NM 4. runde: Stabæk-LSK 8. juli kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MartinRE
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2008
    • 738

    #61
    Otto
    Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
    Riise-Kiko-Nosa-Myklebust
    Legenden-Edwin
    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #62
      Opprinnelig skrevet av juniorkanari
      Otto
      Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
      Riise-Kiko-Nosa-Myklebust
      Legenden-Edwin
      Kunne godt leve med det, men Johnsen for Ringstad kanskje?
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #63
        Serien er kjørt så her er lagets store mulighet til å vinne noe i år og å gi fansen/laget en fest. Regner med at det er god motivasjon for spillerne.

        De siste par kampene til LSK har vært meget severdige. Blir det snørt igjen bak også, så kan det bli riktig trivelig å heie på LSK utover høsten.

        Fortsetter rævva-konsentrasjonsglippene aka "ball-watching" i forsvaret så blir det en elendig høst.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          #64
          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          Serien er kjørt så her er lagets store mulighet til å vinne noe i år og å gi fansen/laget en fest. Regner med at det er god motivasjon for spillerne.

          De siste par kampene til LSK har vært meget severdige. Blir det snørt igjen bak også, så kan det bli riktig trivelig å heie på LSK utover høsten.

          Fortsetter rævva-konsentrasjonsglippene aka "ball-watching" i forsvaret så blir det en elendig høst.
          "Serien er kjørt" som at "vi rykker ned uansett" eller "vi kommer ikke så høyt som jeg håpet og forventet"?

          Personlig ser jeg det viktigste målet for sesongen som fortsatt TL-spill neste år. Dette er en treningskamp i den sammenheng - bruk den til å få orden på det defensive (inkl. unødige balltap i midtbaneleddet)
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 964

            #65
            Synes absolut ikke vi skal se på kampen som noe treningskamp. Det er som sagt det eneste vi kan vinne i år. En cupfinale vil også gi mange kr i kassa.

            Men er selvfølgelig enig i at det viktigste er å holde seg i eliteserien. Vi behøver ikke akkurat spille med spillere som er halveis skada eller nettopp tilbake fra skade. Ikke ta noen sjanser med spillere i denne kampen med andre ord.

            Beholder vi Riise og Nordtveit ut sesongen og unngår mange skader er det langt fra noe umulighet å nå en cupfinale. Og tar det med selvfølgelighet at vi holder oss i serien. Tror på ingen som helst måte at Lyn eller B/G tar igen så mange poeng og tror også et av lagene Godset, Ålesund og Sandefjord kommer bak oss.

            Men det er HVIS vi beholder Riise og Nordtveit ut sesongen og spillere som Kippe, Nosa, Edwin og Sundgot holder seg unna masse skader. Det er jo mye hvis om dersom atte, og skulle Riise og Nordtveit forsvinne tror jeg virkelig vi sliter.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #66
              Cupen er viktig, å ta kampen som en treningskamp er latterlig! Skal vi ha noen sjanse mot Stabæk må vi gjøre som FFK gjør med Brann akkurat nå. Vi må ta dem på senga med høyt press, utrettelig løping og fighting. Vet det høres lett ut, men går vi ut som mot Viking kan vi like godt bli hjemme.

              Kommentar

              • ragnarrock
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 937

                #67
                nå vant vel brann.........
                men velger jeg å tro er fordi FFK la seg bakpå de siste min. og prøvde å sikre seieren.
                prøve å score flere selv etter at dommeren blåser i fløyta, da har vi rett holdning!

                helt krise hvis vi ikke tar cuppen seriøst iår.. mulighet til å faktisk hevde oss i noe denne sessongen!

                -BLØ FOR DRAKTA ALLE MANN-
                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                -RagnarRock-

                Kommentar

                • egil
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1119

                  #68
                  Vi har starta en bra tradisjon med cupfinale i oddetallsår. Den tradisjonen bør fortsette!
                  KFL - medlem nr 23

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av erlando
                    "Serien er kjørt" som at "vi rykker ned uansett" eller "vi kommer ikke så høyt som jeg håpet og forventet"?

                    Personlig ser jeg det viktigste målet for sesongen som fortsatt TL-spill neste år. Dette er en treningskamp i den sammenheng - bruk den til å få orden på det defensive (inkl. unødige balltap i midtbaneleddet)
                    Serien er kjørt med tanke på medaljer. Målet der burde nå være å klatre på tabellen, og heve seg spillemessig. Nedrykk er ikke aktuelt, den jobben tar Lyn og Glimt seg av. Men vi skal da for svarte passere lag som f.eks Godset og Aaalseund å begynne å sikte oppover.

                    LSK burde være gode nok til å unngå nedrykk, men trenger sårt defensiv trygghet får å få dette til!

                    Å spille kamp onsdag og søndag burde ikke være noe problem for disse gutta, så det blir toppet lag både mot fair play-$øppelet og mot fiskera. I den grad man kan kalle et lag som setter en Karim Essediri på back for "toppet" da...
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • MartinRE
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2008
                      • 738

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                      Kunne godt leve med det, men Johnsen for Ringstad kanskje?
                      Tenkte på at han kanskje fortsatt var skadet, og med tanke på at det er kunstgress i hallen så er det kanskje ikke smart å starte med han ?
                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                      Kommentar

                      • Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

                        #71
                        Får man kjøpt bilett til denne kampen på stadion, eller må det kjøpes på forhånd evt hvor?
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                        Kommentar

                        • Hel1017
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2008
                          • 196

                          #72
                          Noen som har oppdatert status på skader foran Stabæk kampen?
                          Tenker da spesielt på MJ og Nosamannen.

                          Kunne tenke meg å se:

                          Otto

                          Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen

                          Riise-Kiko-Nosa-Mykle

                          Edwin-Sundgodt

                          Hvis Nosa fortsatt er ute, mener jeg at Bjørkøy bør få en ny sjanse tiltross for et par dårlige kamper.
                          Hvis han ikke hever seg... Rett inn med Dosso!
                          Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #73
                            Nå har jo Kippe vært ute på LSK.no og skrytt at vi har taket på Stabæk i cupsammenheng. Jævlig bra, vi vet jo hvor mange kamper vi vinner når vi tar seieren på forskudd.

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Nå har jo Kippe vært ute på LSK.no og skrytt at vi har taket på Stabæk i cupsammenheng. Jævlig bra, vi vet jo hvor mange kamper vi vinner når vi tar seieren på forskudd.
                              Vi har sikkert hatt en god treningsuke også, bare for å sikre det helt.

                              Kommentar

                              • yesda
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jan 2007
                                • 182

                                #75
                                Sendes ikke denne cupkampen heller på TV2 Sumo? Hvordan får man sett LSKs cupkamper hvis man ikke er på stadionen de spilles på?

                                Kommentar

                                • Kaare-J
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2005
                                  • 334

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av yesda
                                  Sendes ikke denne cupkampen heller på TV2 Sumo? Hvordan får man sett LSKs cupkamper hvis man ikke er på stadionen de spilles på?
                                  Får eventuellt se høydepunktene på kveldsnytt (selv om det ikke blir det samme naturligvis).
                                  Alt for Kongen

                                  Kommentar

                                  • nebbjævel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2009
                                    • 511

                                    #77
                                    Vinne kampene, for svarte faen. Laske pløsa inn i nota.
                                    Alt annet er pisspreik. La tabellen true i dunkel skumring
                                    så lenge vi vinner. Cup eller serie, så løp da, rotter.
                                    Vise dem en gang for alle at dem ikke kødder med LSK.
                                    Last edited by nebbjævel; 08.07.2009, 04:22.

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3192

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Hel1017
                                      Noen som har oppdatert status på skader foran Stabæk kampen?
                                      Tenker da spesielt på MJ og Nosamannen.
                                      Kunne tenke meg å se:
                                      Otto
                                      Eriksen-Nordtveit-Kippe-Johnsen
                                      Riise-Kiko-Nosa-Mykle
                                      Edwin-Sundgodt
                                      Hvis Nosa fortsatt er ute, mener jeg at Bjørkøy bør få en ny sjanse tiltross for et par dårlige kamper.
                                      Hvis han ikke hever seg... Rett inn med Dosso!
                                      Dagens RB melder at skadelista består av Steffi, Espen, Marius og Bjørn B.

                                      De tipper følgende 11'er:

                                      Otto
                                      Håvard-Vidar-Frode-Lasse
                                      Kristoffer-Kiko-Jonna-Bjørni
                                      Arild-Magnus

                                      Ollie og Edwin er med, men neppe fra start, og det er usikkert om Nosa blir med til Fornebuhallen for å sitte sammen med disse to på benken.

                                      (Skadeinfo er som vanlig også lagt inn i "Stallen i 2009". Bjørn B er ikke mer skada enn at han spilte en (god) omgang for andrelaget mandag kveld, Marius er snart friskmeldt etter akillesskade, Espen spiller neppe før ferien er over, og Steffi er såvidt i lett trening, men ikke tilbake før om noen måneder.)

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        #79
                                        Til de som ikke får dratt ut til Fornebu i kveld: LSK.no satser hardt på å få til et kampreferat også i dag.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • HenrikM
                                          - Stabekk Supporter -
                                          Ferskenpels
                                          • May 2008
                                          • 1

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av yesda
                                          Sendes ikke denne cupkampen heller på TV2 Sumo? Hvordan får man sett LSKs cupkamper hvis man ikke er på stadionen de spilles på?
                                          Hei. Vi har hatt samme diskusjonen på Stabæk support sitt forum, og det ser ut til at Sumo skal sende kampen i følge det de har skrevet på denne siden: http://www.tv2sumo.no/sumo/?treeId=20
                                          Ellers lykke til og måtte det beste laget fra Bærum vinne
                                          ---------------------------------------
                                          HenrikM
                                          Alltid! Uansett!

                                          " You can't be a real country unless you have a beer and an airline; it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
                                          --Frank Zappa

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎