Aldri mer Bergdølmo!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Ro dere ned a gutter og jenter. Svelg skuffelsen og kanaliser aggresjonen et annet sted enn forumet. Vi trenger vel strengt tatt ikke noen nye oppslag i RB om rabiate LSK-supportere og de vil komme dersom kampen om å være tøffest i trynet mot Bergdølmo fortsetter.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #22
      jaja en gang judas alltid judas.. thats life
      Men vi har jo fått inn Bjørn Helge Riise og Trond Olsen
      Jeg trodde vi skulle ende opp med bare en av dem så det er veldig bra!
      Men hvis nå fjøra vil prøve å hente Hjelde så tror jeg ikke han er så dum han heller, han har jo spillt i england en årrekke og han veit vel hvordan man skal takle!

      Kommentar

      • Loddet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 325

        #23
        Må si jeg syns det er patetisk å høre på en del av dere..Jeg har ALLTID vært imot judas i LSK. Dere som så gjerne ville ha han, kan egentlig bare holde kjeft. Glad ihvertfall at noen av oss gjennomskua judas for lenge siden.

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #24
          Ash, der rauk den pokalen!
          Neida. En spiller som snart er på museum, er det ikke verdt å grine over. Selv om han er god har vi da grei back up. Denne attraktive klubben han går og venter på, er helt sikkert på høyde den krem jobben som venta i Trondheim i 97. Skulle faen ikke forundre meg om det har vært noe lobby virksomhet med vif, og at han underskriver på pølsepapiret dems.
          Akkruat det vil vel styrka hans popularitet på Åråsen. Hoho!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Selfølgelig var det mange her som satt å håpet på en liten unnskyldning og beklagelse - deretter godt spill. Når han nå nok en gang viser at penger er alt uttryket så trenger verken jeg eller andre å holde kjeft. Vi ville ha han men når han gir SÅ faen nok en gang, kan vi også snu ryggen til. Fjøra: Hent gjerne Hjelde. En undervurdert midtspopper av rang!

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #26
              Helt enig med paddis, men vil ikke ha hjelde. Hvem skal han ta plassen til? han er ikke god nok for førsteelvern til LSK, synes ikke det er noen vits i å hente rutine for å ha den på benken.

              Kommentar

              • gj
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3359

                #27
                Må si meg enig med Ronnie. Tenkte faktisk "fansen raser"-oppslag selv når jeg så denne tråden.

                (kanskje ikke akkurat raser da, men...)

                Kommentar

                • Trofast kanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 355

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av scages
                  Ash, der rauk den pokalen!
                  Neida. En spiller som snart er på museum, er det ikke verdt å grine over. Selv om han er god har vi da grei back up. Denne attraktive klubben han går og venter på, er helt sikkert på høyde den krem jobben som venta i Trondheim i 97. Skulle faen ikke forundre meg om det har vært noe lobby virksomhet med vif, og at han underskriver på pølsepapiret dems.
                  Akkruat det vil vel styrka hans popularitet på Åråsen. Hoho!
                  (Dagbladet.no): Lillestrøm hadde gitt landslagsspilleren frist til i dag med å gi et endelig svar. Den fristen ble for knapp for Bergdølmo - som dermed måtte si nei til til gamleklubben.

                  - Jeg sa pent nei. Fristen ble for tidlig for meg, men jeg har full forståelse for at Lillestrøm valgte å gjøre det på den måten. Måtte de ventet på meg ville det blitt verre å få tak i andre spillere, sier Bergdølmo til Dagbladet.no.

                  Først i dag tok Bergdølmo den endelige avgjørelsen. Han utelukker ikke at svaret kunne blitt annerledes dersom han hadde fått bedre tid:

                  - Det kan jeg ikke utelukke. Det hadde uten tvil vært artig.

                  Dermed fortsetter Bergdølmo karrieren i en utenlandsk klubb, uten å ville kommentere hvilke klubber som har meldt sin interesse.

                  - Men noen andre norske klubber enn Lillestrøm er ikke aktuelt, sier Bergdølmo.

                  Kommentar

                  • kissi_Fjellhamar
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2005
                    • 69

                    #29
                    Herregud bedreviter!!

                    Opprinnelig skrevet av mr_e
                    Må si jeg syns det er patetisk å høre på en del av dere..Jeg har ALLTID vært imot judas i LSK. Dere som så gjerne ville ha han, kan egentlig bare holde kjeft. Glad ihvertfall at noen av oss gjennomskua judas for lenge siden.
                    Poenget er at han ville styrke laget og gjøre sportsklubben mer interessant for publikum, sponsorer og media.. Viktige ingrdienser for å skape et topp lag.

                    Ingen med gul drakt har vel noengang ment at Bergdølmo er noe særlig ålreit kar......!! men vi stter sportslige grunner foran personligheten til enkeltspillere. Er vel egentlig samme sak med BHR...

                    Vi vil ha et godt lag og vinne fotballkamper, da er det essensielt å ha et best mulig lag. Så enkelt og greit kan hele greia oppsummeres!
                    De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      #30
                      jaja..... :lol:

                      En gang-alltid.....
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • Blakk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1860

                        #31
                        "Poenget er at han ville styrke laget og gjøre sportsklubben mer interessant for publikum, sponsorer og media.. Viktige ingrdienser for å skape et topp lag.
                        Ingen med gul drakt har vel noengang ment at Bergdølmo er noe særlig ålreit kar......!! men vi stter sportslige grunner foran personligheten til enkeltspillere" kissi fjellhamar(??)
                        hei ingredienser er til for baking,sportsklubben spiller fotball.media kan vif rbk brann å dem andre ta. det er ikke det det handler om vi underholder i en sports gren som heter fotball å den spelles på gress,ta heller en tur på åråsen istedenfor å les hva en journalist synser å mener.Bedre med egne meninger om kampen en esten o sether eller?så kan du helller lese i avisa dagen etter om de andre kampen du ikke har sett.så er det jo så fine bilder i avisa.

                        Kommentar

                        • kissi_Fjellhamar
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2005
                          • 69

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Blakk
                          "Poenget er at han ville styrke laget og gjøre sportsklubben mer interessant for publikum, sponsorer og media.. Viktige ingrdienser for å skape et topp lag.
                          Ingen med gul drakt har vel noengang ment at Bergdølmo er noe særlig ålreit kar......!! men vi stter sportslige grunner foran personligheten til enkeltspillere" kissi fjellhamar(??)
                          hei ingredienser er til for baking,sportsklubben spiller fotball.media kan vif rbk brann å dem andre ta. det er ikke det det handler om vi underholder i en sports gren som heter fotball å den spelles på gress,ta heller en tur på åråsen istedenfor å les hva en journalist synser å mener.Bedre med egne meninger om kampen en esten o sether eller?så kan du helller lese i avisa dagen etter om de andre kampen du ikke har sett.så er det jo så fine bilder i avisa.
                          Ok. markedsinteressen har ingen betydning for inntektene til en fotballklubb. Inntekter er ikke det som igjen resultrer i en mulighet til å tiltrekke seg de beste spillerne. de beste spillerne kommer ikke til å gjøre at LSK vinner flere kamper. at vi vinner kamper fører ikke til at vi kanskje kan vinne noe igjen.. SKjønner at du ikke forstod mitt poeng, men ikke kom å fortell meg at jeg ikke drar på matcher. kanskje ti kamper jeg ikke har vært på de siste fem åra..
                          De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                          Kommentar

                          • sten
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 873

                            #33
                            herregud!sleng ikke dritt om Andre bergdølmo nå.han har ikke hatt noe lett valg og hva hadde dere gjort?mulig han har fått ett tilbud som dreier seg om ganske mye penger.og hva hadde vi selv gjort?jo vi hadde tatt den jobben der det var mest penger.det kan hende det dreier seg om millionbeløp.så slutt å drit ut Andre nå.nå er det ikke lenge før Jan Åge har en ny spiller på plass

                            Kommentar

                            • woody
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 374

                              #34
                              Det er tydelig at Bergomi helst vil et annet sted en LSK. Det er jo helt fair, det. Men da blir det fort en nedtur for ham å havne i LSK. Eldre spillere som helst vil være et annet sted - ja, det høres ut som spillere som kanskje ikke helt har de beste forutsetninger for å være toppmotivert ?
                              woody

                              Kommentar

                              • sten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 873

                                #35
                                la berdølmo spille hvor han vil.han hadde lyst til å spille for lsk men det er mulig han har ett tilbud fra en klubb som kanskje kan bla opp en del mer kroner enn det lsk har mulighet til.tror alle hadde takket ja til en jobb der det kanskje er mulighet til å tjene dobbelt så mye

                                Kommentar

                                • fuglagutt89
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2005
                                  • 66

                                  #36
                                  det er ikke noe og få gjort noe med.. men synes det var dårlig av han å holde oss på pinebenken såååå lenge og bare takk nei.. men, men.. life goes on! vi klarer vel å hente en ny erstatter.. uansett har vi et veldig godt forsvar fra før av. så det haster vel ikke!
                                  *Fugla4Life*

                                  Team Haddad

                                  Kommentar

                                  • GulMakt
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2005
                                    • 115

                                    #37
                                    Både Fjøra og Bergdølmo viser forståelse for den andre parts valg. Det bør vi også gjøre. Bergdølmo har gjort et valg som de fleste av oss sikkert kunne gjort etter han. Synd han ikke kommer, men egentlig er jeg ganske fornøyd med resultatet av dette. Spalteplass i avisene og nesten bare positiv omtale. Sammen med de unge spilleren vi har fått inn tyder dette på at LSK kanskje begyner å bli en mer attraktiv klubb på markedet igjen. Medias søkelys er viktig! "sportsklubben spiller fotball.media kan vif rbk brann å dem andre ta" skriver Blakk. Hei, Blakk, med den innstillingen vil vi neppe kunne kjempe i toppen av eliteserien. Penger er alfa/omega i dagens fotball og de kommer gjerne fra sponsorer og tilskuere. Mediaomtale(positiv) fører til flere og bedre sponsorer samt tilskuere, altså er det bra for laget. Sportslige resultater kan også gi alt dette, men vi kan ikke stole på sportslige resultateter alene.

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #38
                                      Kom dette som en overraskelse på noen!?

                                      Tydelig at alle dere som forgudet Bergdølmo inntil i går, ikke husket hvilket rasshøl han er.

                                      Dette var en ordentlig gla'nyhet!
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • fugla_4_ever
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 467

                                        #39
                                        Det er synd at han ikke har klart å bestemme seg enda, men når situasjonen er slik er det vel best at han ikke ender opp i Fugla.

                                        Spør du meg ser det ut som om han prøvde å rette opp supporternes forrhold til ham. Jeg syntes det virker som om han bare sa at "han vurderer situasjonen," men at han i virkeligheten venter på en kontrakt som er god nok til at han har en unnskyldning for ikke å komme hit. Hvis så hadde vært tilfellet ville det virket som om han egentlig ville hit, men fikk et godt tilbud, slik at vi ville "forstått" ham...

                                        Kommentar

                                        • King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av sten
                                          la berdølmo spille hvor han vil.han hadde lyst til å spille for lsk men det er mulig han har ett tilbud fra en klubb som kanskje kan bla opp en del mer kroner enn det lsk har mulighet til.tror alle hadde takket ja til en jobb der det kanskje er mulighet til å tjene dobbelt så mye
                                          Han hadde ikke lyst til å spille for Lsk, det var hans nødløsning, har du ikke fått med deg det? Alle hadde ikke takket ja til en jobb med dobbelt så mye lønn. Vet ikke om du er klar over det, men det finnes faktisk andre ting som er viktigere enn penger. Bergdølmo har også spilt i utlandet en del år nå, så han har nok penger til ketsjup på pølsa, så det burde ikke være det økonomiske som teller mest i han tilfelle.

                                          Konklusjon: Bergdølmo er og forblir en judas, men rundt 80% av fansen har tilgitt ham å synes han er en real kar :wink:

                                          SKÅL!
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎