Sesongkort 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    Sesongkort 2010



    Hvordan skaffe seg sesongkort for 2010-sesongen på Åråsen

    Fornyelse av eksisterende kort:
    Fornyelse av sesongkort foregår kun på internett. Alle sesongkortinnehavere 2009 får reservasjon på 2010-sesongen og vil innen 14 dager motta en e-post eller et brev. I dette skrivet følger instruksjonen på hvordan du skal fornye dine plasser på internett og betale for disse. For de som ikke kan bruke internett tilbyr vi iTicket Callcenter på 815 11 500 for å gjennomføre transaksjonen.

    Trykk her for å gå til fornyelsessiden her på LSK.NO

    Betalingsfrist for fornyelse 19. desember
    NB!NB! 04.01.2010 åpner vi for at de kundene som ønsker å endre sine plasser, får tilgang til alle seter som ikke er fornyet/kjøpt innen 19.desember. Ingen unntak

    Kjøp av nytt kort
    Nysalget starter den 23.11 og skjer på www.lsk.no eller tlf. 815 11 500. Kanari-Fansen og LSK- medlemmene kan kjøpe nye plasser på sitt KFL-feltet hos Sportshuset i Lillestrøm / LSK-Shopen fra denne dato.

    Gjenbruk av kortet:
    NB! Alle med sesongkor t i 09 og skal fornye samme plass for 2010, skal bruke det samme kortet, så pass godt på dette! Mister du ditt sesongkort må du betale kr 150,- for et nytt kort. Har du sesongkort i 09, men ønsker å bytte plass, får du tilsendt nytt sesongkort etter at innbetalingen er registrert.

    For å få sesongkort på Kanarifeltet MÅ du ha innbetalt medlemskap i Kanari-Fansen eller LSK for året 2010! Kortet blir ikke utstedt/fornyet før medlemskapet er registrert betalt!

    Ønsker du å endre dine plasser på Åråsen?
    Ønsker du å endre dine sesongkortplasser, så kan dette først skje etter 04.01.2010 siden siste frist for betaling og fornyelse av sesongkortplassene er lørdag 19.desember. Dette gjøres ved å sende en mail til: kjell@lsk.no eller ringe han på tlf: 47274660

    Når mottar jeg sesongkortet?
    Samtlige som fornyer sine plasser og har sesongkort i 2009, skal benytte samme kort også i 2010. Alle som endrer sine plasser, eller kjøper sesongkort for første gang vil få tilsendt sitt sesongkort ca 3 uker etter at ditt sesongkort er bekreftet innbetalt.

    Trykk her for å gå til fornyelsessiden her på LSK.NO


    Ønsker du en enkel finansiering av sesongkortet, som i tillegg er rentefri?

    Nå kan du dele opp kostnaden for et eller flere sesongkort i 12 månedlige avdrag gjennom vår samarbeidspartner Nordea Finans. Termingebyr på kr 45 pr mnd er det eneste som kommer i tillegg pr kjøp, enten du kjøper et eller flere sesongkort. Så enkelt er det!

    Søk gjennom vår internettløsning og finansieringskontrakt og kontrakt om Avtalegiro undertegnes slik at et fast beløp blir trukket fra din konto hver måned under de neste 12 måneder.

    Betingelsene for nedbetalingslån med nom. rente pt. 0% pr år, termingebyr kr. 45,- og etableringsgebyr på kr. 0,-. Ved lån på 10.200,- over 12 måneder vil effektiv rente være 10,07%. Minste mulige finasierbare beløp er 1.700,- og maksimalbeløp er 50.000,-

    Trykk her for å gå til søknadsskjemaet
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #2
    Selvom jeg ikke hadde noe problem med sesongkortet i for 09 seseongen. Så vet jeg at mange hadde det, håper det ikke blir det samme tullet i år.

    Da blir det også lettere å få flere til å fornye/kjøpe sesongkort, til neste år.

    Kommentar

    • merch
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2007
      • 938

      #3
      Hadde sesongkort 08, i 09 hadde jeg frikort. Men kan jeg fornye kortet fra 08?

      Håper jeg slipper problemet med rødt lys i skiheisen bare... Var litt for mye tull sånn sett i 08.
      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        #4
        Finansierings"tilbudet" blir ikke så veldig billig da.
        45 kr/mnd*12 = 540 kr..Ok, jeg kan se at om man skal ha flere sesongkort, så kan det bli en høy engangskostnad, men skal man ha kun et kort på KFL feltet, blir det fort like billig å kjøpe billett fra kamp til kamp.

        Forøvrg så ser jeg at billettrotet fortsetter. Gikk inn på billettluka nå for å fornye, og de påstår at jeg skal betale 4700,- for et voksenkort på feltet...
        LasseN

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #5
          Blir spennende å se om denne tråden blir like underholdende som foregående år. Mitt tips er at den blir det, siden det er samme leverandør. De må være gruelig flinke til å forhandle avtaler med LSK, eller så sitter det noen i LSK som ikke er så gruelig flinke til å forhandle avtaler..

          Kommentar

          • LasseN
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 1610

            #6
            Og for å toppe det hele, gjett hva som skjer når jeg sender en mail til den oppgitte adressen i mailen jeg fikk.
            Joda. Postmaster'n på lsk.no sender meg en beskjed om at mailen min ikke kunne sendes mottaker. (Ja, har sjekket at jeg skrev rett adresse)
            Hvor vanskelig er det å få dette til å virke som det skal for EN gangs skyld?
            LasseN

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1173

              #7
              ifølge det "vanntette" systemet så er tydeligvis ikke jeg registrert.. neida.. jeg har bare hatt sesongkort i 08 og 09 jeg..

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #8
                Opprinnelig skrevet av LasseN
                Og for å toppe det hele, gjett hva som skjer når jeg sender en mail til den oppgitte adressen i mailen jeg fikk.
                Joda. Postmaster'n på lsk.no sender meg en beskjed om at mailen min ikke kunne sendes mottaker. (Ja, har sjekket at jeg skrev rett adresse)
                Hvor vanskelig er det å få dette til å virke som det skal for EN gangs skyld?
                En liten feil i sesongkortfolderen etter hva jeg vet. Send mail til kjell.nystroem@lsk.no. Eller eventuelt kan du jo ringe han siden telefonnummeret hans står der.

                kjell@lsk.no fungerer fra i morgen.
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  Du trenger ikke være synsk for å skjønne at denne tråden igjen vil by på mye tårer,latter og irritasjon...
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    gikk inn på min reservasjon på billettluka.no

                    4700kr????

                    Reservasjonsdato Referansenummer Arrangement Dato og kl. Pris
                    22.10.2009 xxxxxxxx Sesongkort - Tippeligaen 2010 10.11.2010 kl.12:00 4700.00
                    Last edited by FUGlinho; 28.10.2009, 00:07.
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av KrisB




                      Ønsker du en enkel finansiering av sesongkortet, som i tillegg er rentefri?

                      Nå kan du dele opp kostnaden for et eller flere sesongkort i 12 månedlige avdrag gjennom vår samarbeidspartner Nordea Finans. Termingebyr på kr 45 pr mnd er det eneste som kommer i tillegg pr kjøp, enten du kjøper et eller flere sesongkort. Så enkelt er det!
                      Kjært barn har mange navn... Jammen godt de ikke har beregnet seg foreksempel 10,07% rente. Selv skal jeg begynne å tilby rentefrie forbrukslån. Termingebyret blir 50% av lånesummen.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        #12
                        LSK har tidligere vært flinke til å informere om hva annet enn bare adgang til klubbens A-lagskamper man får, når man kjøper sesongkort. Dette kan jeg ikke se at står noe sted i år. Noen ting er selvfølgelige, andre er ikke like selvfølgelige, og burde vært informert om.

                        - Kommer man fremdeles inn på andrelagets kamper uten å betale ekstra?
                        - Kommer man inn på treningskamper i LSK-hallen før sesongen uten å betale ekstra?
                        - Får man førsteprioritet på en eventuell cupfinalebillett?
                        - Kommer man inn på damelagets kamper uten å betale ekstra?
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          LSK har tidligere vært flinke til å informere om hva annet enn bare adgang til klubbens A-lagskamper man får, når man kjøper sesongkort. Dette kan jeg ikke se at står noe sted i år. Noen ting er selvfølgelige, andre er ikke like selvfølgelige, og burde vært informert om.

                          - Kommer man fremdeles inn på andrelagets kamper uten å betale ekstra?
                          - Kommer man inn på treningskamper i LSK-hallen før sesongen uten å betale ekstra?
                          - Får man førsteprioritet på en eventuell cupfinalebillett?
                          - Kommer man inn på damelagets kamper uten å betale ekstra?
                          Noe av dette er besvart under:
                          www.lsk.no -> Sesongkort 2010 -> Fordelsprogram

                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #14
                            Takk for raskt svar, Ole Kristian.

                            Jeg håper virkelig at noen hvisker klubben i øret og ber dem vurdere å slippe folk med sesongkort inn på damelagets kamper uten ekstra kostnad. Hva er viktigst, tjene noen ytterst få ekstra kroner på billettsalg, eller faktisk få folk til å komme og se på kampene. Hvis sistnevnte må forholdene legges til rette for det, og da tror jeg dette med sesongkortet kan være en god løsning. Akkurat dette sa for øvrig både Team Strømmen-spilleren og klubbens kontaktperson i kretsen seg enige i.

                            Ellers vil jeg minne om markedsføringsloven. Husk hva ordet gratis betyr...
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            • heg
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Oct 2007
                              • 112

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                              gikk inn på min reservasjon på billettluka.no

                              4700kr????

                              Reservasjonsdato Referansenummer Arrangement Dato og kl. Pris
                              22.10.2009 xxxxxxxx Sesongkort - Tippeligaen 2010 10.11.2010 kl.12:00 4700.00
                              Var 4700 på meg å, men når du kommer i handlekurven blir det 1700,- kr

                              Kommentar

                              • gutt94
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2007
                                • 3271

                                #16
                                Tror jeg bestiller nytt kort jeg, ikke fornyer det gamle. Kortet står på min far og er barn. Regner med det bare blir tull å ordne det da. (hadde bare rot med kortet i fjor) Så for å slippe tull gjør jeg dette.
                                KnutHSolberg

                                Kommentar

                                • KrisB
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2008
                                  • 2923

                                  #17
                                  Mandag åpner nysalget av sesongkort
                                  Fra mandag av kan du sikre deg sesongkort på Åråsen



                                  Trykk her for lese alt som sesongkort for 2010

                                  Kommentar

                                  • Fugl1970
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • May 2008
                                    • 99

                                    #18
                                    Kommer man inn på dame kampene med ses./frikort???

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3271

                                      #19
                                      Hva er det levringsoppleget man må velge?

                                      Usikker på hva jeg skal velge jeg
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av gutt94
                                        Hva er det levringsoppleget man må velge?

                                        Usikker på hva jeg skal velge jeg
                                        Jeg valgte levering med røyskatt. Enkelt og veldig sikker levering.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎