Spillerbørs stabekk - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Karakterbok Spillerbørs stabekk - LSK

    Otto 6 redda oss fra to sifra .
    Håvard 2 hva har skjedd, langt igjen til han spiller for Arsenal.
    Vidar 1 kjøp deg hus på vinger og kontakt Tom, sorry Vidar din tid er forbi.
    Kippe 1 Vi har en kaptein som ikke blør for drakta, SKJERP DEG.
    Eriksen 2 langt igjen til kampformen er inne.
    Bhr 1 Vill tydligvis bli hos oss og det er bra , men skjerp deg ..Ellers så havner du på nivå 3 i England.
    Kiko 5 eneste mann på midten som prøver...
    Jona 1 mangler fart,teknikk,overblikk, med andre ord ALT.
    Mykle 3 prøver men blir for lett avslørt.
    Arild 0 Aldrig har jeg sett han så dårlig, var han nær ballen i det hele tatt.
    Edwin 2 får 2 poeng for forsøket på og skade en soss, og det sier alt.
    Inbyttere
    Nosa 3 poeng og dem får han for målene han putta i pausen, resten var bare tragisk.
    Metern 1 tror metern hans stod rett opp og hindra bevegelsene hans , så slik ut.
    Karim 0 du er ingen back.
    Kfl 2 bra oppmøte ,men elendig stemning.
    Telenor arena -10 måtte betale full pris for barn(latterlig), lukta kattepiss inne, tomme for pølser jeg syns synd på supporterne som må gå hit på hver kamp.
    Hennig Berg 10 poeng for at han står rakrygga og forsvarer spillerne ,det hadde ikke jeg greid.
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #2
    Espen Hoff får terningkast 8 for å prøve å unngå at stabæk slo oss ut av cupen.
    Tullebukk får terningkast 1 for å stille med Svensk landslagsdrakt på tribunen idag :- )
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Tullebukk får ternigkast 1 for å stille med Svensk landslagsdrakt på tribunen idag :- )
      hehe er på ferie og fant faen ikke drakta når jeg skulle dra, tok på meg det eneste jeg fant som var gult...SORRY...

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Synes faktisk Kiko fortjener bedre.

        Han hadde en dårlig passning som gikk utover sidelinja når han prøvde ås ette fart og kontre. Når resten av laget ikke kom etter og ikke gjorde seg spillbare så klussa det seg litt for han og han sendte en ball som gikk rett ut.

        Resten av kampen var nærmest feilfri og alle de lange passningene var mer eller mindre perfekte og av en helt annen kvalitet enn de andre har levert fra sentral midtbane.

        Ellers er jeg rimelig enig.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Husker et møte på Martins for ca 2 mnd siden hvor Henning berg blei spørt om hvem han så som den nye midtbane stjerna vår slik som Tom Lund,Tom Sundby, Kristinson, GUD var for klubben vår ,svaret var ganske skremmende Jona Bjørkøy.....

          Kommentar

          • Kristiansen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 1332

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Kfl 2 bra oppmøte ,men elendig stemning.
            Det var bra stemning da !


            Opprinnelig skrevet av LSK.no
            Skamroser Kanarifansen
            Spillere og ledere takker for støtten.

            Av Trygve Lie

            Dagens kanarifugl på Fornebu Arena var utvilsomt Kanarifansen. På en ellers svært glissen stadion tok LSK-supporterne fullstendig over tribunene, sang bæringene sønder og sammen og bare økte volumet på syngingen etter hvert som baklengsmålene rant inn for LSK.

            Henning Berg gjorde et poeng av å takke supporterne for innsatsen.
            – Kanarifansen har vært fantastiske i hele år, og de var fantastiske nok en gang i kveld. Det er fryktelig synd at vi ikke klarer å levere bedre på banen når de gir så mye av seg selv i hver eneste kamp. De har hjulpet oss i mange kamper tidligere i år, og de skal virkelig vite at vi både setter enorm pris på dem, og hører dem. De er utrolig viktige for oss.

            Bjørn Helge Riise ba også supporterne om en ny sjanse på søndag.
            – All ære til dem slik de støtter oss gjennom hele kampen. Jeg håper de møter opp og støtter oss på søndag også – det trenger vi, sier Bjørn Helge.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Opprinnelig skrevet av the fugla man
              Det var bra stemning da !
              Hva annet kan dem si?

              Kommentar

              • Kristiansen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 1332

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Hva annet kan dem si?
                Hadde det ikke vært bra så hadde de valgt å ikke si noe i det hele tatt om stemningen.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Husker et møte på Martins for ca 2 mnd siden hvor Henning berg blei spørt om hvem han så som den nye midtbane stjerna vår slik som Tom Lund,Tom Sundby, Kristinson, GUD var for klubben vår ,svaret var ganske skremmende Jona Bjørkøy.....
                  Det er ingen spillere i dagens stall som kan fylle støvlene til den gjengen der (Ta gjerne med Koren også)

                  Inntill muligens Lille-Bukken blir 20, trenger vi en midtbanegeneral. En Marek Sapara-type.

                  Sjelden eller aldri, har denne klubben så sårt savnet en klssisk nr. 7-spiller, en som dirigerer spillet og holder laget samlet.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2311

                    #10
                    En tullete børs fra tullebukk. Åpenbart liret av seg i affekt i tapets
                    og fornedrelsens stund

                    Det som slår meg er hvor lite plan det er over spillet fremover. Idag
                    var det også store huller hjemover, men Stabæk spilte fikst og raskt,
                    og vi blir avslørt i mangel på fart sentralt på midt og sentralt bak.
                    Har vanskelig for å se at det er et "storlag" i emning.

                    Otto - Vår beste
                    Håvard - Dalende formkurve. Men allikevel en hederlig innsats igår
                    Riseth - Slurvete - som vanlig. Noen han også var i bart. Han forærte
                    motstanderne flere mål pga hasardiøse tilbake- eller tversoverpasninger/headinger.
                    Kippe - kommer ikke opp i press og blir tatt på fart
                    Eriksen - Kom sjelden på overlap. Løp seg fast flere ganger inn i et
                    kobbel av Stabækspillere. Ingen grove tabber bakover.
                    Bjørkøy - Pga manglende fart blir han løpende imellom. Kan innimellom
                    gjøre ok ting med ball i beina, men det går tregt. Har heller ikke et løpesett
                    det oser bestemthet av
                    Kiko - Masse slurvete pasninger. Holder på ballen for lenge. Sinker spillet. Et lite
                    pluss for en grei avslutning i form av et langskudd.
                    BHR - Jobber som en galeislave, men idag ble vi spilt ut til de grader langs bakken. Ingen bevegelse på topp og blir nødt til å stoppe opp, spille hjem eller drible. Etterhvert kommer det 2-3 Stabælspillere til og vi mister balle
                    Mykle - (se BHR)
                    Arild - En kamp på det jevne av Arild. Blir som vanlig treg. Er et oppspilspunkt 30-40m fra mål spiller hjem eller til siden, lunter fremover og blir aldri noen trussel i feltet - bortsett fra på dødball, men der ble han avkledd hver gang.
                    Edwin - Driblet seg bort, men kom til en avslutning.
                    --
                    Nosa - kombinerte småfikst med Edwin da han kom, men det ble litt for mye five-a-side enn fremdrift
                    Karim - Klarer fortsatt ikke å kaste innkast til medspiller. Mao fortsetter han der Rambekk slapp og bekler rollen som back i LSK tydeligvis bra ettersom det er slike type som slipper til på plassen hos oss. Hvorfor spiller ikke Ringstad????
                    Occean - Så jeg ikke noe til
                    --
                    KFL - Hørtes bra gjennom hele kampen - stort sett.
                    --
                    Sumo - Lav kvalitet på bilde og lyd. Bør bli bedre. 99,- for en uke er allikevel ikke en ublu pris.
                    --
                    Dessverre har jeg en kompis som er Stabæk-supporter, og nå vil jeg få høre det. Lenge siden LSK har blitt til de grader utspilt, eller? Vi hadde vel en del kamper under Uday der vi ble totalt rundspilt. Gruer meg allerede til RBK borte. Kan fort bli like stygge om ikke styggere sifre.
                    På en annen side, og det er ille å si det, det er ikke sånne kamper vi skal vinne, men vi får heller satse på å slå Aafk, Lyn, Glimt og Enga ...

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7048

                      #11
                      Stabbur - LSK (cup)

                      Stabukk-LSK 4-0
                      Sjanser: 11-2
                      Cornere: 3-2

                      Syns vi kan være fornøyd med et hederlig og knepent tap i cornerstatistikken. Den tredje corneren Stabæk fikk var bare flaks.

                      Nei, selv ikke galgenhumor duger i dag. Vi ble massakrert, verken mer eller mindre. Dette er noe av det verste jeg har sett, og står i klasse med 2-5 på Kongsvinger i 1991 (?), og andre høydepunkter fra min tribunekarriere som 1-6 og 2-7 på Lerkendal i 1996 og 1997. Kampbildet var faktisk ikke helt ulikt Vredens Druers forsmedelige 0-8 mot Heming for fem år siden...

                      Underveis i kampen slo det meg at det faktisk ikke bare var divisjonsforskjell mellom de to lagene - vi så ut som et andredivisjonslag som sto i overkant høyt i presset. Vi så ut som Strømmen, folkens.

                      Stabæk er gode, jøss bevares, men denne kampen skremte vettet av meg. Å bli pissa oppetter ørene på denne måten må være demoraliserende for våre spillere.

                      Kboka:
                      BB Otto 6 - Den eneste som holder oss inne i kampen. Vi kunne tapt 8-0.
                      Nordtveit 2 - Hans klart verste kamp i LSK-drakta. Sleit enormt med Hoff, og sto og sov først da Hoff skjøt i tverrliggeren, dernest etter Kellers skudd i førsteomgang, da Hoff suste inn for å ta returen (Otto reddet oss). Klarer han ikke å håndtere Espen Hoff, vil han heller aldri klare å håndtere Albert Riera.
                      Vidar Riseth 1 - Stolpen er uunngåelig. Vidars dager som toppspiller ser ut til å være over. En vandrende katastrofe i hele kampen, og totalt latterliggjort av Berglund. Enkle markeringssvikt, giddalaus i presset og driver rett og slett ballwatching ved utallige anledninger.
                      Kippe 3 - Selvsagt bedre enn Riseth, men heller ikke Frode var god. Passiv i mange dueller, og sjanseløs på å matche Berglund-Hoff på farta. Ryddet opp etter Riseth ved flere anledninger, men ble satt i stry utallige ganger også han.
                      Eriksen 4 - Kryss i taket: god defensiv kontroll! Prøvde å bli med framover også, uten å klare det. Tatt av før ketsjupflaska åpnet seg.
                      Myklebust 3 - En av få som prøvde. Ga Stenvoll en del å tenke på før pause. Totalt usynlig etter.
                      Mouelhi 4 - Best av de sentrale, uten at det sier stort. Fikk en del ball og brukte den forholdsvis bra, også. Et bra skudd og mye løping. Fikk en umulig jobb utover i andre omgang da alle rundt ham sluttet å løpe.
                      Bjørkøy 1 - Burde aldri spilt. En av de som ble mest spilt ball i hatt med av Stabæks ballflytting. For sein over hele banen, aldri i nærheten av å komme opp i Keller og Farnerud, og virket mest som en dinosaur der ute.
                      Riise 3 - Fin heading i første omgang. Jobbet iherdig, men fikk til fint lite. Et fint raid i første omgang, men innlegget mot Eddie ble stoppet.
                      Sundgot 2 - Vant omtrent ingen dueller og ble nesten aldri brukt i riktig ende av banen. Et par hodedueller innen egen 16 redder Arild fra stolpen.
                      Eddie 2 - Ivrig og løpsvillig, men også hodeløst optimistisk med ballen i beina. Rotet seg bort og ble enkelt doblet på med ballen i beina. Brukte medspillerne dårlig og gikk seg vill gang etter gang etter gang.

                      ->Nosa 4 - Hvorfor startet han ikke? Da han kom inn klarte vi i en kort stund å faktisk etablere smuler av noe som minnet om spill på Stabæks tredjedel. Ble preget av at baklengsmålene rant inn også han, men la ham for Guds skyld starte mot AaFK.
                      ->Occean 1 - Spilte nesten en halvtime, uten å på noen måte være synlig.
                      ->Essediri 2 - Som venstreback?! Jeg har ikke moral til å gi en høyreving stolpe etter at han har blitt brukt i feil ledd, på feil side av banen. Prøvde seg med et par innlegg, som ble for dårlige.

                      Roll on Aalesund. Og takk til Kanarifansen, LSKs største asset i går.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        #12
                        Berg 2 - Hindrer stolpekarakter på egen person da han velger å stille med vårt antatt sterkeste lag mot et redusert Stabæææk i cupen. Kampledelsen er derimot under enhver kritikk. Evner ikke å gi instrukser som gir bedring i spillet, selv ikke under halvtids pausen. Gjør derimot innbytter som muligens svekker laget, bl.a (som trigz nevner) Essidiri på gal side og i feil ledd.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎