Bodø/Glimt FK - Lillestrøm SK søn. 21. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • eddie
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2007
    • 2

    Bodø/glimt-LSK . Slike kamper skal vinnes

    Ok, synd at ikke Søgård sitt skudd gikk inn mot slutten, men jeg blir rimelig oppgitt over forspilte sjanser i denne kampen. Den største hadde definitivt Myklebust på returen fra Søgård. Det er bare så talentløst å ikke score der :evil:. En goalgetter hadde vippet direkte over keeper, eller tatt den med seg til høyre forbi keeper og scoret lett. Nosa er også alt for stresset når han får muligheten til å score. Det bør bli avslutningstrening med Belsvik hver dag hele uka (men jeg er redd det ikke hjelper for Myklebust sin del). Nå skal jeg prøve å bare være positiv og se oppover på tabellen.

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      Det er omtrent like frustrerende å se de pinglete avslutningene til Myklebust, som det er en glede å se skuddforsøkene til Søgård om dagen. Hvorfor kan ikke flere følge opp med slike skudd? Det finnes da noen flere skuddføtter i dette laget?

      Greit skudd av Riise forresten, som likner mer og mer på en spiss.

      Ellers er vet vel allerede nå greit å slå fast at det ikke blir noen straffer på LSK i 2009-sesongen heller. Dommerne har bestemt seg for denne "agendaen" og da blir det slik.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Ellers er vet vel allerede nå greit å slå fast at det ikke blir noen straffer på LSK i 2009-sesongen heller. Dommerne har bestemt seg for denne "agendaen" og da blir det slik.
        Helt enig. Vi kan i tillegg legge til den nye regelen for linjemenn: "Ser du en mørkhudet LSK-spiller på vei igjennom: Vink for harde livet!"

        Nosa gikk riktignok endel i offside, men ble feilaktig avvinket minst 2, sannsynligvis 3 ganger på vei igjennom.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎