Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Karim Essidiris beste kamp i Lsk-trøya, Tokstad skulle vært byttet ut igjen, Occean hevet seg i 2.omg, Nosa og Edwin kan gjøre det store men dribler for mye og har hårreisende balltap som gir overganger, Kippe vant samtlige hodedueller mot Rushfeldt og fikk ingen oppmerksomhet for at det var kamp nr. 200, Steinar Pedersen er en forsterkning minus et par horrible balltap.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Er det en helt grei forklaring på hvorfor Myklebust, som har fått all verdens tillit i en posisjon han helt tydelig ikke får ut alt han er god for, nå ikke lenger foretrekkes når vi til alt overmål har mista en høyrekant til det store utland?? Å sette Bjørkøy der er faen meg en provokasjon, tilnærma gåfotball første omgang på høyresida. Syv minutter før slutt slippes han inn i en kamp vi jakter tre poeng.
      "En helt grei forklaring" er vel at myklebust har vært skadd. Er ikke alle disposisjoner i LSK som man trenger å lage svarte helikopterteorier av

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Karim Essidiris beste kamp i Lsk-trøya, Tokstad skulle vært byttet ut igjen, Occean hevet seg i 2.omg, Nosa og Edwin kan gjøre det store men dribler for mye og har hårreisende balltap som gir overganger, Kippe vant samtlige hodedueller mot Rushfeldt og fikk ingen oppmerksomhet for at det var kamp nr. 200, Steinar Pedersen er en forsterkning minus et par horrible balltap.
        Edwin og Nosa gir oss ihvertfall noe konstruktivt og det er lettere å svelge unna kontringer imot på noe som faktisk var et forsøk på noe positivt. Langt verre er det å svelge unna det Kiko kan få seg til å gjøre i de enkleste situasjoner, som x antall feiladresserte støttepasninger på en avstand av to-tre meter. Er han virkelig noe å ha med videre?

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          Første omgang fra helvete, og fikk meg til å tenke på om jeg faen skulle gidde å gå på kamp mer.
          Andre omgang helt klart godkjent med masse gode takter, MEN vi burde avgjort! Det er ikke bra nok! Vi burde hatt mål i første omgang og avbåsninen av Edwin var feil. Unggutta blir for ivrige og fomler for mye med ball i avgjørende øyeblikk....der røyk tre poeng. Bolly fikk ikke til noe som helst og burde ikke kommet utpå etter pause.
          Ett poeng og ned på kvallikplass er langt fra noen bra situasjon for Fugla.....skjerpings skjerpings......
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av reka
            "En helt grei forklaring" er vel at myklebust har vært skadd. Er ikke alle disposisjoner i LSK som man trenger å lage svarte helikopterteorier av
            Okey da

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Synes vi gjør en god kamp i dag. Størstedelen av kampen er vi overlegne i banespillet, og Tromsø hadde lite annet en overganger å by på. De scorer på sine to sjanser, og er således dødelig effektive. Vi mister to poeng på defensivt slark i dag, samtidig som vi er ineffektive foran kassa. Kan vi streite oss opp bakover og fortsette dette spillet er jeg ikke et dugg bekymra for høsten. Gutta viser hjerte i dag når de kommer tilbake fra to i sekken, og hadde med litt mer flyt hanka inn en enkel 3poenger. Desverre har vi voldsom uflyt i år, noe som bare kan kompenseres av knallhard jobbing.

              Nosa og Eddie viser smått utrolige saker i dag, brutalt bra ballbehandling. De bør derimot jobbe med overblikk og passningsspillet sitt fremover. De gutta blir klassespillere med tiden, og salgsobjekter som kan generere store penger.

              Essediri så ut som en ny mann i dag. Runda spillere og bidro offensivt på en måte han aldri har gjort i gul drakt ihvertfall. Begynner også å bli tørr bak øra i det defensive også. Plutselig er han i ferd med å gjøre seg selv til et åpenbart førstevalg på backen. Om han etablerer seg på dette nivået er det i så fall alkymistvirksomhet på høyt plan fra trenerteamets side. En av de gråeste steinene i stallen før denne sesongen.

              Pedersen så tidvis litt ukomfortabel ut på venstre side, mens Riseth er og blir en risiko. Klarer seg for det meste greit, men mister grepet fra tid til annen. Jeg ser gjerne at vi henter en solid stopper før vinduet stenger. Tokstad er et friskt pust og jeg får mer og mer tro på gutten for hver kamp. Kiko er også flott i dag. Bra defensivt, samtidig som Nosa tar mer offensivt ansvar. Leverer også noen krempasninger og styrer midtbanen bra. Disse to er en god duo med masse ferdigheter som holder godt TL-nivå.

              Forøvrig skal metern ha cred for dagens kamp. Kjemper godt på topp og minimerer ballholdingen. Flink til å videredistribuere ballen i stedet for å gå seg fast med blikket festa i gresset. Viser styrke på målet. Bra Ollie!
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Ettersom vi har en ny keeper på vei inn så er det interessant å se hva en bedre keeper enn Otto kunne gjort med målene. Ingen av dem var noen keepertabb, men jeg tror en bedre keeper hadde tatt den første. På det andre målet synes jeg han er treig i forflyttningen, men det er veldig tvilsomt om han hadde hatt muligheten om han forflytta seg raskere heller.

                Uansett ser jeg ikke bort fra at Logi kan være med å snu marginene i slutten av sesongen.

                Kommentar

                • ragnarrock
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 937

                  jeg skjønner ikke jeg..

                  hvorfor spilte bolly så mye, og så dårlig? kan noen fortelle han at han ikke lengere er en fet kar fra holmlia men en jæskla lovvende spiller for LSK!

                  hvorfor sentret ingen til bjørkøy når han daffa rundt på vingen der? kan noen snart legge merke til hvor kreativ Bjørkøy faktisk kan være som spiller, det pluss en herlig pasningsfot, kanksje vi bør gi han lnoe å jobbe med!

                  hvorfor klarer hverken edwin eller nosa å løfte blikket og sentre iblandt? faen så mye de klarer å få til, hadde de bare sett medspillerne sine så er jeg sikke rpå at vi hadde vunnet idag!

                  hvorfor var plutselig Karim JÆVELIG god idag? jeg er vel nesten forman i foreningen for å promotere salg av Karim, men fy faen så god han var idag, beste prestasjonen jeg har sett på høyre back av noen i hele iår.. OG topp 3 av prestasjoner på høyre ving, fy faen, fortsett sånn Karim, jeg ble så SYKT imponert! banens beste uten tvil!!!

                  hvorfor var kommentatorene til tv2 plutselige "lsk vennlige", både kippe og pedersen fikk tittelen av kjempe spillere. er jo helt rett, men hjælp, ikke vant til sånt fra tv2.

                  forrøvrig, Steinar Pedersen. Velkommen hjem, jeg har savnet deg, fy faen for trygghetsfølelse jeg får av at du er på banen, tros for at du finner på litt rare ting i ny og ne.
                  Frode Kippe, du.. din hingst.. takk for 200! jeg håper på mange fler!

                  alle mann, la oss slakte enga
                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                  -RagnarRock-

                  Kommentar

                  • LasseN
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1610

                    Første omgang var mildt sagt ræva, og det lå an til at eneste i LSK drakt som klarer å score var hun som vant Sonytuppen.
                    Andre omgang... Var det samme lag på banen?
                    LasseN

                    Kommentar

                    • mortenhb
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jun 2009
                      • 27

                      Logi skal vel kun være innbytter? Var vel en slags byttehandel slik at Hansen skal kunne prøve seg på et høyere nivå enn 2. divisjon spill.
                      VG og TV2 kan brenne.
                      <3 http://www.lsk.no/?did=9113370

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Langt verre er det å svelge unna det Kiko kan få seg til å gjøre i de enkleste situasjoner, som x antall feiladresserte støttepasninger på en avstand av to-tre meter. Er han virkelig noe å ha med videre?
                        Ærlig talt. Kiko hadde svært få balltap i dag, og løp opp svært mye. Når det gjelder støttepasninger er han NØDT til å slå dem så lenge det ikke er bevegelse på topp. Han spiller trygt, godt og med stor autoritet. Spesielt bra er det at vi nesten ikke kunne merke at Nosa gjorde 0 og nix hjemover.
                        Pasningene var også gode med et par unntak - Kampens beste bevegelse, da Bolly skar inn fra kanten og ville vært igjennom ble øyeblikkelig oppfattet av mouheli - en tilfeldighet gjorde at pasningen ikke nådde ham. Leverte også flere crossere og pasninger av god kvalitet, det viktigste var dog at han ikke mæla opp og forårsaket balltap.


                        Skal være enig i at Kiko har levert dårlig i et par kamper, men i dag var han god.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av mortenhb
                          Logi skal vel kun være innbytter? Var vel en slags byttehandel slik at Hansen skal kunne prøve seg på et høyere nivå enn 2. divisjon spill.
                          Logi er tiltenkt rollen som førstekeeper dersom jeg har skjønt dette riktig...

                          Kommentar

                          • forzafugla!
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 461

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Kjartan Salvesen var ikke det spor bedre, herregud for en gjeng som har kommentert LSK på VGLive i år, trøndere og alskens ekser fra bydelslaget.
                            Haha trodde aldri jeg skulle høre noen som skreik værre en alsaker, men kjartan klarte det! Han hadde ikke særlig greie på fotball heller. Han skjønte ikke hvorfor det ikke ble blåst på 4min overtid når det netopp hadde vært en "skade" som oppholdt spillet i nesten 2 min. Han skal dog ha for å ikke være like forutintatt som div tv2 kommentatorer.

                            Etter å ha sett kampen idag så lurer jeg dog på hvorfor ikke Bolly ble bytta ut før. Han er ikke god nok til å starte kamper ennå! Men desverre har vi jo ikke så veldig mange alternativer der på kanten. Bra at Essediri finner formen sin, han kommer til å bli viktig utover nå.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av LasseN
                              Første omgang var mildt sagt ræva, og det lå an til at eneste i LSK drakt som klarer å score var hun som vant Sonytuppen.
                              Andre omgang... Var det samme lag på banen?
                              Ingen dommer hadde godkjent den. Hele ballen skal være over linja før det teller som goal.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • sbraathen
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Apr 2004
                                • 88

                                Opprinnelig skrevet av mortenhb
                                Vet ikke om dere la merke til det, men kommentatoren på TV2 Sport kanalen var jo helt fantastisk bedriten. Alt LSK gjorde var dårlig, og Tromsø hadde stålkontroll på kampen, selv om LSK hadde et skudd i stanga og styrte mesteparten av kampen. Når han midt i annen omgang at Occean scorer for første gang på 4 måneder (uten å nevne at han var skadet) klikka det for meg. Jeg fant ut hva kommentatoren het, og gikk på et lite google søk.

                                Kommentatoren het så mye som Kjell Roar Kaasa, noe som et absolutt kjent navn. http://no.wikipedia.org/wiki/Kjell_Roar_Kaasa

                                Som dere ser så er han født i Oslo-Øst og har spilt for Enga og scora mot LSK på Åråsen. Syntes det er fabelaktig å se NFF (R.H.O) og TV2 samarbeide med å ødelegge alt som bindes mellom LSK og underholdning. Helt fuckings utrolig!


                                For å nevne kampen så spiller vi veldig bra etter min mening. Tromsø er for første gang effektive, og dette skulle seff skje mot oss. Men 2-2 etter å ligge under 0-2 er ikke verst.
                                sorry brodern....er nok ikke enig med deg i det siste avsnittet...første omgangen er så dårlig at jeg fikk fysisk vondt...i andre omgang er vi bedre, men det kommer som et resultat av utvisningen.....glad vi fikk 1 poeng etter den første omgangen
                                Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                                Kommentar

                                • Sportsbettern
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Aug 2009
                                  • 1

                                  Var den virkelig ikke inne? Har et veddemål med en kompis så hadde vært greit å få flere meninger på det!

                                  Legenden for evig <3

                                  Kommentar

                                  • sbraathen
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Apr 2004
                                    • 88

                                    Opprinnelig skrevet av Sportsbettern
                                    Var den virkelig ikke inne? Har et veddemål med en kompis så hadde vært greit å få flere meninger på det!

                                    Legenden for evig <3
                                    ballen var vel 3/4 inne....kunne fort blitt godkjent, men da feilaktig....hele ballen var ikke inne
                                    Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                                    - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2600

                                      Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Logi er tiltenkt rollen som førstekeeper dersom jeg har skjønt dette riktig...
                                      Det er vel ingen som har uttalt seg om det, men når man henter en 27 år gammel islandsk landslagskeeper som grodås har skamskrytt av, samtidig som Fredrikson ikke er fabelaktig, så kan man gjette at spilleren neppe har blitt forespeilet en benkeplass. Neppe noen løfter heller, men regner med å få se han i mål snart.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Ærlig talt. Kiko hadde svært få balltap i dag, og løp opp svært mye. Når det gjelder støttepasninger er han NØDT til å slå dem så lenge det ikke er bevegelse på topp. Han spiller trygt, godt og med stor autoritet. Spesielt bra er det at vi nesten ikke kunne merke at Nosa gjorde 0 og nix hjemover. Skal være enig i at Kiko har levert dårlig i et par kamper, men i dag var han god.
                                        Kiko gjør for mange upressa feil, det står jeg på. Og Nosa er jo i så fall minst like skadelidende av dårlig bevegelse på topp som Kiko. Kiko skal være ballvinneren og den defensive tryggheten, Nosa skal være den offensive. Kiko lider av trangen til å spille inn i samme hølet som ballen kom ifra hvis han først får den fremover på banen, han trenger å løfte huet og se litt rundt seg, Essediri sto mutters aleine ved flere anledninger i dag og ble ignorert. Han er ikke god nok til å fungere som ballfordeler, her må spillere som Nosa dyrkes skal vi komme noen vei.

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          Opprinnelig skrevet av sbraathen
                                          sorry brodern....er nok ikke enig med deg i det siste avsnittet...første omgangen er så dårlig at jeg fikk fysisk vondt...i andre omgang er vi bedre, men det kommer som et resultat av utvisningen.....glad vi fikk 1 poeng etter den første omgangen
                                          Enig der......i pausen satt jeg tenkte på om det var verdt det, å gå på kamp og utsette meg for så mye vondt......nedtur etter nedtur....

                                          Ikke èn ordinær kamp i 09 har vi spilt uten å slippe inn mål.....og det er her det meste sies. Vi har sluppet inn 35 mål, hvilket er nest værst i eliteserien. Det fokuseres mye på måltørke og manglende avslutnininger, men vi taper kamper og poeng fordi vi har et forsvar som ikke fungerer. Frode skal ha ros og honør i sin 200 kamp, men i sum så har forsvaret vårt vært elendig.
                                          Hadde vi ikke sluppet inn mål på de to sjansene som TIL hadde, så hadde våre to vært mer enn nok til seier........
                                          Åssen i helvete skal Henning få orden på forsvaret??
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎