Seriegull fortsatt ingen umulighet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    Seriegull fortsatt ingen umulighet

    Hvis tre ting skjer etter fotballferien/1.Juli:

    1. Arne Erlandsen går, en ny og bedre trener kommer inn( det FINNES faktisk andre alternativer enn de tidligere LSK-folkene som har versert her på disse forum-sidene, ta f.eks. en titt på hvem Viking er på vei til å hente).

    2.Hent inn den spissen vi hørte så mye snakk om i vinter(de vi har nå, leverer ikke, og har heller aldri gjort det).

    3. Hent inn en høyre ving(Stian Berget er mye skadet, og har faktisk til gode å prestere over tid).

    Følger LSK denne vinnerresepten, er medaljer innen sikte, om vi da ikke avgir ALTFOR mange poeng frem til Juli.
    Høyevingen kan dekkes inn ved at Feite Wehrman går.

    Er det noe tak i disse investorene, så gjør de noe drastisk denne sommeren.

    Ellers kan vi jo håpe på 2005 sesongen, litt lenge til men...
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

    #2
    LSK bør nok heller (dessverre) prøve å forbedre plasseringa fra i fjor. Er ikke så mye som tyder på at vi er en medaljekandidat i år heller. Håper selvfølgelig på Royal League. Og at vi kommer over enga på tabellen.

    mvh
    KimFL

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #3
      Det var da veldig mange pesimister her da! Hvis vi slår Odd er Roayl Leauge rett foran nesa på oss. Medalje er heller ingen umulighet med seier både mot Odd og Sogndal. Husk at vi har spilt mot de hardeste allerede; RBK, TIL og Molde er jo gode de og...

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Poenget mitt er at vi trenger FORSTERKNINGER.
        Matchen mot VIF viste at det ikke gar noe med innsatsen å gjøre, vi er rett og slett ikke gode nok.

        Hent inn en spiss og høyreving, så kan vi snakke høyere plassering.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Noe må faen meg gjøres ihvertfall

          Kommentar

          • bøffelkanari
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2004
            • 45

            #6
            vi ligger naturligvis ikke mer enn 6 poeng bak enga, men når vi får to seire, er det en haug med andre lag foran oss som også har vunnet og derfor ligger vi langt bak selv om poeng avstanden ikke er så stor. det tar lang tid å ta igjen så mange lag.

            DESSUTEN er det ingenting som tyder på at vi skal begynne å vinne kamper.. molde og viking borte, greit nok, men begge lagene har vært skuffelser så langt i år. vi har bare slått bunnlaget FFK på hjemmebane, og tapt mot formlagene TIL og VIF.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #7
              greit nok at vi ikke ligger 20 poeng bak teten enda , men det er bare EN grunn til det , og det er at det er teknisk umulig på dette tidspunkt, man kan godt si at hvis vi vinner neste kamp så tar vi innpå , det blir totalt feil å se slik på det akkurat nå , husk at de andre også kan vinne , og da tar vi ikke innpå , husk også at de andre lagene til nå i årets serie har en større tendens til å vinne enn det vi har , for øyeblikket så suger vi.
              husk også at det er ingenting som tilsier at vi vinne neste kamp slik vi har spillt i det siste , jeg er vel kansje blitt mere pessimist etter den rævva åpninga vi har hatt i år, for at vi skal kunne komme i Royal league så holder det ikke med det vi har i dag , det MÅ forsterkninger til , og eller endringer i trenerteamet , slik det er nå ser jeg INGEN mulighet for å nå opp , vi er rett og slett for dårlig for øyeblikket , vi scorer ikke mål på sjangsene våre , spissene trenger rundt 217 sjangser for å få et mål , forsvaret tabber seg ut for mye , de andre lagene i tippeligaen har blitt så vant til langpassningstilen vår at ALLE vet hvordan de skal stoppe oss , nå er det på tide å legge om stilen , få til litt ordentlig spill langs bakken som andre har nevnt her , VI TRENGER FORANDRINGER !! Arne må ikke nødvendigvis gå av den grunn , må da være mulig at han kan gjøre dette , eller ? men jeg må si jeg har mistet LITT tillit til Arne

              det var da bare min mening
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Jumbo
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2004
                • 66

                #8
                Å fortsette å snakke om trenerbytte er jo tåpelig da Erlandsen er her ut sessongen samme faen.

                For å si det sånn, legge alt dette over på Arne blir for dumt, gutta på banen har faktisk litt av skylden de også.
                Mye er gjort hvis de bare handler inn en spiss som ikke får helt panikk hver gang han får ballen mellom beina og nærmer seg 16'metern. :evil:

                Eneste måten de to krigerne vi har forann klarer å få ballen i mål er jo å voldta keeperen på vei inn i kassa.

                Kommentar

                • Jazze76
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2004
                  • 51

                  #9
                  Dette kan være en forsterkning...http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...479550,00.html
                  Har sett han noen ganger og han er i hvert fall bedre enn Sundgot...
                  Eller er jeg helt enig i det LSK-supp skriver...Vi har dessverre en trener og et spisspar ( uten Powell...) som ikke holder mål!!!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎