LSK - Bodø/Glimt, søn. 20.09 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Beeeeeeeeeeeergmann!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Nå skal vi trykke inn vinnermålet!

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        LarsKE er jo mye mer med i spillet når han spiller midtbane, samme gjelder Essediri når han spiller back....

        Kommentar

        • Odinster
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2008
          • 160

          Søgård er stiv som en påle. Dosso-tid?

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Ting blei bedre med Esset på back og eriksen på kant.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2756

              Jeg må si Lars Kristian Eriksen fungerer langt bedre på midtbanen enn han gjorde i forsvar.

              På motsatt side så gjør Myklebust mye bra, men som vanlig så roter han bort ballen til slutt (med et hederlig unntak ved førstemålet, selvfølgelig).
              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Herergud, Søgård er jo helt ferdig, bytt da for helvete! Faen ta denne byttevegringa!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Odinster
                  Søgård er stiv som en påle. Dosso-tid?
                  Kondisen har alltid hvert hans greie, men den siste tiden ser det jo ut som han ikke orker mer enn 60-70 min......

                  Sundgot da............

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Der skaffet Sundgot seg all fokus aleine i TV2, kanskje like bra.

                    Kommentar

                    • Odinster
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2008
                      • 160

                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Kondisen har alltid hvert hans greie, men den siste tiden ser det jo ut som han ikke orker mer enn 60-70 min......

                      Sundgot da............
                      Ja, og han har løpt mye i dag også. Mye imellom dessverre.

                      Kommentar

                      • Nosferatu
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 698

                        Nei, men detta blir uavgjort. Og det er JÆVLA STUSSELIG.
                        For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Litt av et signal Berg sender til benken, ingen er tydeligvis i stand til å erstatte dødsslitne spillere.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Faen ta deg Berg, så jævla skuffende å ikke ta et jævla grep i en bergredelig kamp! Detta er helt hinsides ræva, rett og slett utiilgivelig dårlig!

                            Kommentar

                            • Odinster
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2008
                              • 160

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Faen ta deg Berg, så jævla skuffende å ikke ta et jævla grep i en bergredelig kamp! Detta er helt hinsides ræva, rett og slett utiilgivelig dårlig!
                              Nå fikk vi jo en fryktelig tidlig skade som snudde ting litt på hode. Jeg ville vel dytta innpå en midtbanespiller allerede da. Men med skåringa til BBS var det jo ikke så helt gæli likevel.

                              At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.

                              Kommentar

                              • merch
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2007
                                • 938

                                Opprinnelig skrevet av Odinster
                                Nå fikk vi jo en fryktelig tidlig skade som snudde ting litt på hode. Jeg ville vel dytta innpå en midtbanespiller allerede da. Men med skåringa til BBS var det jo ikke så helt gæli likevel.

                                At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.
                                Har ikke fått sett kampen pga jeg er på jobb. Men man har da ikke folk på benken man ikke anser som gode nok?? Ble det kun gjort et bytte her (Nosa-Bergmann) ??

                                Utrolig at vi ikke klarer dra iland 3poeng i en av rundens sikreste kamper på tross av at det er et bunnoppgjør så var det vel liten tvil om at LSK her var storfavoritt til å få med seg alle poenga!!


                                *skuffa* så jævlig skuffa
                                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av Odinster
                                  Nå fikk vi jo en fryktelig tidlig skade som snudde ting litt på hode. Jeg ville vel dytta innpå en midtbanespiller allerede da. Men med skåringa til BBS var det jo ikke så helt gæli likevel.

                                  At Søgård i tillegg ikke blir byttet ut på slutten kan ikke bety noe annet enn at Berg ikke har særlig tro på Dosso ennå.
                                  Hvorfor i det hele tatt ta ut Dosso hvis han ikke har tillit? Jeg synes dette med manglende bytter ser veldig rart ut og gir dårlige signaler til spillergruppa. Hvorfor byttes ikke Nosa ut når han går ut andre gang? Er Berg så oppsatt på å ha ham på banen at han er villig til å risikere spillerens helse? Vi har sett dette før i år også. Det er jo ingen konkurranse i LSK tydeligvis. Søgård viser kamp etter kamp at han er ferdig etter timen, likevel får han fullføre. Det skremmer meg!

                                  Vi kan ikke skape trykk når vi har dødsslitne spillere der ute, spesielt midtbanespillere.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Jeg begynner faktisk å lure på om man gambler med førstelagets eksistens i TL for å redde andrelaget fra nedrykk. Er det derfor Berg ikke bytter spillere?

                                    Kommentar

                                    • merch
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2007
                                      • 938

                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Jeg begynner faktisk å lure på om man gambler med førstelagets eksistens i TL for å redde andrelaget fra nedrykk. Er det derfor Berg ikke bytter spillere?
                                      Om det er tilfelle så burde vel de involverte bare pakke lekene å reise. Om Fugla 2 sku spilt i 5divisjon gir jeg faen i så lenge Lillestrøm SK holder seg der de hører hjemme, nemlig på øverste nivå i norsk fotball! Håper dine spekulasjoner er far far away from the truth
                                      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Jeg begynner faktisk å lure på om man gambler med førstelagets eksistens i TL for å redde andrelaget fra nedrykk. Er det derfor Berg ikke bytter spillere?
                                        Akkurat DET tviler jeg sterkt på. Enig at Berg kunne tatt noen grep i kveld, men den forklaringen der blir for søkt.

                                        Kommentar

                                        • 10.09.50
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2005
                                          • 1410

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Jeg begynner faktisk å lure på om man gambler med førstelagets eksistens i TL for å redde andrelaget fra nedrykk. Er det derfor Berg ikke bytter spillere?
                                          Nei, helt sikkert ikke. Innbyttere på førstelaget kan spille påfølgende kamp for annetlaget.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎