Riseth til Godset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

    Riseth til Godset

    Endelig kan jeg ønske Vidar Riseth til lykke med sitt liv etter LSK. Det har jeg gledet meg til i halvannet år nå. Lykke til Vidar! Nok sagt.
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #2
    Vidar skal ha cred for noen fine kamper i 2008 sesongen, da han faktisk redda poeng for oss fra tid til annen. Var i förste del av den sesongen ganske viktig, da han hadde holdt hodet kaldt og piska resten av laget litt. Etterhvert har han totalt falt av lasset og blitt et risikomoment som man helst ikke önsker å se på banen, og forhåpentligvis videreförer han slacker-spillet i Godset. Good Riddance.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Geirfugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 561

      #3
      Jeg vil ønske Vidar Riseth lykke til med livet etter karrieren.
      At han ble hentet til LSK var en sportslig og økonomisk skandale, i regi av Nordlie og Fjøra. Det var ikke Riseths skyld at han fikk drømmelønn. Takk for deg Vidar, du er både en fin fyr og en kjip jævel. Dessverre er du ikke lenger noen god fotballspiller.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #4
        Riseth til Godset

        LSKs sportsdirektør, Torgeir Bjarmann, bekrefter overfor rb.no at Vidar Riseth leies ut resten av sesongen:
        Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste


        Ja, ja. Gudd løkk te trøndæ'rn.

        (En artig greie er vel da at Bjørkøy og Riseth dermed spiller mot hverandre til helga, på hvert sitt nye lag).
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

          #5
          Han skal ha for at han hadde noen bra kamper for oss å da i 2008 sesongen. Da han var med på å kjempe om å ikke rykke ned. Scorte 2 eller 3 mål for oss? Og ofra alt. Men nå var det på tide for han å dra. Hadde ikke så mye mer her å gjøre

          Men takk for det du gjorde for oss. Lykke til i godset og adecco neste år

          Kommentar

          • KrisB
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2008
            • 2923

            #6
            Hadde ikke lest orentlig, men han ble leid ut.

            Hadde det ikke vært best om vi bare solgte han med en gang.
            Er han ikke 38 år eller noe? Tror ikke at det er så mye bedre han kan bli i en halv sesong i godset.

            Er ikke sikkert Godset er så keen på å kjøpe han når han har fått spilt der en stund.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av KrisB
              Hadde ikke lest orentlig, men han ble leid ut.

              Hadde det ikke vært best om vi bare solgte han med en gang.
              Er han ikke 38 år eller noe? Tror ikke at det er så mye bedre han kan bli i en halv sesong i godset.

              Er ikke sikkert Godset er så keen på å kjøpe han når han har fått spilt der en stund.
              Kontrakten hans går ut ved sesongslutt så han blir leid ut frem til da for å spare lønn. Riseth er ferdig hos oss.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7048

                #8
                Jeg takker Vidar for en god 2008-sesong. Da var Vidar god - i flere kamper var han faktisk steike god og en av våre beste menn.

                Men, han burde ha lagt opp etter 08-sesongen. I år har han dessverre bare bevist at tiden har løpt fra ham. Lønna er ikke hans feil, skylda for det kan legges squarely på Jan-Åge Fjørtoft dørstokk.

                Han er en hyggelig type, en fin fyr og har bidratt med sin skjerv i klubben, men med en absurd prislapp. Takk for tida i LSK, Vidar, og lykke til videre.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Også en stor takk for din raljering i Bergen. Den latteren forlenget antakeligvis livet mitt.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Også en stor takk for din raljering i Bergen. Den latteren forlenget antakeligvis livet mitt.


                    Verdt å se igjen denne
                    Last edited by Kjell.T.Ring; 28.08.2009, 16:42.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #11
                      Hentet fra saken om Vidar på lsk.no: http://lsk.no/?did=9114762


                      - Det er sjeldent at jeg har fått et så spesielt forhold til andre spillere som jeg har fått til Frode Kippe, Espen Søgård og Arild Sundgot. Vårt hjørne i garderoben kommer jeg til å savne. Vi har hatt en veldig bra tid. Helt unikt.


                      Bra, Vidar! Og takk for bidraget ditt både på og utenfor banen.
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #12
                        Lykke til videre Riseth!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13271

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Hentet fra saken om Vidar på lsk.no: http://lsk.no/?did=9114762


                          - Det er sjeldent at jeg har fått et så spesielt forhold til andre spillere som jeg har fått til Frode Kippe, Espen Søgård og Arild Sundgot. Vårt hjørne i garderoben kommer jeg til å savne. Vi har hatt en veldig bra tid. Helt unikt.


                          Bra, Vidar! Og takk for bidraget ditt både på og utenfor banen.
                          Takk for alt og lykke til! Håper du kommer til å trives i hjørnet til Stian Ohr og Marcus Pedersen

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Herlig at han har så mye rosende å si om LSK selv etter ting ikke har gått helt veien for han i klubben! Respekt!

                            Lykke til videre!
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Takk for alt og lykke til! Håper du kommer til å trives i hjørnet til Stian Ohr og Marcus Pedersen
                              Tror han finner seg til rette med Storflor og Winsnes.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

                                #16
                                Jeg møtte svelge MANGE kameler når riseth kom til klubben... og har gjort de med glede.
                                Takk n'vidar! du har hatt en sykt bra holdning i klubben, og vært livsviktig til tider.
                                kommer til å savne en mann emd humør og fighter spirit, tross for at du desverre ikke fikk spille for mye..

                                takk for alt til Vidar "vårt svin" riseth, du er en knall kar!

                                lykke te
                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                -RagnarRock-

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #17
                                  Som jeg var inne på når en annen gikk, det er utrolig fint å se at spillerne som forlater klubben utelukkende er positive til Berg, Bjarmann, andre lagkamerater, klubben generelt og ikke minst norges beste fans.
                                  Takk for din proffe innstilling og høflige avgang Vidar ;-)

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #18
                                    Dette var like deilig som den dagen Roger Hellands kontrakt gikk ut! Takk for gode nyheter Bjarmann! Og la oppryddingen fortsette...

                                    Kommentar

                                    • kissi_Fjellhamar
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2005
                                      • 69

                                      #19
                                      Riseth er en bra mann, men ikke lenger noen god fotballspiller.

                                      Igjen et helt riktig valg av duoen Berg/Bjarmann.

                                      Riseth er en fin fin type, moro i garderoben og jovial som få. Men å skaffe medaljer og titler til Sportsklubben er han ikke noen bidragsyter til!

                                      Antakeligvis legger han opp etter denne sesongen, men hvis han skulle velge å fortsette karrieren i Drammen er Riseth en av få "gamle" LSK`ere jeg kommer til å klappe for.

                                      Har gitt alt for klubben vår, men av og til er rett og slett ikke det nok!
                                      De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                                      Kommentar

                                      • Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

                                        #20
                                        Lykke til videre Riseth, du virker som en jevla hyggelig kar. Du får dra å besøke Karim i Kjellern! hehe
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎