sutre sutre

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    sutre sutre

    Nå må vi stikke fingeren i jorda igjen folkens, LSK går mot nok en sesong som et bånnlag.

    Hva gjør KFL? Jo, vi stiller opp sterkere enn før, synger høyere enn før og viser andre hvem som har patentert ordet supporter.

    Kom igjen nå bønder, Skien er neste tur, la oss gjøre gamle og unge stolte av den gule drakta, uansett hva faen som skjer.


    Hvis det nok en gang viser seg at sutrerne her på nett ikke dukker opp i Skien, så sier det mere om dem enn de vet selv en gang. Det er nå vi trengs. Ferdig-ferdig!!

    LSK i 4 div -> jeg er der.

    Petter
    Driter egentlig i fotballen som helhet, Lillestrøm er min livsstil.
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    Selvfølgelig skal vi støtte Fugla 100% videre!
    Det er jo ikke noe tema engang.

    Men det er lov å kreve forandring og være dritsur og lei på en dag som denne. Når et søplelag fra Oslo vinner uten å prøve å skape noe er det noe som er galt.

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #3
      Alle mann til skien :!:

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7029

        #4
        Gutter, jeg er stolt over å være LSK-tilhenger, ikke minst etter kveldens kamp. Ett lag prøvde å spille fotball, et annet var så feige at de ikke engang tørte å krysse midtbanen, men klumpet seg sammen innenfor egen 16-meter, sparket Arild Sundgot i hodet (Hagen), la seg ned som ei billig hore (Rekdal) og sørget for at Espen Søgård fikk gult kort og spilte som det Vålerenga i bunn og grunn er: Et feigt, usselt lag som ikke er gode nok til å stå opp som mannfolk og spille fotball, men må forsvare seg til seier som et ynkelig, patetisk drittlag uten ambisjoner.

        Jeg elsker LSK og jeg elsker den innsatsen som gutta faktisk la ned i dag, for dette var som en cupkamp mot tredjedivisjonslag som hadde tatt en ubegripelig heldig ledelse. Det er ikke lett å spille ut 11 motspillere som står på egen femmeter, men det er jo en skam for Tippeligaen at det faktisk finnes lag som er så dårlige at en slik taktikk er den eneste måten de kan vinne kamper på. Start, som kom med et dårlig lag, prøvde å spille fotball og tapte 7-0 her forledent år har større verdighet enn dette usle, stakkarslige drittlaget i blå drakter.

        Klanen? I de tjue minuttene før scoringa til Vålerenga hørte jeg dem ikke, og jeg satt på motsatt langside for Kanarifansen. Etter? Jo, men hvor vanskelig er det å synge i medgang? Tapere! Tapere som ikke hadde noen grunn til å hylle sitt eget lag (noe som er logisk, kampen sett under ett) de siste 25 minuttene og i stedet ble redusert, som ynkelige bønder med bleieutslett, å synge "hater, hater, hater kanaris". Patetisk er det eneste ordet jeg finner. Patetisk. Ynkelig. Sjelløst. Latterlig!

        Reis dere opp av senga i morra tidlig, vær sjeleglad for at dere ikke ble forleda i deres barndom til å støtte denne ubetydelige, latterlige parentesen av en bydelsklubb, slå dere på brystet og vær stolt over å tilhøre den herligste klubben i verden.

        Leve LSK!
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Trigz: det der var poesi. Balsam for en skamslått sjel som min egen.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • gonken
            Medlem
            Hoffnarr
            • Nov 2003
            • 56

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Start, som kom med et dårlig lag, prøvde å spille fotball og tapte 7-0 her forledent år har større verdighet enn dette usle, stakkarslige drittlaget i blå drakter.

            Greit at start prøvde, men jeg vet ikke helt om dem syns det var så lurt etter kampen, for det er bedre å vinne 1-0 enn å tape 7-0.
            Verdighet er en ting, å vinne fotballkamper er en annen, og desverre har vif vært bedre enn oss på det området hittil i år.

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              #7
              Skien på torsdag.
              Jeg er der!!!

              Kommentar

              • fugla_4_ever
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 467

                #8
                Jeg også!

                Kommentar

                • Realisten
                  -VIF-supporter-
                  Møteplager
                  • May 2004
                  • 73

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  ... sparket Arild Sundgot i hodet (Hagen), la seg ned som ei billig hore (Rekdal) og sørget for at Espen Søgård fikk gult kort
                  Sparket fra Hagen mot Sungot var ikke med overlegg. Da hadde Hagen blitt sendt i dusjen umiddelbart. Høyt spark, farefullt spill og frispark til LSK. Soleklart, men ikke noe mer. Søgård var alt for sent inn i taklingen på Rekdal, som hadde spilt fra seg ballen. Soleklart frispark og i ni av ti tilfeller blir det også gult kort.


                  ...og spilte som det Vålerenga i bunn og grunn er: Et feigt, usselt lag som ikke er gode nok til å stå opp som mannfolk og spille fotball, men må forsvare seg til seier som et ynkelig, patetisk drittlag uten ambisjoner.
                  Mange vil kanskje kalle det ambisjoner å sikre inn en seier fremfor å gi alt og kanskje tape kampen når man leder 1-0... Har man ikke kvalitetene inne så er det ekstremt viktig å ta vare på slike ledelser hvor man blir presset tilbake på banen.


                  Start, som kom med et dårlig lag, prøvde å spille fotball og tapte 7-0 her forledent år har større verdighet enn dette usle, stakkarslige drittlaget i blå drakter.
                  Du mener at det er bedre for deg å se LSK tape 7-0 enn å vinne 1-0 etter en defensiv kamp? Du nevnte noe om ambisjoner tidligere i innlegget, noe jeg finner ganske så ironisk.


                  Klanen? I de tjue minuttene før scoringa til Vålerenga hørte jeg dem ikke, og jeg satt på motsatt langside for Kanarifansen. Etter? Jo, men hvor vanskelig er det å synge i medgang? Tapere!
                  Klanen sang i to ganger 45 i går. Se litt på hvor du satt, og du vil kanskje skjønne at plasseringen din har noe å si. KFL-feltet synger mot den ene langsiden, mens Klanen synger mot OKS-tribunen 120 meter unna. For ordens skyld hørte jeg KFL kun et par ganger i første omgang i går, til tross for at jeg så at de sang. Er man taper når man synger når laget er i medgang forresten? Hvor mye medgang har egentlig Vålerenga hatt de siste 20 årene?


                  Tapere som ikke hadde noen grunn til å hylle sitt eget lag (noe som er logisk, kampen sett under ett) de siste 25 minuttene og i stedet ble redusert, som ynkelige bønder med bleieutslett, å synge "hater, hater, hater kanaris". Patetisk er det eneste ordet jeg finner. Patetisk. Ynkelig. Sjelløst. Latterlig!
                  Det er kun kampene mot LSK på Åråsen hvor hatsanger mot motstanderlaget får så mye oppmerksomhet. Jeg tror nettopp det er hatet mot LSK som gjør at blodet bruser og at en slik sang eksploderer som den gjorde i går. Personlig skulle jeg helst sett at man kun sang VIF-sanger når man var der for å støtte Vålerenga.


                  Reis dere opp av senga i morra tidlig, vær sjeleglad for at dere ikke ble forleda i deres barndom til å støtte denne ubetydelige, latterlige parentesen av en bydelsklubb, slå dere på brystet og vær stolt over å tilhøre den herligste klubben i verden.
                  For å være litt selvironisk så kan jeg vel si at det ikke akkurat har vært en dans på roser å holde med Vålerenga. Det er kanskje derfor slike små triumfer, som den mot LSK i går, smaker ekstra godt. [/quote]

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Lurer på hvor lenge klanen kommer til å fortsette å si at det er kampene mot lyn som er de viktigste... Og at det ikke er noe særlig større å slå lillestrøm enn å slå andre lag i tippeligaen...
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Littobjektiv
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • May 2004
                      • 2

                      #11
                      Don`t belive the hype! Lyn er en parantes.Det har alltid vært og kommer alltid til å være kampene mot LSK (og til en viss grad Brann) som er de som teller for oss Engafolk. Lyn er ikke engang verdig mitt hat. Er det ikke deilig å ha noen å hate som oss. :lol:

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        #12
                        skien på torsdag!! er der!! alle mann for fugla
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          Vi reiser oss mot Odd!

                          Jeg er med!

                          håper/tror vi blir mange!

                          Hvor mange bussbilletter er "solgt" ?
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎