Hvem fortjener å spille i drakt nr.10 i 2010?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    Hvem fortjener å spille i drakt nr.10 i 2010?

    Avgi din stemme her!
    186
    Last edited by Håkon Henriksen; 28.10.2009, 13:39.
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Arildo er vel uten tvil den som passer best i 2010.Mannen som storspiller ved siden av han,eller tar plassen, får den i 2011.Og det blir forhåpentlig Bjørn Bergmann. Eller vår nye Koren Nosa,men han har et stykke igjen.De er jo bare unggutter.
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Arild har sitt eget draktnummer og trenger ikke å overta noe etter lillebror, uansett hvem som har hatt nummeret tidligere.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • stian
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 156

        #4
        (Y)

        Enig, Legenden er nr 18! Bør fredes for andre etter hans tid. Syns BBS burde få den eller Nosa, som et tegn på at vi har tro på dem og en tillitserklæring. Får se hvordan unggutta gjør det igjennom vinteren.
        stian;);)

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #5
          Opprinnelig skrevet av stian
          Enig, Legenden er nr 18! Bør fredes for andre etter hans tid. Syns BBS burde få den eller Nosa, som et tegn på at vi har tro på dem og en tillitserklæring. Får se hvordan unggutta gjør det igjennom vinteren.
          Syns ikke noen nummer burde fredes. Bedre at unge spillere som kommer vet at de spiller med samme nummer på drakta som legendariske helter. Da vet de hva de har å leve opp til skal de lykkes i den gule drakta.

          BBS er den jeg vil ha i drakt nummer 10 neste år. Tro meg, han kommer til å pøse inn mål. Dessuten kan han stå på beina og blø for å få ballen i mål
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎