Lillestrøm SK - IK Start ons. 01.juli kl. 19.35

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    På vg nett mener 70% at Hulsker burde fått rødt kort....

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 964

      Hadde vi vært fult konsentrert i dag så kunne vi fort holdt nullen. Synes Riseth spilte greit men med Kippe hadde vi holdt nullen.

      Når vi nå får tilbake Kippe og Nosa kan dette virkelig bli bra.

      Men det som virkelig blir spennende er hvor stor betyding det får når Riise forsvinner. Holder han ord med at han ikke drar til annet enn en storklubb så tror jeg han blir en liten stund til. Men det er garantert klubber som fulgte han 2 år tilbake og vet hva han står for. Fortsetter han å spille som i dag og spiller et par landskamper av samme kaliber så tror jeg fort Riise bare spiller 3 kamper til for oss desverre.

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        alle mann, send søster, venninde, mor.. alt du kjenner av damer til å prøve å kapre hjertet til Nordtveit...må vel gjøre hva vi kan for å lure han til å bli!

        gutten slutter ikke å imponere meg!
        kunne gjerne sett han på stopperplass hver søndag frem til han runder 35!

        shariff.. kan ikke du kjøpe han for oss a?
        mener å huske du lovet oss litt penger en gang...


        og fy faen for en kamp av Riise, skulle ønske du var frisk nok til å være så god hver kamp!



        sjokkerende mengder med syting, piping og klaging på egne spilelre på tribunen idag forresten... tror folk virkelig at det motiverer spillerne til å gjøre det bedre?...
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • MoBee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 958

          Syns det var friske takter i dag. Jeg er glad for at høyrekanten funket MYE bedre enn jeg hadde fryktet. Riise er ekstremt viktig i dag. Espen vinner mye, men bruker noen ganger litt for lang tid på å gi fra seg ballen. Arsenal viser hva han er laget av, i det hele tatt mye positivt. Myklebust på kant heretter blir tullete, men selv om han scoret idag, er jeg ikke trygg på at han vet hvor målet står... Hvor mange tenkte at han kom til å bomme?
          Mykle bør fjernes fra kant og bare spille spiss, slik at han oftere blir trent i kamp på avslutninger. Det er så veldig mye potensiale, men han må bli bedre avslutter.

          Jeg må også slenge meg på Hulsker-bølgen. SVIN!!!!


          (Fy faen så skuffende tilskuertall btw... Ja ferie, men folk er så veldig medgangs...)

          Kommentar

          • Awfuls
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2006
            • 138

            kjempe jobb

            men dette burte vel nff ta takk i ettertid.

            hulsker burte hatt rødt uten tvil....

            blei masse styr når den stygge lsk keperen knea fevang så dette er vel like stygg ting dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            men all honør til fugla i dag kjempe jobb
            Fugla forever... eLSKer

            Kommentar

            • mortenhb
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jun 2009
              • 27

              Opprinnelig skrevet av MoBee
              (Fy faen så skuffende tilskuertall btw... Ja ferie, men folk er så veldig medgangs...)
              Enig. Tror nok forrige opptreden vs Molde, ferietid og varmen er store faktorer til det dårlige oppmøte. Blir nok mye bedre neste hjemmekamp!
              VG og TV2 kan brenne.
              <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                Hyggelig lesning på menighedens forum; Ordet "horesønn" er visst helt greit for gjengen som satte soloen i vrangstrupen da noen kalte nielsen for "bladneger",,,

                Kommentar

                • lillestroom
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1020



                  Vi som HATER bernt hulsker! Join!

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    LSK får en helt ny dimensjon når Eriksen spiller på banen. Digger denne karen mere og mer for hver kamp. Med han på ene kanten og Johnsen/Ringstad på andre så må jeg si vi har en meget bra bakre skanse.

                    Må også si at Mykle er jævlig flink til og holde seg Onside. Mange av de andre spissene som kunne lært en del ting av han akkuratt der.

                    Ellers synes jeg det hadde vært artig og vite hva som gikk oppi hodene til de smarte startfansene som først kaster en røykbombe,blir kastet ut og helt sikkert skaffer fattiklubben sin en sikkert helt grei bot for en lusen helt klar straffe. (HVORFOR?)

                    Ellers kjempe kamp.
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      Glimrende å se flere tilbake. Kiko og Eriksen gjør det godt på "feil" plass, og angrepsspillet ble med en gang bedre med Sundgot. Bjørkøy eller Kiko med Nosa som makker er en duo som kan gjøre laget bedre. Søgård spiller noen ganger med altfor høy risiko i forhold til ferdigheter, og pasningsspillet sitter ikke helt, i alle fall ikke med tanke på å utfylle Bjørkøy. Å komme litt "rusende" imellom spillere er det som til slutt gjør Søgård for usikker til å være en spiller skal være en en "defensiv trygghet". Bruker man litt mer taktikk og teknikk bør man heller ikke dekke like store områder, og heller ikke bruke energi på å rette opp egne feil (så kan man diskutere om det er bedre enn å gjøre feilen i utgangspunktet). I dag var det simpelthen for dårlig. En Nosa til Kiko eller Bjøkøy tror jeg kan bidra til å spille mer variert og gjennom midtbaneleddet. Det savnet jeg i dag. Når det er sagt, er Søgård god å ha i laget. Baklengsmålene irriterer, men seieren gleder mye mer. Henger meg på korstoget mot Hulsker og hyllesten til Nordtveit.

                      Hulsker fortjener gapestokk.

                      Kommentar

                      • Spntneous
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 1990

                        Lurer på hva galt kiko hadde gjort før dagens kamp, for han fikk aldri ballen, selv om det lå ann til mange gode løp om han hadde fått den... irriterende. Ellers en strålende dag på Åråsen..

                        God bedring med tanna, Nordtveit

                        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                        Kommentar

                        • MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

                          Opprinnelig skrevet av Andersen
                          Sånne som Hulsker gjør at vi neppe får beholde Nordtveit ut sesongen. Wenger liker nok ikke å se at enkelte spillere(les Hulsker) gjør hva de kan for å skade andre spillere.
                          Når det er sagt tror jeg snarere tvert om at Wenger elsker at gutten får litt juling. Han skal tross alt spille i Premier League og der går det hardere for seg enn i Tippeligaen. Du skal være MANN for å spille midtstopper i Premier League og at Nordtveit fortsatte kampen gleder nok Wenger stort.

                          Skandale at ikke Hulsker får kort. Håpet nesten at Vidar Riseth skulle ta revansj for gutten.

                          Kommentar

                          • nebbjævel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2009
                            • 511

                            Opprinnelig skrevet av MedlemNR35

                            Håpet nesten at Vidar Riseth skulle ta revansj for gutten.
                            Må innrømme at jeg tenkte det samme der og da :evil:, men i ettertid er jeg glad det ikke skjedde. Bra for oss om slakteren spiller mot Godset. Skal han først være en drittsekk er det like greit at han er det overalt. Mannen har en oppførsel som man ellers kun ser hos psykopater, og han kommer til å gå på en smell en vakker dag.

                            Ta ham hardt og smertefullt, men lovlig.

                            Kommentar

                            • Geirfugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 561

                              Her var det mye syting. Vi vant, og spilte meget bra!
                              Riise konge, Nordtveit og Eriksen meget bra, Arild, Mykle, Kiko bra. Resten OK. Kiko imponerte på kanten, selv om to av innleggene var elendige. Han hjalp også Karim fremover. Moro!!

                              Kommentar

                              • Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

                                Vil rette en liten oppmerksomhet til alle dere som vil ha ung-guttene på banene, hvor mange ung gutter spilte idag? Med unntak av Edwin sine 5 minutter spilte vi kampen med bare en av ung-guttene, Nordtveit.

                                Helt enig at vi må satse ungt, men denne kampen er kanskje et tankekors når det gjelder hvor langt man kommer med rutine også.
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Opprinnelig skrevet av Bondern
                                  Det er min skyld. De tre siste gangene jeg har slått på TV'n for å se at fugla tar poeng så har det blitt mål. Rett før Pricas utligning, rett før Moldes scoring og 20 sekunder før scoringa nå. Har slått a TV'n og skal aldri slå'n på mer.
                                  Da foreslå jeg at du gjør som en Brasilianer som ikke vinner VM - kast tv'en utav vinduet, uansett etasje du bor i ;-)
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Kanarifugl84
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2007
                                    • 2319

                                    3-2 er et utrolig flatterende resultat i denne kampen. Skjønner ikke hvordan vi klarte å slippe inn 2 mål i går. Heldigvis scora vi 3 selv, og vant veldig veldig fortjent. Start var ræva, vi var gode. Vannvittig deilig å ha LKE tilbake på backen, får håpe han blir værende der en stund nå. Arsenal-Håvard må være årets kjøp/leiesoldat i tippeligaen. Ikke vanskelig å skjønne at denne er profesjonell i alt han foretar seg, både på og utenfor banen. Sammen med Riise vår klart beste spiller. Men flere gode i går, ingen nevnt ingen glemt.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av MoBee
                                      What? Det har ikke jeg...

                                      Ellers er jeg veldig enig med deg. Jeg håper den høyresiden overrasker meg i morgen, for den ser jævlig dårlig ut...
                                      Jeg har fortsatt trua på Myklebust som avslutter, selv om han burde hatt 2 mot Start ;-) - Det bor mye fotball i den gutten. På sitt beste er han med på å gjøre LSK til et mer spillende lag, et lag som holder ballen mer langs bakken, et mer teknisk lag, et raskere lag, et lag som kan utfordre bakrommet på en måte som treige Arild og Occean bare kan drømme om.

                                      Synes Berg skal få bruke han som spiss i noen flere kamper, men aldri som ensom spiss. Da blir han nemlig Kelloggs Super K - frokost for barske midtstoppere.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        Meget god kamp av LSK i går. Vi får håpe nøkkelspillere som Riise, Eriksen, Kiko og etter hvert Nosa holder seg skadefri utover høsten. Da skal vi slå godt fra oss. Og så flott å endelig se Magnus få det til å stemme!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                                          Overraskende at Sundgot husker hvordan man skyter straffe. Evigheter siden sist.
                                          Sundgot bommer aldri på straffe. Mannen er sikker som banken.

                                          Hadde LSK fått sitt rettmessige antall straffer ville han sikret oss flere poeng, og trolig vårt over 100 scorede mål for klubben nå.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎