NM 4. runde: Stabæk-LSK 8. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristian
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 690

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Rykter tilsier at Otto bedrev skuespill av pinligste klasse, stemmer det?

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Var vel å ta i litt ja. Håper vi slipper dette i fremtiden. Men ellers ikke mye verre enn Myhres psykosprell da mykle kom aleine med ham i forrige kamp.

      Kommentar

      • uutsi
        Medlem
        Bøffel
        • Nov 2007
        • 30

        Flaut!!!

        Detta var bare pinlig og flaut..... En jeng med fruer som ikke løper, går i dueller, markerer eller tror på noe. I tilegg skal de faen meg begynne å filme........ ref Otto og Edwin....Rett og slett trist!

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av Stan
          fokusere på å beholde noen få spillere som f.eks Kippe,PSA og kanskje JAB + Søgård. Disse har mulighet til å binde "nye-LSK" sammen.
          Man kan like det eller ei, men disse spillerne viser jo akkurat hva vi mangler! Å bygge et nytt lag på disse sender oss heller feil vei sportslig. Og nettopp Molde er jo laget som har vist akkurat hva man må satse på for å lykkes i fotballen nå til dags, norsk som utenlandsk.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            Opprinnelig skrevet av Stan
            Mulig dette er litt off topic. Men kanskje vi må igjennom samme gjørma som Molde var i for noen år siden. Nedrykk, (muligens nytt trener apparat), fokusere på å beholde noen få spillere som f.eks Kippe,PSA og kanskje JAB + Søgård. Disse har mulighet til å binde "nye-LSK" sammen.

            La oss håpe at nedrykket kan være vår mulighet til å bli kvitt alt som ble hentet inn av millionlønninger etter Uwe´s tid.

            Hvis ikke, kommer aldri dette til å gå på skinner...
            NEineinei! Molde har jo hatt et blankt sjekkhefte fra Røkke, og har vel nærmest betalt stjernene overpris for å fortsette i adecco. For den klubben spiller det ingen rolle om de rykker ned med jevne mellomrom. Molde har kjøpt seg ut av problemene med 100 Røkkemillioner hver sesong, det har ikke vi råd til.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              Til helvete med det, cupen er ikke viktig nå om dagen.
              Laget må bruke de siste katastrofekampene på å finne ut hvordan man kan endre dette til det bedre, for blir det ikke bedre er det faen meg nedrykk på oss, men her har vi en gyllen mulighet til å bruke en kamp til å finne ut av ting, denne kampen var stort sett uvikitg. Bare bra ikke LSK kommer til cupfinale etc i år, vi har ikke råd med tanke på skader og faenskap vi plages med.
              Problemet vårt er sikkert som banken.... det er ikke siste kampen i år vi ser slikt elendig spill, men på den andre siden har vi nå brukt opp en slik kamp i cupen som er mindre viktig enn serien :-)

              Heller beholde plassen i tippeligaen enn å være laget som vant cupfinalen og rykka ned samme år!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7053

                Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                Den avgjørelsen tok tydeligvis trigz på lsk.no for en god stund siden. Holder jeg med ham i.
                Takk ikke meg, takk Stabukk IF, som brenner av 350 millioner på ny gymsal og glemmer å installere en stabil internettlinje...
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • JonAsc
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2008
                  • 267

                  Utrolig flaut og være tilstede på Telenor Arena i dag. Gutta viste ingen glød og vinnervilje. Riseths hælspark var vel toppen av kaka, hvor han bare kunne snudd seg og satt ballen i mål.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Berg synes det fortsatt er overraskende at vi slipper inn mål, men i dag var han så lavmælt at man knapt kunne høre ham. Her tror jeg mange måtte trykke på volumknappen for å få med seg noe. Synes nesten synd på'n stakkars, likbleik og greier.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Berg synes det fortsatt er overraskende at vi slipper inn mål, men i dag var han så lavmælt at man knapt kunne høre ham. Her tror jeg mange måtte trykke på volumknappen for å få med seg noe. Synes nesten synd på'n stakkars, likbleik og greier.
                      Kjære Henning: Hvis det går så jævla inn på deg, så har du faktisk en enestående mulighet til å gjøre noe med det!!
                      Start med å la spillerne spille der de er gode, slik at vi fokuserer på våre styrker fremfor våre svakheter! Bygg nå dette jævla laget!! Og gi Riseth spenna han har krav på, og send gammern på dør.

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        Sånn, da kan vi endelig konsentrere oss om det som virkelig betyr noe denne sesongen - redde tippeligaplassen neste sesong. I dag ville ikke spillerne på banen vinne, det gjorde de heller ikke. Fikk absolutt som fortjent, vi fikk nesten litt for få i sekken. Kunne/burde vært 7-0 uten at noen kunne sagt noe på det. Jeg orker ikke fokusere mer på denne, aafk neste!

                        Telenor Arena? En ARENA uten noen som helst sjel eller verdighet, helt pyton. Fotball skal, må og bør spilles utendørs på denne tiden av året - uansett vær. Grei kaffe i kiosken. Takk.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          Jeg er skuffa. Skikkelig skuffa. Faktisk ganske såra og lei meg.

                          Ikke fordi vi røk ut av Cupen eller fordi vi ikke fikk noe spill til å sitte hverken fremover eller bakover på banen. Jeg er heller ikke skuffet over at gutta mangler alt som minner om samhandlig og plan i spillet. Jeg kan tilgi alt dette. Jeg kan tilgi å bli overkjørt mot Stabæk foran norges verste publikum på den ekleste banen i landet.

                          Det jeg ikke kan tilgi og som gjør meg sint, lei meg og såra er at gutta ikke viser innsats, tæl og vinnervilje. Det er ingen som markerer seg i en duell, tar det tunge løpet eller skjeller ut en motspiller. Det er ingen menn igjen med hår på kassa som Bjarmann, Powell eller Heidar.

                          Rekdal hadde et poeng da han trente søpla; det er virkelig ikke verdt det når man ender opp med å bli pissa på. Av sine egne.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Udyret
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Oct 2008
                            • 47

                            For første gang siden jeg begynte å gå på Åråsen i 1975 forlot jeg banen 15 minutter før slutt i dag. Hva skjedde? Var Riise sjuk i dag eller er det bare det vanlige proffpratet som setter han helt ut? Når hørte noen det smalt i en takling på Åråsen, utført av en LSK spiller??? Eller på en annen bane??? Fy fa................. til tafatt gjeng. Bergdølmo skulle være en ressurs med forsvarsdrilling og sjef for 2. laget. Gratulerer med ansettelsen der dere pissa på supporterne deres, varen er levert. De eneste som presterer sånn nogenlunde er supporterne.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9404

                              Det forferdelige:
                              -Skuespillet til Edwin og Otto
                              -Innsatsvilja i taklinger og dueller

                              Det negative:
                              -Null press på ballfører
                              -Null presisjon i pasningne
                              -Null offensiv tankegang

                              Det greie:
                              -KFL

                              Det positive:
                              -Fin fotball fra Stabæk

                              Kommentar

                              • Mr.Bird
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Mar 2009
                                • 76

                                Kanskje det er på tide å gi spillerne beskjed om hva vi "krever" av dem?
                                Blø for drakta, fighte, gi 100% i dueller, osv...

                                Det er null vilje og motivasjon til å vinne blandt noen av gutta! Var bedre før når man ønsket å prestere, og fokuset på 3 poeng var større enn på pengene som tikket inn på kontoen!

                                Hva med å møte opp på en trening eller før en kamp, der vi gir klar beskjed? Ikke en protest, men mer en beskjed på at spillerne må våkne, og innse situasjonen vi er i. Vi var nære å rykke ned i fjor, og jeg orker ikke å stå med 210 i puls på siste hjemmekamp, der vi MÅ ha 3 poeng for å "overleve"! På tide at noen våkner opp her, og blør for drakta!!!

                                Jeg foreslår synge sanger som "blø for drakta" osv..., og kanskje ha et banner eller to, med klare beskjeder (ikke protester)!!
                                MCMXVII

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Dette var rævafotball fra LSK. Tror ikke Henning Berg & co. helt har innsett hvilken kjempeutfordring de står ovenfor?!?

                                  I det laget som stilte opp i dag var det INGENTING som stemte. Stabæk behøvde ikke engang spille bra fotball for å slå oss 4-0.

                                  Offensivt finnes null samhandling. De virrer rundt som en gjeng burhøns og ikke en eneste jævla pasning sitter som den skal. Det finnes ingen bevegelse, ingen som går på løp. Vi har massive tempoproblemer i laget. Men det aller verste er innstillingen til at dette er en KAMP. Når vi ikke eier finesse, så må vi i alle fall legge litt TÆL for dagen. Stabæk hater oss, og viser det. Vi bare bøyer oss og tar all dritten. Defensivt lar vi oss komplett pisse på. Forsvarerne er milevis unna de de skal markere ut, i avgjørende situasjoner. Dette etter at man hadde snakket om å demme opp defensivt. Joggu sa jeg smør!

                                  10 baklengs på 3 kamper. Se til helvete å få Riseth og Essediri ut av dette forsvaret, gjerne også utav dette laget. Den ene er for slapp, den andre for gammel. Resten har mye å gå på de også.

                                  Ynkelig.
                                  Last edited by Hamburg & Kanari; 08.07.2009, 23:22.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • antikris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 520

                                    Skuespill som vi så i dag er patetisk, og Berg burde ta tak i det, noe jeg også tror han kommer til å gjøre.

                                    Syns faktisk Kiko gjør det ok i dag, men når ingen beveger seg rundt deg, er det vanskelig å gi en god pasning. Resten var søppel. Jeg håper på en utblåsning fra Berg snart. Det vi så i dag var uverdig.

                                    Personlig syns jeg tiden er inne for et supportermøte med trenerapparatet.

                                    Kommentar

                                    • antikris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 520

                                      "– Jeg skulle gitt mye for å få slik rom i hver kamp." - Fredrik Berglund

                                      "
                                      Vi ga dem store rom, og vi var usikre på om vi skulle stå høyt eller falle av." -Kippe

                                      Med Kippe og Riseth i midten burde det vel være jævlig innlysende hvilket alternativ som er det riktige....

                                      Kommentar

                                      • brisbane-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 595

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                                        Fikk absolutt som fortjent, vi fikk nesten litt for få i sekken. Kunne/burde vært 7-0 uten at noen kunne sagt noe på det.
                                        Helt enig. Er jævlig å si det, men 7-0 hadde vært et fortjent.

                                        Men hva er egentlig grunnen til at vi er et jojo-lag der vi i den ene kampen kan spille med bra driv og rytme og ha en kollektiv fighting spirit, hvorpå vi i neste kamp faller sammen som et korthus og ser ut som en gjeng sauer på sommerbeite?

                                        Hørte noen Stabæk supportere bak meg på kampen si "Lillestrøm spiller jo med første 11-eren sin og Stabæk hviler Nannskog og Kobiachi, og alikevel knuser vi dem". Vel, er det noen her som vet hva første 11-eren til Lillestrøm er? Sannheten er vel at vi ikke har noen klare/faste valg og at vi aldri har fått kjørt inn én 11-er. Resultatet av alle forandringene/utskiftningene til enhver tid er at spillerene ikke vet hvor de har hverandre/må bygge nye relasjoner/bakromspasninger blir spilt når mottaker venter på å få den i beina og vica verca. I tillegg til at spillere som er mye ut og inn ikke har den sikkerheten og selvtilliten som trengs.

                                        Stabilitet og kontinuitet er fremmedord på Åråsen. Skader har selvfølgelig sin del av skylden for at vi aldri får kjørt inn en klar 11-er, men hva er grunnen til at Lillestrøm tilsynelatende har så mange fler skader enn andre lag? År etter år ser det ut som at vi sliter mer med skader enn våre motstandere og ingenting er forandret i år.

                                        Til slutt vil jeg på vegne av alle oss som dro tidligere hjem fra hytta for å se denne kampen si takk til spillerene. Takk for at dere gir oss et enkelt valg neste gang ved å bli på hytta. Dere burde skamme dere. Ingenting henger på greip. Med unntak av Otto var det ikke en eneste av dere som spilte akeptabelt. Vi betaler lønna deres og det er snart på tide at dere betaler noe tilbake. Shame on you

                                        Kommentar

                                        • heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2120

                                          Opprinnelig skrevet av Mr.Bird
                                          Jeg foreslår synge sanger som "blø for drakta" osv..., og kanskje ha et banner eller to, med klare beskjeder (ikke protester)!!
                                          Blir vel heller en ny uttalelse fra KFL der man sier at "Vi er strålende fornøyd med samtlige spillere og støtteapparatet, og alt er fryd og gammen".
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                          Endelig er mørketida over.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎