Gutta gjorde en bra match!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1212

    Gutta gjorde en bra match!!!

    Synes det er altfor mange som aldri klarer å se det positive som blir gjort, men heller i altfor stor grad viser sin misnøye med udugelige kommentarer. Ok, jeg er enig i at vi ikke spilte verdens beste 1 omg, men det gjorde heller ikke motstanderen. Nå var det nok en gang Werni som dreit seg ut ved baklangsmålet da han serverte den håløse pasningen bakover, men bortsett fra det var Werni god. Det var også resten av forsvaret, bortsett fra Shane da som var den av de som ikke helt hadde dagen. I 2 omg er det kun 1 lag på banen, og en en faktor som gjør at vi ikke klarer å skape mye sjanser er Rekdals taktikk med alle mann i forsvar!!! Blir ikke lett da, når VIF i tillegg har 4 store midtsoppere som bare klinker ballen ut..
    Vi trilla ball og forsøkte vårt beste, men marginene er ikke på vår side enda. Koren synes jeg var god, men han kan enda bli mer aktiv. Er jævlig irriterende å tape denne matchen, men husk at det bare er 2 seire som trengs før vi er opp der igjen..

    Men!! Vi må fornye oss på tribunenen. Klanen har klart det, så hvorfor klarer ikke vi det!! Vi også må skjerpe oss!!!!
  • P0P_Corn
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2004
    • 161

    #2
    det var ikke werni som slo feilpasningen... var christoffer... i motsetning til oss har i allefall enga en egenskap hvor de klarer holde på en ledelse... syns også vi har tendenser i angrepsspillet,men det syns jeg vi har hatt i mange år.... aldri noe mønster som ligger i bunnen virker det som. blir litt mye at man prøver litt og håper på det beste.

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #3
      Vi spilte ikke bra, men vi var mye bedre enn enga!

      Kommentar

      • Busk
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jan 2004
        • 134

        #4
        Re: Gutta gjorde en bra match!!!

        Opprinnelig skrevet av fredpet76
        Synes det er altfor mange som aldri klarer å se det positive som blir gjort, men heller i altfor stor grad viser sin misnøye med udugelige kommentarer. Ok, jeg er enig i at vi ikke spilte verdens beste 1 omg, men det gjorde heller ikke motstanderen. Nå var det nok en gang Werni som dreit seg ut ved baklangsmålet da han serverte den håløse pasningen bakover, men bortsett fra det var Werni god. Det var også resten av forsvaret, bortsett fra Shane da som var den av de som ikke helt hadde dagen. I 2 omg er det kun 1 lag på banen, og en en faktor som gjør at vi ikke klarer å skape mye sjanser er Rekdals taktikk med alle mann i forsvar!!! Blir ikke lett da, når VIF i tillegg har 4 store midtsoppere som bare klinker ballen ut..
        Vi trilla ball og forsøkte vårt beste, men marginene er ikke på vår side enda. Koren synes jeg var god, men han kan enda bli mer aktiv. Er jævlig irriterende å tape denne matchen, men husk at det bare er 2 seire som trengs før vi er opp der igjen..

        Men!! Vi må fornye oss på tribunenen. Klanen har klart det, så hvorfor klarer ikke vi det!! Vi også må skjerpe oss!!!!
        Med de forsterkningene vi har gjort, så skal man da ikke være fornøyd med 1 seier på 6 kamper. Det holder ikke for et lag som er blitt annonsert som RBKs fremste utfordrere. At Koren var god er jeg ikke enig i. Men det er ikke hans feil. Vi bruker han jo ikke. Istedefor å spille kort opp i mellomrommet mellom midtbana og forsvaret til enga, mæler vi ballen opp mot Sundgot. Da er det 50/50 hvem som vinner duellen av Hagen og Sundgot og 50/50 hvor 2.ballen havner. Slik skaper vi få sjanser. Jævlig synd at Powell måtte gå av. Synes lufta gikk ut av LSK etter han gikk ut. Får håpe det ikke er alvorlig. Fightingviljen hans ser ut til å tenne resten av laget til større innsats.

        Og ja, vi ble latterliggjort på tribuna. Klanen som valgte å synge om LSK istedenfor å heie frem sitt eget lag den siste halvtimen sang "Lillestrøm ned i første, hater hater hater kanaris" uten at det kom noe lyd fra KFL tilbake. Merkelig av klanen å ikke støtte sitt eget lag istedet, men det er jo bedre enn å holde kjeft. Kanarifansen burde også tenke på å flytte til OKS ettersom det gir dårlig lyd utover banen fra enden av RoBo.

        Vi trenger nye sanger. Sanger som gir god lyd. Klanen har en ny en i samme melodi som vår sang til Erlandsen som gir bra lyd.

        3 poeng i Skien!!!
        www.koren-robert.com

        Kommentar

        • ap4
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 271

          #5
          Istedefor å spille kort opp i mellomrommet mellom midtbana og forsvaret til enga, mæler vi ballen opp mot Sundgot.
          Og det er ikke mye vits i å mæle ballen opp til Sundgot når han har 3 VIF-spillere rundt seg og ingen LSK-spillere heller. Er ikke vanskelig å gjette hva som skjer med den ballen da. Dette er nøyaktig samme taktikk som LSK har brukt de 3 siste sesongene. De fleste lag begynner vel å gjennomskue dette nå...

          Kommentar

          • bøffelkanari
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2004
            • 45

            #6
            når det gjelder bruken av Koren, kan det nesten virke som om den bakre firen rett og slett ikke tør å sentre inn i midten i frykt for å slå en fatal feilpasning. ingen av de fire har noen større pasningsfot egentlig, og at Koren ikke fikk ballen noe særlig kan skyldes en av tre ting
            1) midtbanen er for statisk og uten SKIKKELIG bevegelse
            2) midtbanen er overbefolket av spillere
            3) forsvarsspillerne har ikke troen på at de klarer oppgaven

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Werni var så dårlig så jeg grøsser.

              huff og huff.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                går da vel ikke ann å si at vi spillte en bra match når vi hadde sjangser som vi ikke klarer å lage mål av , man kan vel ikke si seg fornøyd med laget når de driter seg så ut i seriestarten med de forsterkningene vi har skaffet , med de gutta vi har kjøpt inn burde vi ligge på 1 åplass på dette tidspunktet , i stedet har vi bare vunnet EN kamp , nei det holder faen ikke , og jeg kan ikke si at de spillte en bra match , de tapte unødvendig , og når det er tap så er det aldri bra , for da har du ikke scora nok , og det er akkurat det foppall handler om , SCORE MÅL , mere mål enn motstanderen , og når du ikke gjør det så er det ikke bra
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎