Vålerenga-klyser rundt på stadion.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frydenlund
    Medlem
    Hoffnarr
    • Feb 2004
    • 52

    Vålerenga-klyser rundt på stadion.

    Hvorfor kan ikke disse svina holde seg på kortsida der de andre i klanen er? Ufattelig irriterende å ha slike rundt hele stadion...

    Når de i tillegg har med brennevin inn på stadion og tar opp lsk-flagget som står ved langsida og denger det i trynet på folk som prøver å se kampen, mister jeg totalt respekten for de.
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Noen som vet hvorfor en haug enga supp, gikk forbi rainbow btw?

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Noen som veit hvorfor engasupportere i det hele tatt får lov til å kjøpe billetter rundt om på stadion? Jeg fikk ikke billett, og det er jeg forholdsvis forbanna for.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Osloøst
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Apr 2004
        • 15

        #4
        Hehe

        Hyggelig å se at nesten halve Åråsen reiste seg da det ble sunget "Reis opp hvis du er Vål'enga"

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Re: Hehe

          Opprinnelig skrevet av Osloøst
          Hyggelig å se at nesten halve Åråsen reiste seg da det ble sunget "Reis opp hvis du er Vål'enga"
          er det et forsøk på å være morsom?
          ..................

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #6
            Under 3000 som holdt med vif på åråsen 16. mai
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • imag
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • May 2004
              • 1

              #7
              Siden du spør skal jeg svare, vi (vif-supporter'ne) ble flytta ganske enkelt fordi vi bad om det. mange av oss har gratisbilletter som tippekommisjonerkort ol. da hadde lsk bestemt at vi skulle sitte på kortsiden rett overfor klanen, selv om flere av oss ønsket og sitte med klanen, NATURLIGVIS! Er ikke noen drømme situsjon og være plassert mellom motstanderenes supportere uasett, eller hva?

              Når vi kom inn på stadion'n ble det etter hvert bestemt at vi som ville kunne flytte oss. Senere ble det også flyttet noen ivrige vif-suppportere fra ene langsiden, dette fordi politiet regmet dem som en mulig provoserende gruppe. selv om det eneste de gjorde var å synge!

              Sånn, da vet du det!

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Opprinnelig skrevet av imag
                Siden du spør skal jeg svare, vi (vif-supporter'ne) ble flytta ganske enkelt fordi vi bad om det. mange av oss har gratisbilletter som tippekommisjonerkort ol. da hadde lsk bestemt at vi skulle sitte på kortsiden rett overfor klanen, selv om flere av oss ønsket og sitte med klanen, NATURLIGVIS! Er ikke noen drømme situsjon og være plassert mellom motstanderenes supportere uasett, eller hva?

                Når vi kom inn på stadion'n ble det etter hvert bestemt at vi som ville kunne flytte oss. Senere ble det også flyttet noen ivrige vif-suppportere fra ene langsiden, dette fordi politiet regmet dem som en mulig provoserende gruppe. selv om det eneste de gjorde var å synge!

                Sånn, da vet du det!
                Det kalles ikke kommisjonær kort, det kalles trygde kort! :lol:

                Kommentar

                • hjesus
                  -Engasupporter-
                  Bøffelpromp
                  • May 2004
                  • 14

                  #9
                  Re: Vålerenga-klyser rundt på stadion.

                  Opprinnelig skrevet av Frydenlund
                  Hvorfor kan ikke disse svina holde seg på kortsida der de andre i klanen er? Ufattelig irriterende å ha slike rundt hele stadion...
                  Kortsida blei vel utsolgt ganske tidlig. Billetter til alle steder på stadion bortsett fra kortsida med Klanen og Kanari-feltet er jo åpent for alle. Bare å gå på posten og kjøpe billett.

                  Opprinnelig skrevet av Frydenlund
                  Når de i tillegg har med brennevin inn på stadion og tar opp lsk-flagget som står ved langsida og denger det i trynet på folk som prøver å se kampen, mister jeg totalt respekten for de.
                  Det er jeg enig i, men nå sto jeg midt i Klanen og så ikke dette. Så det kan jeg egentlig ikke uttale meg om.
                  in Absinthia

                  Kommentar

                  • Realisten
                    -VIF-supporter-
                    Møteplager
                    • May 2004
                    • 73

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Noen som vet hvorfor en haug enga supp, gikk forbi rainbow btw?

                    Disse hadde billetter på andre plasser på stadion, og ønsket selv å flyttes til svingen der hvor Klanen var plassert.

                    Ang mange Vålerenga-supportere rundt om på stadion så er dette tilfelle uansett hvem som spiller. Det er ikke alle som ønsker å stå i supporterfeltet, og disse kjøper seg billetter på andre plasser rundt om på stadion. Dette skjer på Ullevaal og dette skjer på Åråsen. Det er f.eks mange LSK-tilhengere på hovedtribunen på Ullevaal når laget spiller der.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎