Lykke til videre, Magnus!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fritz
    Magnus Myklebust manglet det lille ekstra som skal til for å komme forbi midtstoppere på eliteserienivå. Han er en førsteklasses Adeccoliga-spiss, men i Eliteserien møter han motstand som overstiger evnene hans.
    Dette er direkte feil. Myklebust har aldri hatt problemer med å komme forbi midtstopperne i Tippeligaen. Problemet hans har vært å komme forbi backene - han har jo stort sett vært plassert på en av sidene.

    Som spiss i 4-4-2 har han så godt som alltid gitt motstandernes forsvar nok å tenke på.

    Håper for hans del han kommer seg til en 4-4-2-klubb med liten konkurranse om spissplassene. Med tillit over tid og muligheten til å trene på spissrollen hver eneste dag på trening og hver eneste helg i kamp, kommer han til å bøtte inn mål. Selv på TL-nivå.

    Kommentar

    • Fritz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 1033

      #22
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Med tillit over tid og muligheten til å trene på spissrollen hver eneste dag på trening og hver eneste helg i kamp, kommer han til å bøtte inn mål. Selv på TL-nivå.
      Dette er direkte feil. Myklebust har ikke fotball nok i seg til å bøtte inn mål i Eliteserien. Det være seg om hovedmotstanderen hans spiller back, eller midtstopper.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #23
        Opprinnelig skrevet av Fritz
        Dette er direkte feil. Myklebust har ikke fotball nok i seg til å bøtte inn mål i Eliteserien. Det være seg om hovedmotstanderen hans spiller back, eller midtstopper.
        Du kjenner ikke Lillestrøm SKs karma godt nok. Selvsagt kommer han til å dunke inn mål på mål neste sesong. I tippeligaen, hvis det er der han havner da.

        Kommentar

        • kissi_Fjellhamar
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2005
          • 69

          #24
          Opprinnelig skrevet av holmiz
          Med dette innlegget velger jeg å gå imot store deler av forumet og sikkert også resten av Sportsklubben. Jeg synes dette er en trist dag. Jeg skulle gjerne sett deg videre i den gule trøya Magnus! Veldig gjerne!

          Etter at du kom tilbake fra en lang skadetid så fikk du omsider de siste serierundene en og annen sjelden sjanse til å vise hva som bor i deg som spiss, ikke bare kantspiller. En sjanse jeg mener at du mer enn bare tok vare på, du viste glimt av gammel storhet! Takken du får nå som sesongen er over en kald skulder og takk for ditt bidrag. Fy faen!

          Sorry folkens, men her dreit vi oss ut. Igjen.

          Uansett takk for din tid på Åråsen Magnus, og målet mot bartepakket i fjor kommer jeg aldri, aldri til å glemme! Det var rett og slett noe av det vakreste jeg har sett på en fotballbane!
          Du viser med ditt tåredrippende innlegg at du ikke har fotballforståelse overhodet. Du kan ikke få sjanse etter sjanse etter sjanse uten å levere gode prestasjoner. Det å trekke frem hans noe mindre dårlige siste kamper som spiss er uansett alt for lite å vise til for å få ny kontrakt. Sportsklubben og Bjarmann/Berg gjør en 100% rett vurdering. Men jeg stiller alikelevel ett kritisk spørsmål og kan i så måte være noe enig med deg i forhold til Magnus og eventuell klubb. Hvorfor har han mistet farten sin? og; Er det mulig å få den tilbake igjen? Som trofast LSK tilhenger i mange år er det påtekelig å se at enkelte spillere, som Magnus, tilsynelatende mister farten sin. Carew ble i sin tid betydeligere raskerere gjennom målrettet hurtighetstrening og kunne Magnus fått tilbake farten han hadde ville han antakelig vært en helt ok spiss. Fortsatt med åpenbare mangler hva avslutningsteknikk og fotballforståelse, med dog, en helt ok spiller.

          Uansett; 100% riktig å kvitte seg med daukjøttet. Sett lista høyere for å ikle seg gul drakt. Et siste poeng: Lillestrøm berger plassen dette året i nest siste serierunde, klart vi MÅ gjøre NOE med stallen. Det alene er grunn god nok i min bok!
          De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

          Kommentar

          • Fritz
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 1033

            #25
            Opprinnelig skrevet av sniper
            Du kjenner ikke Lillestrøm SKs karma godt nok. Selvsagt kommer han til å dunke inn mål på mål neste sesong. I tippeligaen, hvis det er der han havner da.
            Dette er nesten direkte feil. Magnus Myklebust kommer ikke til å dunke inn mål på mål neste sesong. Bortsett fra mot oss. Det er selvskrevent at fyren scorer minst tre mål på Åråsen neste år, skulle han få fortsette i Eliteserien.

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fritz
              Dette er direkte feil. Myklebust har ikke fotball nok i seg til å bøtte inn mål i Eliteserien. Det være seg om hovedmotstanderen hans spiller back, eller midtstopper.
              Dette er direkte feil. Hadde du skrevet at Myklebust mangler litt på hurtigheten, mye på fysikken eller at skuddfoten hans er tam, hadde du hatt et poeng. Det har du absolutt ikke nå.

              Er det noe lille Magnus har, så er det fotball i kroppen. Da han fikk sjansen som spiss på tampen av sesongen, var det så utrolig befriende å se en spiss som beveger seg og tenker som en spiss. Han beveger seg mye smartere og timer løpene så uendelig mye bedre enn f.eks. Edwin. Dessuten vet han hvordan han skal avslutte i ulike situasjoner (spesielt alene med keeper), selv om det skal sies at utførelsen jevnt og trutt har blitt dårligere og dårligere etter at hans spisskarriere i LSK tok slutt da Nordlie tok over.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Er det noe lille Magnus har, så er det fotball i kroppen. Da han fikk sjansen som spiss på tampen av sesongen, var det så utrolig befriende å se en spiss som beveger seg og tenker som en spiss. Han beveger seg mye smartere og timer løpene så uendelig mye bedre enn f.eks. Edwin. Dessuten vet han hvordan han skal avslutte i ulike situasjoner (spesielt alene med keeper), selv om det skal sies at utførelsen jevnt og trutt har blitt dårligere og dårligere etter at hans spisskarriere i LSK tok slutt da Nordlie tok over.
                Dette er direkte rett. Myklebust er den eneste LSK-spissen som har unngått å gå i offsidefella 20 ganger i löpet av en kamp (Arild ikke medregnet).
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  #28
                  Takk for alle kampene du spilte for oss Magnus, uansett effektivitet var det ALLTID 100% innsats og vilje og det kan ikke sies om mange andre enn deg og Kippe de siste sesongene!

                  Tipper vi ser han i Tromsø-drakt i 2010. Ren gjetting!
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • Fritz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 1033

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Dette er direkte feil. Hadde du skrevet at Myklebust mangler litt på hurtigheten, mye på fysikken eller at skuddfoten hans er tam, hadde du hatt et poeng. Det har du absolutt ikke nå.
                    Skjønner. Du mener at en treg, fysisk svak spiss med en tam skuddfot kommer til å bøtte inn mål i Eliteserien fremover.

                    Tja, hvorfor ikke? Arild Sundgot putter jevnt og trutt, og han mangler to av de tre egenskapene du lister opp.

                    Jeg går med på at det kanskje kan hende at jeg tar nesten direkte feil...

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      #30
                      Lykke til videre Mykle, du har fortsatt en glimrende karriere foran deg. Regner med at jeg ser deg igjen på Åråsen i 2010, bare i feil farger. Vil uansett alltid klappe for deg. (Bortsett hvis du scorer mot oss, fy fy!)
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        #31
                        Har på følelsen at vi gjør en aldri så liten feil med å frigi MM altså, kan ikke si at jeg liker det.

                        Kommentar

                        • Smukken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 718

                          #32
                          Revolusjon LSK har startet - Seize the day.
                          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                          Kommentar

                          • Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

                            #33
                            Vil også føye meg inn i rekken og takke deg for tiden som har vært! Lykke til videre! Du fortjener noe bedre enn å måtte spille ving hver match når vi alle veit du har størst potensiale på spissplass.
                            Måtte din neste klubb behandle deg bedre!
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                              Det værste med dette er at han kommer til å gå til en klubb som f.eks Sandefjord, og storspille som spiss.
                              mulig det, men da også fordi han kanskje passer bedre inn i det laget eller måten dem spiller på.
                              Jeg synes LSK gjør det riktige her, vi må kutte kostnader og åpne plasser for andre, vi har nok spisser. SELVFØLGELIG er det trist å se mykle gå men det er bare å ønske han lykke til videre i livet og karrieren, ( så lenge han ikke spiller mot oss)
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                #35
                                Tipper Hønefoss eller Kongsvinger.
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  #36
                                  Magnus. Takk!
                                  Du kommer tilbake i Tippeligaen neste år, det fortjener du!
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #37
                                    Æsj, dette liker jeg ikke, men jeg skjønner hvorfor.

                                    Magnemann havner i enten Tromsø eller Aalesund. I TIL fordi de må erstatte Moldskred for en billig penge(han BLIR solgt), I Aalesund fordi de er interessert, uten at jeg noensinne har prøvd å late som at jeg forstår hva den godeste Rekdal tenker. Ender fort som ving igjen der.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • sk-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2007
                                      • 240

                                      #38
                                      Lykke til, merkelig det her, håper du får dyrket dine ferdigheter som spiss, dra til Danmark, det passer deg nå og meg som Lsk supporter.
                                      /Ståle

                                      http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                                      Kommentar

                                      • erlando
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 858

                                        #39
                                        Kjenner det plager meg voldsomt at klubben kvitter seg med en spiller som alltid spilte 100% for laget.

                                        Jeg forstår hvorfor klubben gjør det, mtp at det er MWMs kontrakt som er ute, men jeg misliker det sterkt.
                                        Ja til pause i pausen!

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #40
                                          Jeg må bare si det rett ut: jeg er veldig bitter over at dem slipper Magnus. Generaltabbe. Det kommer vi til å få se senere.

                                          Veien ser ut til å være spikret videre over hvem og hva man ønsker å ha i klubben. Noe jeg langt i fra er enig i hvordan man løser.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎