Bohinen: engang bare helt, nå helt fjern

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Bohinen: engang bare helt, nå helt fjern

    Åpne spørsmål til Lars Bohinen: Hvor mange ganger handset du selv, mens du var spiller ? Hva har du imot akkurat Arild Sundgot, trolig en av landets mest fairspillende, beskjedne og mest godlynte spillere ? Ble du behandla unfair i LSK siden du nå så til de grader er ute etter å sverte din tidligere arbeidsgiver ? Skjønner du ikke at dette slår negativt tilbake på ditt eget navn og omdømme innenfor fotballkretser ?

    Og det alle mest viktigste spørsmålet: er det mer fair play å denge motspillere i ansiktet (Anthony Annan), spille død for å få karantene og utvisning på motspillere (Anthony Annan), utallige ganger å prøve å falle for å få urettmesige straffespark (Veigur Pall Gunnarsson) eller å oppføre seg komplett rabiat fullidiot på banen (Inge Andre Olsen, Daniel Nannskog, Martin Andresen) gjennom en hel karriere enn som spiss å touche ballen med hånda to - 2 - ganger i løpet av en karriere ?

    Hva feiler det deg egentlig, ser du ikke bjelken i ditt eget øye, evner du ikke å feie for din egen dør før du absolutt skal rett ut i media å kaste skitt på andre, for ting som du og den klubben du representerer gjør så mye værre selv ? ?

    Stabæk som klubb har fint lite med fair play å gjøre, og enda prøver du å renvaske din egen klubb og i prossessen sverte din tidligere klubb og arbeidsgiver.

    Det hele er pinlig for en person. En person som står igjen med TAPERSTEMPEL midt oppi det hele. Den en gang dyktige midtbanespiller, men åpenbart ikke så veldig intelligente leder - Lars Bohinen.

    "Jeg mener imidlertid at klubbene nå må ta ansvar, og ta en runde på det om det er greit at alle midler skal tas i bruk for å vinne fotballkamper", konstaterer Bohinen. "Jeg er i mot alt som har med juks i idrett å gjøre, slår han (Bohinen) fast.
    Lars, du jobber selv i en jukseklubb. Dere tok farvel med fair play den dagen dere signerte ovenfornevnte Olsen, Annan, Nannskog, Pall Gunnarsson og Martin Andresen. Skitne spillere som tar alle mulige dirty midler i bruk for å vinne fotballkamper. Så kan man drøfte om det er fair play å ta i bruk en hall og et kunstig dekke som øker sjansene for hjemmeseier - og som samtidig ødelegger fotball som friluftssport.

    Stabæk er ingen advokat for fair play, har aldri vært det.
    Derfor blir det bare pinlig, hoderystende morsomt når akkurat Lars Bohinen påstår at de bedriver fair play, og rakker ned på søndagsskolegutten, snilleste gutt på sovesal 1 - en spiller alle i LSK skulle ønske fremsto som enda mere aggressiv og hissig, men som rett og slett er for snill til å oppføre seg som en Daniel Nannskog - nemlig Arild Sundgot.

    De fleste skjønner det, unntatt TV2 og Nettavisen - som svelger agnet rått ved enhver anledning de får til å rakke ned på LSK. Synes jeg ser overskriftene når Puseklepp handser i et angrep neste gang - PUSEKLEPP JUKSEMAKER? In your dreams. Eller neste gang Nannskog kjefter en dommer huden full - NANNSKOG EIER IKKE ALMINNELIG DANNELSE? Det skjer ikke, selv om alle ser og vet at det er tilfelle.

    Men å skrive at Arild Sundgot er en sjofel juksemaker, se det går greit.
    Last edited by Hamburg & Kanari; 22.09.2009, 17:49.
    LSK Norges beste lag
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Sorry, folkens - jeg ser ikke helt poenget med denne tråden.. For et åpent brev til Bohinen er det vel ikke? Det er vel mer en oppsummering av div situasjoner som er tolket med gule øyne?

    Ja, jeg mener også Bohinen er en tulling på mange områder.
    Og jeg mener det var jævlig dumt av Arild å viljehandse enda en gang, selv om han hevder det var en refleks.

    At noen gribber kaster seg på og vil "ta oss" når slike ting oppstår er ikke særlig overraskende. Det finnes flere fotballedere som alltid er mer opptatt av hvordan andre klubber og spillere oppførerer seg enn hva deres egne gjør, f eks Bohinen og Fagermo. Onde tunger vil nok også hevde at vi har hatt et par slike leder på Åråsen tidligere...

    Jeg er en av de største Arild-tilhengerne på dette forumet, ref f eks min avatar. Og jeg er ikke mindre fan av ham i dag.
    Likevel evner jeg å se at han dreit seg ut mot Glimt.
    Arild skjønte også det raskt, og la seg flat.

    Det synes jeg vi også bør gjøre, for her har vi en dårlig sak.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Likevel evner jeg å se at han dreit seg ut mot Glimt.
      Arild skjønte også det raskt, og la seg flat.

      Det synes jeg vi også bør gjøre, for her har vi en dårlig sak.
      Ja, Arild la seg flat med en gang, men det er ikke nok for hyklerne Wathne og Bohinen. Jeg blir kvalm over hvordan en hedersmann som Sundgot framstilles, særlig når man sammenlikner med ovenstående eksempler som Annan og Nannskog. Wathne mener til og med å kunne vite hva Sundgot ville ha gjort om dommeren hadde godkjent målet. Sundgot blir framstilt som en notorisk juksemaker etter to hands i løpet av en karriere som snart har strukket seg over 14 sesonger i Tippeligaen.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Tråden i seg selv er kanskje ikke verdig et eget liv på hovedforumet, men innholdet er de samme tankene jeg selv har hatt i hodet! Det er forbanna irriterende å se hvordan enkelte medier sluker "sannheten" om fairspillende Stabæk, og samtidig mesker seg i "usportslige" Sundgot/LSK.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Er ikke lenge siden en Stabækspiller (Diskerud) knottet en Brannspiller i trynet, hvorpå Stabæk spilte videre og scoret. Var jo en midtstopper som fikk knottene i tinningen og da etterlot han et høl bak der slik at det ble lettere for Stabæk å score. Jeg skjønner ikke hvorfor Stabæk blir fremstillt som hellige fairspillende soldater.

          Kommentar

          • 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Ja, Arild la seg flat med en gang, men det er ikke nok for hyklerne Wathne og Bohinen. Jeg blir kvalm over hvordan en hedersmann som Sundgot framstilles, særlig når man sammenlikner med ovenstående eksempler som Annan og Nannskog. Wathne mener til og med å kunne vite hva Sundgot ville ha gjort om dommeren hadde godkjent målet. Sundgot blir framstilt som en notorisk juksemaker etter to hands i løpet av en karriere som snart har strukket seg over 14 sesonger i Tippeligaen.
            Jeg er enig i alt det der. Wathne er en vits, og tittelen på denne tråden er feil. Penge-Lars har aldri vært bare helt, han har alltid bare vært opptatt av Lars Bohinen. Han er, for å si det kort, den største fotballhora dette landet har fostret, og derfor er han hatet alle steder han har vært. Med mulig unntak for Stabæk.

            Alt det der er riktig. Det er også riktig at Arild Sundgot er en hedersmann, en tvers gjennom ydmyk, beskjeden og behagelig person - Bohinens rake motsetning. Men det betyr ikke at vi kan eller må forsvare alt Sundgot gjør.

            Handsen på søndag var ikke bra. Det var et forsøk på juks, intet mindre. Vi vet ikke hva han ville ha gjort om dommeren ikke hadde sett handsen, det får vi aldri vite, men vi vet at han ble tatt med hånda langt nede i honningkrukka, og der skal den ikke være. Vi skal ikke drive med sånt i Lillestrøm, og det bør vi være helt tydelige på. Vi ønsker å rope ut vår vrede når Anthony Annan dør for sjuende gang før pause, vi vil stønne høylytt når Stabækgutta velter som om de var sommerfugler i vinden, vi vil be Fredrikstadpakket ryke og reise når de legger seg ned i straffefeltet. Det kan vi ikke når vi prøver å slå inn baller med hånda sjæl. Og ganske særlig ikke når det er Sundgot som gjør det. Vår mann, selveste Gilbert, hedersmannen med 14 sesonger, legenden med snart 100 mål, kan ikke holde på sånn. Da får vi et rykte.

            Dessuten hadde det vært for jævlig om målet hadde blitt stående. Jeg husker at jeg var i harnisk da Mihaly Toth slo inn en ball med hånda til ettmålsseier over Molde i september 2006, og reddet FFK ut av nedrykksstriden og trykket Molde enda lenger ned i den. Jeg er glad historien ikke gjentok seg på Åråsen. Sånt kan vi ikke være bekjent av i Sportsklubben.

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #7
              Opprinnelig skrevet av 10.09.50
              Handsen på søndag var ikke bra. Det var et forsøk på juks, intet mindre. Vi vet ikke hva han ville ha gjort om dommeren ikke hadde sett handsen, det får vi aldri vite, men vi vet at han ble tatt med hånda langt nede i honningkrukka, og der skal den ikke være. Vi skal ikke drive med sånt i Lillestrøm, og det bør vi være helt tydelige på. Vi ønsker å rope ut vår vrede når Anthony Annan dør for sjuende gang før pause, vi vil stønne høylytt når Stabækgutta velter som om de var sommerfugler i vinden, vi vil be Fredrikstadpakket ryke og reise når de legger seg ned i straffefeltet. Det kan vi ikke når vi prøver å slå inn baller med hånda sjæl. Og ganske særlig ikke når det er Sundgot som gjør det. Vår mann, selveste Gilbert, hedersmannen med 14 sesonger, legenden med snart 100 mål, kan ikke holde på sånn. Da får vi et rykte.

              Dessuten hadde det vært for jævlig om målet hadde blitt stående. Jeg husker at jeg var i harnisk da Mihaly Toth slo inn en ball med hånda til ettmålsseier over Molde i september 2006, og reddet FFK ut av nedrykksstriden og trykket Molde enda lenger ned i den. Jeg er glad historien ikke gjentok seg på Åråsen. Sånt kan vi ikke være bekjent av i Sportsklubben.
              Handsen er stygg. Hvorfor bruker han ikke hodet?? Men hadde Arild handset ballen i mål på overtid i en cupfinale mot vif så hadde jeg seriøst gitt faen i det!!

              Kommentar

              • 10.09.50
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1410

                #8
                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Handsen er stygg. Hvorfor bruker han ikke hodet?? Men hadde Arild handset ballen i mål på overtid i en cupfinale mot vif så hadde jeg seriøst gitt faen i det!!
                Jo, jo, men det ville ha vært til 5-1 og ingen stor snakkis.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #9
                  Jeg er særlig glad for at det ikke hefter en dårlig bismak ved Arilds mål nummer 100. Det skal feires uforbeholdent. Og vedrørende Bohinen: Det kan da ikke være en nyhet for noen at mannen er idiot. Helt irrelevant, men jeg kan ikke dy meg; Han er ivrig og aktivt medlem av Frp. Hvorfor er ikke det overraskende? Da hiver man seg oftest på den første og beste populistiske bølgen som passerer i TV2.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Sorry, folkens - jeg ser ikke helt poenget med denne tråden.. For et åpent brev til Bohinen er det vel ikke? Det er vel mer en oppsummering av div situasjoner som er tolket med gule øyne?
                    Det kan du ha rett i, men du verden hvor godt det er å tømme seg for aggresjon når sånne tullinger som Bohinen raljerer for åpen mikk. Denne gangen slapp jeg å tømme meg selv, da Hamburg satte glimrende ord på hva akkurat jeg følte da jeg så og leste om Bohinens reaksjon

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      #11
                      Merkelig nok så har bæringene fått med seg innlegget, men hva langt som er langt mer skremmende er at de faktisk har sitt eget kjelenavn på Lars: Lasse Bo!

                      Hentet fra http://http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=5267&pid=213797&st=3660&#entry 213797
                      Det er neppe veldig injurierende for Lasse Bo at en gjeng rasshøl kaller han for dust. At de i tillegg mener hallen og kunstgresset er en form for unfair play sier jo det meste om intelligensnivået i flisbyen. Så vidt jeg vet trener LSK hele vinteren inne i en hall med kunstgress...

                      Stå på Lasse Bo! At fuglefans ikke liker deg bør du strengt tatt ta som et kompliment!
                      Egen kommentar:
                      "Lasse Bo", en plastikkhall, fotballspillere med HÅRBØYLE, et mynt/kinaputt-kastende publikum og alt dette langt ute på feil side av bompengeringen. Ord blir overflødige.

                      Men fortsatt - "Lasse Bo"?!?
                      Last edited by holmiz; 24.09.2009, 11:33.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Mollari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 135

                        #12
                        Stabæksupportere har ikke injurierende kraft i sportslig sammenheng. De har ikke greie på fotball.
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          #13
                          One greedy bastard!! Han er egoist, og alltid vært egoist.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13271

                            #14
                            Han var vel ikke akkurat noen populær mann i spillergruppa i Stabæk heller. Uten at bøylebarna har fått med seg det...

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2120

                              #15
                              Denne tråden blir morsom å dra opp igjen når han hentes inn som nytt medlem i B-gjengen
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #16
                                Moderatormelding:
                                Minner om at tråden ligger på hovedforumet, og modereres deretter. Unngå chatting, usakligheter osv.

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  #17
                                  Fra Kanaripedia:
                                  "Det er jeg som bestemmer hvem som skal spille. Det som interesserer meg er de gule trøyene, ikke hvem som er inni dem."

                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • stian
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2004
                                    • 156

                                    #18
                                    Felles for alle legender!

                                    Alle legneder bruker henda, Maradona, Messi og sist og størst ARILD SUNDGOT
                                    stian;);)

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎