Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    Nå må det hentes spillere...

    Tja, hvem fra Lyn bør være aktuelle? Guastavino snakker jo mange om, men hva har han egentlig bidratt med for Lyn i år, med unntak for et par susere?

    Jeg ser gjerne Indy tilbake i LSK, og kanskje han derre Bjarnason. Guastavino er jeg mer usikker på.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #2
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Tja, hvem fra Lyn bør være aktuelle? Guastavino snakker jo mange om, men hva har han egentlig bidratt med for Lyn i år, med unntak for et par susere?

    Jeg ser gjerne Indy tilbake i LSK, og kanskje han derre Bjarnason. Guastavino er jeg mer usikker på.
    Ville 10 av 10 ganger valgt Bjarnason. Pur klasse!
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av vollafugl
      Lykke til videre i Fulham, Bjørn Helge.

      Etter min mening har BHR definitivt måtte tåle en del urimelig, og til tider usaklig kritikk. På tross av visse skadeproblemer har han vært vår beste og viktigste spillere de seneste sesongene.

      Jeg håper vi henter Erling Knudtzon.
      Enig i at Knutzon er en spennende spiller og etter en elendig sesong i år burde han være billig. Samtidig er han en spiller for fremtiden og ikke god nok for 1. ellver'n.

      Først å fremst må vi finne en erstatter for BHR som kan gå rett inn på laget.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Kaizer
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2006
        • 139

        #4
        Framfor alt trenger vi en ny spiller sentralt på midtbanen, jeg håper pengene blir brukt til å styrke oss der.
        "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Tja, hvem fra Lyn bør være aktuelle? Guastavino snakker jo mange om, men hva har han egentlig bidratt med for Lyn i år, med unntak for et par susere?

          Jeg ser gjerne Indy tilbake i LSK, og kanskje han derre Bjarnason. Guastavino er jeg mer usikker på.
          Det LSK trenger er en offensiv playmaker, og deretter et mer konsentrert forsvar. Forsvaret kan strammes opp med de vi har. En offensiv playmaker mangler i stallen. Gustavinho kan være mannen.

          Videre så trengs mer hastighet = knutzon.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 964

            #6
            Hvis vi får 15 mill for BHR så er det en grei sum men er ikke sinnsykt fornøyd. Greit at han har vært en del skadet og han er ikke akkurat veldig ung men jeg tror toppnivået hans er større en de fleste tror. Klarer han å holde seg skadefri så tror jeg han har stor framtid i utlandet.

            Ikke det at landslaget til Norge er strålende bra men han blir jo brukt der omtrent før han blir skadefri, ihvertfall lenge før han er i toppform. Så det er jo ihvertfall noen som ser potensialet hans. Han spilte vel mest kant på landslaget men det ble utalt at var aktuell som indreløper og kjemper jo da mot spillere som Tettey, Skjelbreid, Hauger, Grindheim, Winsnes og bøya Andresen.

            Ser det blir nevnt at noen håper det blir kjøpt nye spillere. Det mener jeg at det må gjøres. Men ikke enig at det bør prioriteres feks en playmaker som det blir nevnt.

            Det som er første pri er en kantspiller. Essedirri, Myklebust og Bolly er ikke spillere som vil være løsningen på et av de støste problemene vi har nå, spill og innlegg fra kant. Vi kan ikke bruke spillere som Bjørkøy, Dosso og Mouheli på kant. Da har jeg større tro på Nosa faktisk.

            Deretter en back. Skulle LKE og Johnsen være skadefri tror jeg vi har to bra backer, ikke minst offensive. Trodde Ringstad skulle være en bra backup men han blir jo ikke brukt. Vi kan ikke leve med at Essedirri blir brukt som back. Har klart seg ok noen kamper men han blir aldri en bra back, han takler jo aldri og tørr ikke engang gå i en duell.

            Midtstopper er det også krise om Kippe skulle bli skadet og ihvertfall krise om i tillegg Nordtveit drar tilbake til Gunners. Da rykker vi enkelt og greit ned.

            vi har vel kanskje ikke den store playmakeren på midtbanen. Men vi har flust av spillere; Nosa, Mouheli, Bjørkøy, Søgård, Dosso

            Spisser har vi jo også rimelig mange av; Sundgot, Edwin, Occean, Myklebust, Guldbransen, (Bolly, Nosa)

            Ser Lynspillere blir nevnt. Knutzon har som sagt vært dårlig i år og er dermed billig. Han har fart og tror han kunne vært et bra kant alternativ. Men vil han løfte laget?

            Hvor spillere de andre spillerne som blir nevnt? Islendingen er vel kantspiller men det er vel ikke Indy og Obifule?

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Dersom vi henter en spiller fra Lyn, håper jeg for guds skyld det er Theodor Elmar Bjarnarsson. Lyns klart beste spiller etter min mening. Guastavino har ikke vært i nærheten av å innfri hva jeg hadde forventet i årets sesong, mens Bjarnarsson er en forholdsvis ung og stabilt god spiller.

              Lykke til i England, Riise. 15-20 millioner er en ok pris. Husk at det har vært et merkelig transfervindu med enorme overganger, dette påvirker uten tvil markedet. Hadde vi vært heldige kunne vi nok melka kua enda mer, men tatt i betrakning skadeproblemene han har hatt de siste årene burde vi være fornøyde med å få såpass mye penger for han. At han har potensiale til å lykkes i en klubb som Fulham er det liten tvil om, men det forutsetter at han spiller opp mot sitt beste slik han har gjort de siste kampene minus Aalesund-kampen, og ikke minst at han holder seg skadefri.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #8
                Tror vi skal konsentrere oss om å hente en kantspiller eller forsvarspiller. Forsvarspiller er litt avhengig av hvordan det blir med Nordtveit og Pedersen. Dersom vi beholder begge, tror jeg vi er greit nok skodd her.

                Da har vi Pedersen. LKE som kjemper om h-backplass. Riseth, Kippe og Nordtviet kjemper om midstopper i tillegg til at Pedersen kan vikariere. Så har vi Ringstad og Johnsen på v-back. Pluss Gabrielsen hvis det virkelig kniper.

                Vi har allerede fem sentrale midtbanespillere så her er det ikke nødvendig å hente noen nye (ut fra kostnad/nytte). Dessuten tror jeg Nosa kan være bli en bra playmaker. Å hente en kantspiller med fart og dribleferdigheter er et must. Gjerne en på hver side.

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #9
                  Ok med penger, men da må alle pengene brukes på å kjøpe spillere og/eller kjøpe ut noen av de dårlige spillerne vi allerede har i stallen.

                  Vi mister den eneste spilleren som har prestert på et høyt nivå de siste to sesongene, og å tro at vi kan kjøre på videre med de dårlige spillerne vi har blir feil.

                  Håper hvertfall ikke det blir enda flere unggutter, de leverer ikke varene. enkelt og greit. Vi går mot nedrykk og trenger etablerte gode spillere og med det dårlige nivået TL holder burde det ikke være vanskelig å hente billige spillere fra utlandet som tar nivået.
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • heg
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Oct 2007
                    • 112

                    #10
                    Nå kommer snart Martin Husar hjem og fyller hullet på venstrekanten.
                    der Riise har spilte i det siste....

                    Kommentar

                    • antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Er nesten 100% sikker på at noen av pengene går til og redde Lyn, og da kan dere jo jette vilt på hvem spiller som kommer. Men vi har en ny nr 10 på plass i løpet av noen få dager,vent og se..

                      Den eneste på Lyn jeg vil ha er Obifule.

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av antikris
                        Den eneste på Lyn jeg vil ha er Obifule.
                        Tror nok ikke vi prioriterer en sentral midtbanespiller nå.

                        Om vi bruker noen kroner i dette vinduet håper jeg på en ving. Høyre eller venstre spiller egentlig liten rolle. Helst begge, selvom det er å drømme etter hva jeg forstår.

                        Kommentar

                        • antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                          Tror nok ikke vi prioriterer en sentral midtbanespiller nå.

                          Om vi bruker noen kroner i dette vinduet håper jeg på en ving. Høyre eller venstre spiller egentlig liten rolle. Helst begge, selvom det er å drømme etter hva jeg forstår.

                          En ving trenger vi riktignok, men det hjelper lite når vi slipper inn mål i absolutt alle kampene. Det vi trenger er en som kan balansere midtbanen slik at presset på forsvaret blir mindre. Nesten alle kamper i år har midtbanen vår blitt rævkjørt, og det må være første pri.

                          Men som sagt, vi trenger en ving også, og da mener jeg at det burde prioriteres en som har et naturlig venstrebein slik at vi kan få litt fart på innlegg og cornere.

                          Det beste er selvfølgelig begge deler. Og LSK Invest ser kanskje dette? Det er i nedgangstider man skal kjøpe, enten det er aksjer, eiendom eller fotballspillere. Hurratiden kommer fort nok tilbake, og da kan de fort få god avkastning.

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #14
                            Nå må det hentes spillere...

                            Meg BHR og Håvard på vei ut døra og Edwin,Nosa og Dosso på vei til Afrikamesterskapet ( 4 kamper) så ser det ikke bra ut,,,vi rykker garantert ned om ikke spillere hentes inn.....

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #15
                              Hvor stor sjanse er det for at alle tre deltar i afrikamesterskapet?

                              Kommentar

                              • erlando
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 858

                                #16
                                Hvilket afrikamesterskap?
                                Ja til pause i pausen!

                                Kommentar

                                • kimmern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 1174

                                  #17
                                  Jeg er enig i at vi trenger å hente spillere, men slapp av: neste utgave av African Cup Of Nations holdes i 2011. Det er 2 år mellom hver gang, og det er midt på vinteren.

                                  fra lyn vil jeg ha obiefule, men hva med indridi sigurdsson? er han blitt såå dårlig han a? så har du selvsagt birger madsen fra sandefjord som jeg syns har vært god i år.

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #18
                                    Mener jeg leste en artikkel der det stod at iallefall Nosa ble borte i 4 kamper i høst.

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #19
                                      Var vel U-20 VM. Det var snakk om at vi måtte avgi Nosa til en treningsleier i august, samt en periode mot slutten av sesongen. Jeg kikket på terminlisten vår å så at den koliderte med to kamper mot slutten av sesongen.

                                      Kommentar

                                      • RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

                                        #20
                                        Moderatormelding:
                                        Jeg har flyttet en del innlegg fra "Bjørn Helge til Fulham-tråden" til nyopprettet tråd, slik at vi samler diskusjonen om hva som nå bør gjøres mht. nye spillere her.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎