Straffe!! - Statistikk omkring tildelt straffespark

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GB
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 332

    #21
    Nettopp....

    Sitter og ser på Start - Sandefjord og har nettopp sett Start blitt snytt for en straffe. Samtidig fikk de frispark i en identisk situasjon utenfor 16m kun et par minutter etterpå.

    Samtidig kan man jo legge merke til at VIF får straffe mot B/G etter omtrent like mange minutters spill som vi ble snytt for straffe i B/G kampen.

    Kanskje en skulle tipse på Start forumet om fakta funnet i denne tråden.

    Blir vel straffe til oss i morgen da.

    GB

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2756

      #22
      Jeg viste statistikken til en kollega av meg som er Start-supporter, og han ga den æren for at Start endelig fikk et straffespark i kveld.
      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        #23
        Kippe er blitt snytt for flere straffespark der han har blitt dratt ned mm i feltet. Sjekk cornere, hver gang en som drar i trøya eller dytter. Blir aldri straffe, men hvis Kippe trør til i en duell er det frispark og kort direkte. Spesielt Øvrebø er flink til å gi kort.

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #24
          Det er Kipperegelen så det teller ikke.
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #25
            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Kippe er blitt snytt for flere straffespark der han har blitt dratt ned mm i feltet. Sjekk cornere, hver gang en som drar i trøya eller dytter. Blir aldri straffe, men hvis Kippe trør til i en duell er det frispark og kort direkte. Spesielt Øvrebø er flink til å gi kort.
            Ville ikke akkurat bruke ordet "flink" om Øvrebø. "Ræva minus" er mer presist.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #26
              Opprinnelig skrevet av dollyholly
              Kippe er blitt snytt for flere straffespark der han har blitt dratt ned mm i feltet. Sjekk cornere, hver gang en som drar i trøya eller dytter. Blir aldri straffe, men hvis Kippe trør til i en duell er det frispark og kort direkte. Spesielt Øvrebø er flink til å gi kort.
              Du har et poeng men... Er det noen som bruker alle midler, så er det Kjepp (og Piiroja). Han skulle hatt straffe i 1. omgang mot SF derimot. Husk også målet som ble godkjent borte mot TIL i fjor høst.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎