Dosso-hva skjer med ham?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hel1017
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2008
    • 196

    Dosso-hva skjer med ham?

    Kom til å tenke på hva som egentlig har skjedd med Dosso i år?

    I starten på sesongen var det meget store forventinger til ham i media og klubben forøvrig.

    Var forventningene for store?
    Eller har overgangen til norsk fotball vært så alt for stor?
    Hva med alder, det spiller kanskje også inn i bildet?

    Når man hentet Dosso så var mitt inntrykk at man tok med seg Edwin "på kjøpet" (Dosso måtte jo ha en romkamerat må vite...)

    Og vi har jo alle sett hvem som ruler.
    Men la det være sagt at Edwin har fortsatt mye å lære, liker ikke absolutt alt jeg ser av ham.

    Dosso har ikke imponert meg i det lille vi har sett av ham, og på 2.div laget har han vel heller ikke slått til..??

    Har Dosso det som skal til? Eller har man bommet her?

    Sikkert mange sterke meninger om dette?
    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Mange bruker tid på å tilvenne seg norsk fotball. Det er guds lykke (eller guds nåde...?) at Edwin og Nosa har tilvendt seg raskt. Alanzinho brukte flere sesonger før han ble heit Thione drev på i Sarsborg i tre år før Molde hentet han. Til dels Koren og Mifsud trengte også tid. Clayton Zane brukte et år i Molde før han kom til oss... Mange eksempler på dette.

    Kommentar

    • KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

      #3
      Nå har han vært veldig uheldig med skader, husker han fra før borte mot Start. Han spilte mye før det, god i treningskaper osv. var han. Men husker jeg riktig så fikk han strekk i den kampen, mot start, og var ute i noen uker. Nå har han også slitt med overtåkk. Da han har tråkka over noen ganger. Og slitt med og komme tilbake fra alle skadene.

      Nå, ifølge "stallen 09" så er han i full trening igjen etter overtåkk.

      Vent å se Dosso har vært en spennende spiller, men tror bare han har vært uheldig. Kommer sikkert til å blomstre.

      Kommentar

      • Bibaboy
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 712

        #4
        Opprinnelig skrevet av KrisB
        Nå har han vært veldig uheldig med skader, husker han fra før borte mot Start. Han spilte mye før det, god i treningskaper osv. var han. Men husker jeg riktig så fikk han strekk i den kampen, mot start, og var ute i noen uker. Nå har han også slitt med overtåkk. Da han har tråkka over noen ganger. Og slitt med og komme tilbake fra alle skadene.

        Nå, ifølge "stallen 09" så er han i full trening igjen etter overtåkk.

        Vent å se Dosso har vært en spennende spiller, men tror bare han har vært uheldig. Kommer sikkert til å blomstre.
        DOSSO er så vidt meg bekjent bare 18 år ennå. Jeg var på Kunstgresset på Skjetten i går og så Skjetten - LSK2. Synes tidvis Dosso spiller bra og han har gode kvaliteter på duellspill såvel som Langpasninger. Han blir av og til litt ukonsentrert men dette tror jeg kommer med alderen. Klarer Berg å slipe denne karen - kan det være at vi har det defensive ankeret vi trenger.
        Fugla Forever

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #5
          Opprinnelig skrevet av Bibaboy
          DOSSO er så vidt meg bekjent bare 18 år ennå.
          Dosso fyller 20 år i desember:

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            #6
            Jeg ser for meg om ett år at LSK sitt midtbane består av:

            Kiko, Dosso, Nosa, Myklebust (Fetsunderen sitter på benken).
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

              #7
              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
              Jeg ser for meg om ett år at LSK sitt midtbane består av:

              Kiko, Dosso, Nosa, Myklebust (Fetsunderen sitter på benken).
              Med den midtbanen blir vi dessverre aldri noe særlig bedre enn det vi er nå. Kiko og Nosa er nok neste års sentrale midtbaneduo, men nye kanter trenger vi så definitivt.

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                #8
                Kiko og Nosa blir nok vår sentrale midtbane neste år. Bolly får spille mer på venstrekanten tenker jeg også. Eneste høyrekanten vi har nå er Essediri, som muligens flyttes opp til den posisjonen når Eriksen blir klar igjen. Men han har jo ikke prestert der tidligere, og kontrakten hans går ut etter sesongen.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Neste år:

                  Ny/Bolly-Nosa-Kiko-Myklebust

                  alternativt:

                  Myklebust-Nosa-Kiko-Tokstad

                  Med andre ord håper jeg vi kan hente inn en venstrekant. Eventuelt få i gang Husar og realisere potensialet hans. Tror han har mer på kanten å gjöre enn backen, og forstår ikke helt hvorfor han önsker seg dit.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    ...Eventuelt få i gang Husar og realisere potensialet hans. Tror han har mer på kanten å gjöre enn backen, og forstår ikke helt hvorfor han önsker seg dit.
                    Enig med deg her, og mener dette absolutt er verdt et forsøk - stiller store spørsmålstegn til de som skråsikkert sier at han så seg selv som back, jeg personlig mener å huske at det var tvert om (fins det konkrete kilder på det ene eller andre?). Det av det han viste mot VIF som var positivt var jo offensivt, og syns man vel kan konstatere at han ikke funker som venstrekant før man forsøker å dra en Karim.
                    For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎