larsen. Erfaringen hittils har jo vært at man får gå rundt og håpe og sette vår lit til Fjøra, så innfrir han jo. Hehe, håper bare han fortsetter når det gjelder Jan Kjell!
        Petter Justnes

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          #5
          syns ikke akkurat at Müller har gjort noe spesiellt galt. Han hadde to tabber i to treningskamper i februar, men thats it. Er det forresten noen som veit når han kommer tilbake?
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #6
            Muller er utrolig god men det er ikke lønnsomt for en klubb å vite at kanskje vi må ut på keeperjakt igjen etter sesongen.

            Håper på at Muller skriver under en langtidskontrakt i løpet av sesongen..Hvis ikke bør vi hente Jan Kjell Larsen!

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Ikke bare når det gjelder spillerkjøp (Magnus Myklebust var forresten klar i fjor høst), men over hele fjøla, fra treningsfeltet til off. nettsted (tilslutt!).
              Og ikke minst i KFL. Et godt samarbeid mellom LSK og KFL synes det å være også, med nytt tribuneopplegg, klubbenes dag.. og medlemsmøtet!

              Alt dette vil bære frukter.. og tida går fort til høsten (usj )
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Utrolig bra jobba av hele LSK. Kult er det og, for når jeg begynner å miste håpet så ramler det inn noen nye spillere.... Utrolig bra!

                Kommentar

                • jan-erik
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2004
                  • 171

                  #9
                  hvilket håp er det du har startet å miste ???? at det ikke skulle bli noen spille kjøp?. gutta storspiller om dagen og vi synger bra ... jeg gleder meg bare helt sinnsykt til neste kamp jeg ... og jeg veit at vi kommer høyt i år og at vi kommer til cup finalen og det skal jeg vedde på :wink:
                  FORZA FUGLA


                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Kanskje jeg ordla meg feil. mente ang nye spillere ja. :roll:

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2117

                      #11
                      jan-erik skrev
                      og at vi kommer til cup finalen og det skal jeg vedde på
                      Cupfinale..... Det har jeg gitt opp for lenge siden, så spytter i en hundrings imot!!!! Men medalje tar vi!!!!
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • e.d
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 688

                        #12
                        Er det noe bedre lag i Norge for tiden da? Ikke det jeg kan se. På Åråsen er de utilnærmelige. Virker ikke som de kommer til å avgi mange poeng der. Håper bare de kan få noen seire på bortebane også. i en annen tråd kommer kanarifans med mange gode forslag til hvordan det skal bli flere tilskuere på Åråsen. Men vi kan jo også prøve å finne ut av hva som skal til for at vi selv skal bli flere på bortekampene. Der blir det superviktig at vi møter opp og støtter laget. Jeg tenkte på bortekampen mot Molde som er den siste før ferien. - Er det mulig å mobilisere noe jævli med kanarifans til den kampen?
                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                        Kommentar

                        • Fugla- patriot83
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2005
                          • 1241

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av e.d
                          - Er det mulig å mobilisere noe jævli med kanarifans til den kampen?
                          Dette kunne vi tenkt mer på, ja! Som en siste kamp før ferien er det viktig å vinne denne. Hadde vært enormt å fått mobilisert en stooor fanskare til dette oppgjøret! Mange har vel ferie på dette tidspunktet, så kom med noen kreative tanker omkring dette...
                          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                          Kommentar

                          • LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

                            #14
                            Molde borte er liksom ikke den mest spennende borteturen man kan ta.

                            Få tilskuere og dårlig stemning på stadion, usympatiske Moldensere og langt.

                            Bedre med mobilisering senere, f.eks mot rbk spør du meg.
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                              Molde borte er liksom ikke den mest spennende borteturen man kan ta.

                              Få tilskuere og dårlig stemning på stadion, usympatiske Moldensere og langt.

                              Bedre med mobilisering senere, f.eks mot rbk spør du meg.
                              Moldeturen er fantastisk, og denne gangen er vi heldige som får dra dit på sommeren! Nå blir det sol, bading og øl, og ikke minst seier mot et tamt Molde-lag. Dette er en flott busstur (gode veier, relativt kort), og siste mulighet til å se Fugla før sommerferien!

                              Alle mann til Molde 3.juli!!!
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Jeg synes også vi burde prøve å få til en skikkelig mobilisering til denne kampen. Den kommer ganske kort tid etter folk har fått feriepenger (og penger igjen på skatten for de av oss som er så heldige). Det er lenge siden folk har vært å sett fugla på bortebane, pga bortematcher mot Tromsø og Bodø/Glimt, samt landskamp. Det er også den siste matchen før ferien og Riise gjør kanskje debut i denne matchen.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

                                  #17
                                  det er vel ingen tvil om at det virkelig jobbes hardt i lsk om dagen.leser at jan åge ig uwe får mye ros,men halle gjør ifølge uwe en kjempejobb.uwe sa at gunnar var som en bror for han.snakk om et drømmeteam

                                  Kommentar

                                  • jove
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 476

                                    #18


                                    Ifølge bastionen er LSK på jakt etter Lørenskogsspissen Dahm og Liiiin spilleren Onstad.
                                    Forza LSK

                                    Kommentar

                                    • GulMakt
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Apr 2005
                                      • 115

                                      #19
                                      Vet lite om Dahm, men Onstad er en spennende spiller. Hadde vi klart å lure han bort fra dressgutta i Liin hadde vi fått en forsterkning til vår bakre firer, selv om jeg ikke ser at han hadde fått mer spilletid i midtforvaret hos oss enn hos Liin. Ikke er han god nok til å ta over backen fra Stoffe heller. Altså backup, noe jeg ikke regner med at han har lyst til.

                                      Kommentar

                                      • Soo
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Apr 2004
                                        • 80

                                        #20
                                        Dette er jo uansett spennende. Det satses stort på unge lovende spillere. Det lover jo godt for fremtiden, enten sportslig eller økonomisk, helst begge deler. Ikke minst så LSK vært mye mer i media enn tidligere. Ser også at vi får en del tv-kamper ila sommeren. Dette lover jo bra :lol:

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎