Spillerbørs LSK - Start

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Karakterbok Spillerbørs LSK - Start

    Otto 5 Egentlig ikke så mye og gjøre , kunne med litt hell tatt det første målet.
    Karim 6 Syns Karim gjør en bra kamp og kommer med mange fine innlegg, kan prøve og utfordre litt mere.. Deilig med en back som er offangsiv igjen.
    Håvard 7 får et exstra poeng for tanna, ellers en bra kamp, en liten minus for en forferdelig pasning i 1 omg. men bra kamp.
    Vidar 6 Klok i alt han gjør ,redder et skudd på streken...Hadde fått et poeng til om han hadde knust Hulsker.
    LKE 5 Grei kamp men mangler kamptrening.
    Kiko 4 uvant plass og mangler kamptrening ,men kommer til noen fine innleggs posisjoner selv om innlegga er dårlige... På gang og det er bra.
    Espen 5 Løper mye , holder litt for lenge på ballen ..- for målet som han har stor skyld i.
    Bjørkøy 5 Jobber og sliter ,men er litt treig.
    BHR 9 dagens mann et konstant uromoment. Involvert i alle måla. Synd han snart blir solgt.
    Mykle 7 Kommer til mange sjanser i dag og burde puttet 1 mål til.. Men bra kamp av Mykle og han viser at han er en spiss ikke kant.
    Legenden 6 Vinner mye og holder bra på ballen , sikker på straffe.
    Kfl 7 Veldig bra i perioder,men detter voldsomt noen ganger...+ for vanning på feltet.Et stort + til han som kasta 10 liter vann på Rønnern.
    Hennig 6 Greit lagoppsett men jeg ville sett Edwin og Metern litt tidligere.
    Dommern 10 for at vi får straffe, 0 for at han ikke ser albuen og kneet til Hulsker.
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #2
    Kiko tre karakterer dårligere enn Nordtveit skjønner jeg ingenting av! :???:

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Kiko tre karakterer dårligere enn Nordtveit skjønner jeg ingenting av! :???:
      Kiko var ikke dårlig, men man kan lett se at han ikke er en kantspiller.

      Nordtveit var trygg bortsett fra en dårlig pasning, og fortjener litt ekstra for å ha vilje til å fortsette selv med en ødelagt kjeft.

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kristian
        Kiko var ikke dårlig, men man kan lett se at han ikke er en kantspiller.

        Nordtveit var trygg bortsett fra en dårlig pasning, og fortjener litt ekstra for å ha vilje til å fortsette selv med en ødelagt kjeft.
        kan jo også argumentere for at Kiko bør få ekstra cred for å takle kantrollen på en god måte, selvom han på ingen måte er en kantspiller. Begge spilte til en solid men uspektakulær 5'er spør du meg (dog kan kan Nordtveit godt få 6 for tøffheten, men han var på ingen måte tre karakterer bedre enn Kiko).

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2311

          #5
          Er enig i det meste bortsett fra at du er altfor snill med Håvard. Kanskje hans minst vellykede kamp for LSK - som jeg kan huske.
          Flere feilpasninger og dårlige klareringer.
          Men skal selvsagt ha et stort pluss for at han
          spiller med en tann banka opp i ganen.
          Sundgot var bør heller ikke få mer enn 4. De gangene han spiller ut
          på kant og inviterer til innlegg kommer han luntende etter som
          så altfor mange ganger ellers iår. Hva er vitsen med å komme
          rundt på kanten og legge inn når vi kun har Mykle der inne.
          Mykle skal ha for fin scoring, men slurver mye ellers. Men bedre
          som rendyrket spiss enn kant. En femmer pga scoring.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Jeg hadde fryktet oppsettet på høyrekant før kampen, men ble overrasket over forståelsen mellom tuniserne Essediri og Mouelhi.

            Mouelhi gjorde en meget god innsats synes jeg, hakket vassere enn Essediri som vil få bedre karakter neste gang dersom han overlapper mere. Og det kan han i denne kombinasjonen, fordi Mouelhi er god defensivt og kan dekke opp hvis Essediri finner ut at han gidder å løpe litt mere opp langs krittet og opp i angrep..

            I denne kampen burde Sundgot ha krevet et spillemål av seg selv også. Han er for passiv i boksen. God ellers, men en spiss skal spare krefter og ekstra innsats til innenfor 16-meteren. Sto og sov på et flott innlegg f.eks. det er for dårlig for en spiss i LSK. Hadde Myklebust og Sundgot gjort sine saker også innefor 16-meteren her (Myklebust burde hatt 2) så hadde kampen endt 5-2, ikke 3-2.

            Det ville ikke vært ett mål for lite mot Start.

            Deilig med Eriksen tilbake på back, han burde være selvskreven på laget.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Kiko tre karakterer dårligere enn Nordtveit skjønner jeg ingenting av! :???:
              Håvard får en stor + får og spille videre med tanna, og et lite + for kult navn eller så spilte han til en sterk 5 syns jeg da. Og Kiko bør nok opp på en 5 han også.

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                #8
                Denne kampen viste oss tydelig at Mykle ikke har noe på kanten å gjøre, han er spiss - basta!

                En annen ting jeg vil nevne. Jeg begynner å bli fryktelig lei av Ottos nøling og usikkerhet når han skal sette igang spillet med henda. Han driver å "faker" eller angrer kast i siste liten, og stresser mye mer enn han bør gjøre som keeper. Nølingen hans ved igangsettinger er med på å gjøre backene og de som skal ta imot ballen usikre, for de vet aldri når han faktisk kaster. Ellers gjør han er bra kamp, kanskje med unntak av returen han gir på målet til Stokkelien.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  #9
                  Otto- 5, ikke all verdens å gjøre, kan ikke lastes for målene.
                  Karim- 6, Syns Karim kom seg godt ut av dette, var med oppover å hadde bra samspill med kiko. God kontroll.
                  Håvard-4.5, har sett Håvard myyye bedre enn i går. Men potensiale er der helt klart!!
                  Vidar- 6, Gjør ikke så mye ut av seg , men er viktig for laget og er sjef i bakre rekker.
                  Lasse- 6,God kamp, så ut til å trives i tospann med lillebror. håper han er kvitt skadene nå.
                  Kiko-6, jobbet og slet hele kampen, feil valg når vi fylte på med 5 mann i den situsajonen tidlig i 2 omgang. Godt han er tilbake, blir nok endel spilletid på han fremover. God teknikk.
                  Espen-5.5, En kamp på det jevne av Espen, jobber og sliter , men 2-1 scoringa må han ta på sin kappe. Herlig innstilling!!
                  Jonna-5.5, helt ok, uten å brilijere!
                  Lillebror-8.5- Syns Bjørn h gjorde en meget meget god kamp, han var vår offensive kraft og viste en herlig arbeidskapasitet.!! Hans beste kamp for fugla!!!!
                  Arild- 5.5, målet trekker opp, men har vært langt mer involvert enn i går.
                  Mykle- 6.5 Jeg fikk ståpels da han chippet inn 3-1, en herlig kamp, kommer til mange sjanser, men må begynne å sette noen flere .
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎