plassering IGJEN

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    plassering IGJEN

    etter kampen mot Enga legger man virkelig merke til hvor dårlig plassering KFL har , dere hørtes jo ikke i det hele tatt i forhold til Klanen , her MÅ noe endres , da jeg så kampen på tv og så klanen stå der så skjønner jeg ikke at noen sier det er dårligere plass der enn der KFL står nå , klanen så jo ut til å være mange flere enn KFL , så ut til å ha mye bedre plass enn KFL , hørtes 5 ganger bedre enn KFL , ser dere ikke tegninga her ????? alle fordeler til klanen på VÅR hjemmebane !!!!!

    BYTT PLASS
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Nå skal det jo nevnes at det var sinnsykt ræva stemning på stadion i går. klanen pissa oss ned etter alle kunstens regler...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #3
      ja men likevel , når KFL synger og roper på hjemmebane , også hører jeg dem ikke i det hele tatt når klanen synger ! da er det noe galt .
      de må da være bedre plass der klanen stod , ser nå i alle fall slik ut for meg på TV , KFL feltet slik det er i dag må jo være mindre enn der klanen stod ?? lydvolumet er det i alle fall noe galt med , all lyden forsvinner ut fra banen , mens klanen får synge MOT banen , på Åråsen har bortesupporterne MYE bedre plassering enn hjemmesupporterne , det er jo helt feil , man trenger ikke å ha mye i huet for å skjønne det .
      KFL MÅ bytte felt !!! eller stå fram som en svær gjeng som ikke har stemme til å synge ut de ferreste bortesupporterne på hjemmebane !!
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #4
        helt enig med rovfulg her.. men enkelte syns det jo er greit å bli pissa på så lenge man ser LITT bedre.. jeg er OKS tilhenger helt til en eller annen overbeviser meg at det er bedre å stå på feltet, og det skal en del til tror jeg!
        ..................

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Det har vel vært diskutert nok den siste tiden, det var jo møte om dette temaet for kort tid siden også, og de som hadde sterke meninger om dette temaet hadde muligheten til å komme på møtet å si hva dem mente da. Foreslår at denne diskusjonen legges dø...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #6
            Den er dø

            Kommentar

            • Jaren-kanari
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 185

              #7
              Grunnen til at Klanen hørtes bedre enn oss i går tror jeg IKKE har noe med plasseringa vår på Åråsen å gjøre. Har "pint" meg gjennom kampen på video i dag også og mener vi høres bra fram til de tar ledelsen. Når vi trøkker til er det ingen i Norge som pisser på oss, problemet er bare at det hele døde ut etter scoringen til vif. Dette tror jeg skyldes bl.a:

              1. Folk blir dritleie på grunn av det elendige spillet til LSK.
              2. Vi synger de samme sangene om og om igjen, eks. "Liiiillestrøøøm" og
              "kom igjen kanaris"(hva med å prøve noen nye sanger?)
              3. For mange idioter på feltet som ikke er der for å synge eller lage
              stemning.
              4. Forgjeves forsøk på å få med resten av stadion (ok, "Vi er Lillestrøm
              Kanaris" funker, men "Lillestrøm er de beste", bør etter min mening tas
              inne på feltet (ihvertfall innimellom).
              5. Mange av sangene dør ut før de kommer skikkelig i gang...

              Ble skuffet over KFL's innsats under kampen i går, siden vi var så mange og laget så lite trøkk i denne kampen som skal være "tribunekampen over alle kamper".

              Vi var faktisk mye bedre mot RBK...
              Jaren-kanari
              Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                går ikek ann å si at det ikke har noe med plasseringa å gjøre , for alle kamper på åråsen jeg ser på web-tv eller tv er det slikt at bortesupporterne trenger bare være halvparten så mage for å høres like bra , og det kan du jo selv se på plasseringa , klanen står vendt mot HELE banen , de synger mot hele stadion på VÅR hjemmebane , mens KFL står å synger rett ut i lyfta og mot det yterste feltet på andre sida , er jo helt klart da at når de andre får synge innover banen vil det høres bedre , på åråsen er det nemmelig slik : bortesupporterne synger for hele stadion , mens KFL synger for seg selv !
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  uansett hva vi gjør så må noe gjøres!! Om det er å bytte til oks eller å utvide gjeldende felt!! Mot enga så ble vi pissa på så det er vel et dårlig eksempel, men!! jeg ber sentrale medlemmer som har litt innflytelse om å prøve å få igang en diskusjon med styret i KFl
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Men de som står på KFL feltet må se til hælvette og synge også da.
                    Jeg løp bort til KFL feltet før 1 omgang var ferdig for da så jeg at omtrent hele høyredelen av Robo`n bare sto der og holdt helt kjeft. Jeg skreik til dem også begynte de og synge. Like før jeg kom tilbake til OKS igjen så var dere like ræva igjen.

                    ALLE MÅ TA ANSVAR , Be de forbanna tullinga som ikke synger på feltet vårt komme seg ned fra tribunen og be dem dra til hælvette.
                    KFL feltet er for syngende SUPPORTERE ikke tullinger som holder kjeft.
                    Jeg skal bli ett helvette for de som ikke synger herretter.

                    Skal vi sørge for å få med hele feltet vårt på Robo`n så MÅ vi ha flere forsangere som skriker og kjefter litt.

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av general
                      uansett hva vi gjør så må noe gjøres!! Om det er å bytte til oks eller å utvide gjeldende felt!! Mot enga så ble vi pissa på så det er vel et dårlig eksempel, men!! jeg ber sentrale medlemmer som har litt innflytelse om å prøve å få igang en diskusjon med styret i KFl

                      Dere sa ikke altfor mye da diskusjonen var for 2 uker siden så nå er det FOR SENT for i år.

                      Vi har hatt møte, ting skal skje, vent å se.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #12
                        bra at ting kansje skjer :-)
                        så får vi bare vente og håpe at de som var på møtet har lagt en plan , og at det kansje skjer noe forran neste sesong , nå vet ikke jeg hva som er planlagt , men jeg er sikker på at gutta boys i KFL lager gode planer :-), bedre enn de planen laget har lager til nå :-( vi burde stått der bortesupporterne står , der klanen stod i går , der synger man mot hele stadion
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Neste år tar vi alle.

                          Kommentar

                          • S.Holtvedt
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2004
                            • 19

                            #14
                            Blir mere og mere tydlig at plasseringen til kfl ikke er bra. Syngingen og stemmningen kommer ikke ut på banen og blir borte i dragsuget. Med så mange stående syngende fans på feltet skal man kunne forvente et helt annet lydnivå.

                            Hadde vært spennende og sett og hørt hvordan stemmningen hadde blitt med 1800 stående syngende kanarifans på oks. Tror det hadde blitt et veldig bra syn og desto bedre lydnivå.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #15
                              Eller så kan vi jo rett og slett ta over bortetribuna...

                              Morn Steini.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • *LILLESTRØM SK*
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 166

                                #16
                                Kan jo bytte, plasere bortesupportere på KFL-Feltet og KFL på Adidas.
                                Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                                Kommentar

                                • Jan Banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 809

                                  #17
                                  Kan nok være enig i at vi kommer til å høres bedre dersom vi flytter til en av kortsidene. Så er spørsmålet om vi vil bytte lyd mot å se alt spill + scoringer på motsatt banehalvdel "bakfra".
                                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                  Stuart Baxter har forstått det.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎