Trekning 4. runde

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trønder-fugl
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Jan 2005
    • 29

    #21
    Det er vel ganske sikkert å sette pengene sine på at viking får hjemmekamp. Tid for revansje :twisted:

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 718

      #22
      Fy faen nå skal svinet Hannes faen meg få høre det
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • Rett-Vest
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2005
        • 3

        #23
        [quote="Smukken"]Fy faen nå skal svinet Hannes faen meg få høre det[/
        quote]
        Nå må dere snart glemme den episoden i vår. Det var et uhell at Hannes skada Kippe.Synd,men sant. At en av Norges beste supporter klubber skal være så opphengt i en fillesak,er helt patetisk.
        Uhell skjer i fotball,og neste gang kan det være en LSK spiller som er uheldig og skader en annen.
        Har sett ekstra nøye på Kippe i de senere kamper, og han går ALLTID opp med albuen foran seg!!!
        Håper vi vinner kampen mot Vard,for så å møte LSK. Dere lager alltid mye god lyd når dere gjester oss. Gleder meg til neste møte!!!
        Lykke til videre i sesongen
        Samme hvilket lag du støtter,sålenge du er trofast mot det!!!

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          #24
          uannsett om vi får hjemmekamp eller bortekamp mot viking så er det vel viktigere å støtte lsk 100% enn å pipe ut hannes sigurdson.tror han gir faan i om vi driter han ut.støtt fugla og drit i hanne(s)

          Kommentar

          • sten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2005
            • 873

            #25
            hvis viking slår vard må lsk til stavanger.hvis vard slår viking går kampen på åråsen.start fikk hjemmekamp mot bydelslaget vålerengen idrettsforæning

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #26
              Hannes fortjener skikkelig tyn!

              La oss alle gi den mannen et helvete!!!! :twisted:

              Kommentar

              • Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 718

                #27
                Yeah baby

                Hannes fortjener skikkelig tyn!

                La oss alle gi den mannen et helvete!!!!
                Rasshølet kan råtne i helvetet
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                Kommentar

                • jove
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 476

                  #28


                  Det ble Viking. Klysa Sigurdsson putta to.
                  Forza LSK

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7055

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Rett-Vest
                    Har sett ekstra nøye på Kippe i de senere kamper, og han går ALLTID opp med albuen foran seg!!!
                    Jøss, betaler du for å se alle LSKs kamper på web-tv? Gi faen i å unnskylde det stygge svinet deres; han skal få gjennomgå og få et helvete på Åråsen. Håper han knekker beina.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      [quote="Rett-Vest"]
                      Opprinnelig skrevet av Smukken
                      Fy faen nå skal svinet Hannes faen meg få høre det[/
                      quote]
                      Nå må dere snart glemme den episoden i vår. Det var et uhell at Hannes skada Kippe.Synd,men sant. At en av Norges beste supporter klubber skal være så opphengt i en fillesak,er helt patetisk.
                      Uhell skjer i fotball,og neste gang kan det være en LSK spiller som er uheldig og skader en annen.
                      Har sett ekstra nøye på Kippe i de senere kamper, og han går ALLTID opp med albuen foran seg!!!
                      Håper vi vinner kampen mot Vard,for så å møte LSK. Dere lager alltid mye god lyd når dere gjester oss. Gleder meg til neste møte!!!
                      Lykke til videre i sesongen
                      Skjønner at du har følser for LSk men hold deg til PIKKEN Hanne(s)

                      Kommentar

                      • mjviking2
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Jun 2005
                        • 2

                        #31
                        Heisann alle sammen.

                        Hannes gjorde ikke dette med vilje og det er trist at situasjonen ble som den ble. Men Kippe eg jo tilbake frisk å rask.

                        Håper dere kan forstå dette å slutte å hetse Hannes.

                        Ellers er alle velkommen til stavanger å kamp i kvartfinalen i cupen.

                        Lykke til i den kampen og ellers videre i årets sesong.

                        Mørkeblå hilsen i fra Vest
                        ALT FOR VIKING!!!

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #32
                          1. Alle med normalt syn kunne se at drittsekken gjorde det med vilje. Han er et jævla rasshøl, verken mer eller mindre. Han fortjener all den hetsen han kan få.

                          2. Det er ikke kvartfinale vi skal spille. Men selvsagt kan vi jo ikke forvente at du vet dette, når du verken kan se eller tenke normalt.

                          Kommentar

                          • *LILLESTRØM SK*
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 166

                            #33
                            Hadde Hannes slev tatt turen innom, og gitt en god unnskyldining samt en innrømmelse av at han er den største dritten i to sko og taklingen på Kippe var forsøk på overlagt drap, så kanskje. Men når bedritene vikngsupportere kommer og unnskylder idioten med reint oppspinn som at det ikke var med vilje, kan dere heller ta dere de ti minuttene å sove ut pillerusen.
                            Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                            Kommentar

                            • Vikingmaen
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Apr 2005
                              • 4

                              #34
                              Ønske alle kanari-fans tebake te Stavanger...Har troen på gjevne kamp, og mange tøffe dueller mellom Kippe og Sigurdson.

                              Når dåkker fyste e der nere i oljehovedstaden vil og anbefale dåkker te åg ta turen te Vågen i Stavanger, for og oppleva Wourld Tour; Grand Slam, Sandvolley.

                              link: http://www.wtstavanger.com/article.php?articleID=28

                              snakkes!

                              Kommentar

                              • Kimmi (Viking)
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jun 2005
                                • 2

                                #35
                                Anbefaler også dette som Vikingmaen her nevner.

                                Må bare si at jeg synes det er ganske så mye barnslig oppførsel her inne, hvor Vikingsupportere ber dere glemme hele episoden, og se FREMover og ønsker dere lykke til og velkommen til Stavanger, men bare blir møtt av en gjeng langsure og irriterte, men ikke minst usaklige lsk-supportere. Det er INGEN som kan si 100 % sikkert om det som skjedde var med vilje eller ikke. Vi Viking-supportere vil selvsagt stå på vårt, og for å være helt ærlig og så nøytral som mulig, vil jeg si at jeg aldri kan tenke meg Hannes gjør dette med vilje. Dette basert på filmen, som jeg har sett en god del ganger. Dere vil selvsagt påstå noe annet, men uansett vil det bare bli ord mot ord.

                                Hva med å bare komme over det? Kippe er vel ikke den mest fintspillende i Tippeligaen han heller!?! Hannes endte jo opp med hjernerystelse og var ikke i stand til å spille før et par uker etterpå. Skal vi klage på dette slik som dere klager? Uhell skjer i fotball! Folk blir skadet! Og sippe-kippe kunne fort ha blitt en forhatt mann selv:
                                TIL-spillerne reagerer kraftig på stygt spill fra LSK-kaptein Frode Kippe - som selv fikk ansiktsbrudd av en albue tidligere i år.

                                I say no more!

                                Jeg forstår egentlig ikke problemet. Men til dere saklige og som ikke hevder at Hannes er en drapsmann kan jeg bare ønske lykke til videre og velkommen til Stavanger. Og ikke gå glipp av Sandvolleyen, heller!

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kimmi (Viking)
                                  Anbefaler også dette som Vikingmaen her nevner.

                                  Må bare si at jeg synes det er ganske så mye barnslig oppførsel her inne, hvor Vikingsupportere ber dere glemme hele episoden, og se FREMover og ønsker dere lykke til og velkommen til Stavanger, men bare blir møtt av en gjeng langsure og irriterte, men ikke minst usaklige lsk-supportere. Det er INGEN som kan si 100 % sikkert om det som skjedde var med vilje eller ikke. Vi Viking-supportere vil selvsagt stå på vårt, og for å være helt ærlig og så nøytral som mulig, vil jeg si at jeg aldri kan tenke meg Hannes gjør dette med vilje. Dette basert på filmen, som jeg har sett en god del ganger. Dere vil selvsagt påstå noe annet, men uansett vil det bare bli ord mot ord.

                                  Hva med å bare komme over det? Kippe er vel ikke den mest fintspillende i Tippeligaen han heller!?! Hannes endte jo opp med hjernerystelse og var ikke i stand til å spille før et par uker etterpå. Skal vi klage på dette slik som dere klager? Uhell skjer i fotball! Folk blir skadet! Og sippe-kippe kunne fort ha blitt en forhatt mann selv:
                                  TIL-spillerne reagerer kraftig på stygt spill fra LSK-kaptein Frode Kippe - som selv fikk ansiktsbrudd av en albue tidligere i år.

                                  I say no more!

                                  Jeg forstår egentlig ikke problemet. Men til dere saklige og som ikke hevder at Hannes er en drapsmann kan jeg bare ønske lykke til videre og velkommen til Stavanger. Og ikke gå glipp av Sandvolleyen, heller!
                                  Hei lura, dette er ett forum, vi snakker dritt om hvem vi vil (untatt oss på forumet ) . Hvis dere synes vi hetser Hannes så skal dere få se hvor fett han får det på Åråsen. :evil:

                                  Vi har ikke tenkt til å glemme dette, hvorfor skal vi det?.

                                  Hvis ikke Sigurdsson kommer med en saftig innrømmelse og unnskyldning til Frode Kippe så kan heller dere prøve å glemme at vi skal glemme det.

                                  Kommentar

                                  • Kimmi (Viking)
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Jun 2005
                                    • 2

                                    #37
                                    Skal Hannes også begynne å sutre og grine og kreve unnskyldning fra kippe, da? Og hva skal egentlig Hannes "innrømme"? At han er en bedre spiller en kippe? Og unnskylde seg for at han tar dette som en mann, istedet for hvordan kippe (ikke) takler dette...? Mosjåmt! Fortsatt ingen seriøse her inne som jeg med hånden på hjertet kan ønske velkommen til Stavanger?

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4377

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kimmi (Viking)
                                      Skal Hannes også begynne å sutre og grine og kreve unnskyldning fra kippe, da?
                                      What? Hva i alle dager skulle Kippe bedt om unnskyldning for?

                                      Og hva skal egentlig Hannes "innrømme"? At han er en bedre spiller en kippe? Og unnskylde seg for at han tar dette som en mann, istedet for hvordan kippe (ikke) takler dette...?
                                      Bedre spiller enn Kippe er han vel neppe, så det er ingenting å innrømme der.. Hannes opptrådde som dust i media etter episoden.. Husker ikke ordrett hva han sa, men han kom hvertfall ikke med en rein beklagelse, noe som muligens tyder på at det ikke bare var et uhell?

                                      Mosjåmt! Fortsatt ingen seriøse her inne som jeg med hånden på hjertet kan ønske velkommen til Stavanger?
                                      Joda! Det er det sikkert :wink:
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Kimmi (Viking)
                                        Skal Hannes også begynne å sutre og grine og kreve unnskyldning fra kippe, da? Og hva skal egentlig Hannes "innrømme"? At han er en bedre spiller en kippe? Og unnskylde seg for at han tar dette som en mann, istedet for hvordan kippe (ikke) takler dette...? Mosjåmt! Fortsatt ingen seriøse her inne som jeg med hånden på hjertet kan ønske velkommen til Stavanger?
                                        Ingen som har hylt eller grini, men det ble nevt siden dere begynte å mase om at vi skulle slutte å hetse Hannes så nevnte jeg det (ikke Kippe). Jeg nevnte det fordi det er normal folkeskikk å be om unnskyldning etter noe sånt (med innrømmelse), men det veit dere tydligvis ikke hva er i Stavanger. Litt ros skal dere få: dere er flinke til å pipe.

                                        Om du og andre luringer har tenkt til å prøve å lage sak ut av at Kippe ga Hannes en hjernerystelse så får dere ha lykke til, sikkert mange som bryr seg :lol: .

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          #40
                                          Da låser jeg tråden da dette IKKE handler om trekningen av 4 runde. Kippe/Hannes diskusjonen er for lengst ferdig diskutert her, så til dere Viking folk her inne som ikke har noe mer på hjertet, ikke post her hvis det gjelder den saken!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎