Stabæk i kvartfinale

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #41
    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Du er skikkelig supporter - sats spenna dine på bortelaget du!!!
    Hadde du hatt et snev av vett så hadde du gjort det samme.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #42
      Vi får se Rønnern, jeg trur du taper pengene dine :lol:
      Spennede høst blir det uansett!!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #43
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Vi får se Rønnern, jeg trur du taper pengene dine
        Måtte Allah gi deg rett i det, de spenna vil jeg ikke vinne.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #44
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Vi som supportere må kunne si at vi slår Stabæk enkelt - hva spillerne tenker er noe annet.
          På mange områder tenker spillerne veldig likt som supportere og alle andre med en mening om fotball, nemlig at LSK er favoritter. Dette forsterkes av at spillere omgåes supportere i forskjellige sammenhenger og får selvfølgelig høre alt snakket om at dette er walk over osv. osv.

          Nei, jeg setter penga på Stabæk, har liten tro på at LSKs spillere og supportere klarer å ta Stabæk seriøst.

          Vi er Norges beste lag akkurat i øyeblikket, det var vi i fjor sommer også....
          Med ett Stabekk på full fart opp i tippeligaen med en målfarlig spiller som Daniel Nanskog så blir ikke dette noen lett match, men jeg tror Lillestrøm skal klare dette.

          Hvis vi supportere lager helvettes bra trøkk fra første stund så tror jeg ikke spillerne våre "sovner" ifra jobben sin.

          Kommentar

          • Markus
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jul 2004
            • 15

            #45
            Det er vel naturlig for de fleste å regne med at LSK overkjører Stabæk. 1 divisjonslag er jo lett mat for ethvert tippeliga lag. Eksempler som at Hønefoss banker Rosenborg og Lyn samt Stabæk som leker med Fredrikstad vil naturligvis sables ned med teite kommentarer som form, møkkalag og lignende

            Stabæk leker faktisk med Fredrikstad i 1 time. Ble sliten de siste 20 (4 kamper på 11 dager) og startet 10 minutter etter fløyta hadde gått.

            Spillere som antagelig er i startelleveren til Stabæk når de entrer Åråsen

            Jon Knudsen – landslagsspiller for 1 år siden. Satt på benken under Italia kampen i Italia. Greit nok var Myhre skadet, men 3dje valget da.

            Morten M. Skjønsberg – U21 høyrebekk, fast på U21, la innlegget til B.H.R. vinnermål mot Italia. Ønsket av LSK, Ham-Kam, Enga og Odd

            Inge Andre Olsen – Kraftspiller i midtforsvaret. Ønsket av LSK i vinter, men valgte naturligvis å bli.

            Mike Kjølø – Tryggheten i Stabæk forsvaret, kapteinen som styrer skuta.

            Bjørnar Holmvik – Kommentert på disse sidene tidligere. Spilte 1 UEFA cup kamp i fjor, men har tatt plassen i år når han har fått sjansen. Rask, jobber opp og ned, liten, men kjapp. En lite-versjon av storebror Riise

            Branimir Poljac – U21 flankespiller som assosieres med Chippen i Stabæk – blir bedre og bedre for hver eneste kamp. En uortodoks flankespiller med teknikk og fart – gudene må vite hva vi skal med JPW

            Henning Hauger – U21 – Sentral midtbane sammen med Christian Grindheim, bl.a. ønsket av LSK – bedre med ballen en Martin Andresen, og var en bedre spiller enn en Martin det halvåret de spilte sammen i år. Fremtiden!

            Jesper Jansson – Trenger jeg å si noe? Kom fra Helsingborg i vinter, gikk fra klubben etter å ha vært kaptein i flere år. Champions Leauge erfaring i massevis og en fighter delux

            Tommy Stenersen – tidligere U21 spiller, blitt ganske mye eldre, men er fortsatt god. Har norges beste venstrefot, skrur alle frispark fra høyre side av banen i mål – vel, i hvert fall mange av de. De frisparkene som er på venstre siden skrur

            Veigar Pall Gunnarsson i mål. Islandsk landslagsspiller, dannet nylig spissparet når deres Mifsunds Malta fikk bank 4-0 sammen med Chelseas Eidur Gudjonson (aner ikke hvordan det skrives) Noe av det råeste jeg har sett når det gjelder stillestående dribling. Dro av 3 FFK spillere, løp fra en, spilte tunnel på den neste og trede ballen gjennom til

            Daniel Nannskog som scoret sitt 18 mål i år. – På 16 kamper! Alle scorer vel mål ihver kamp i 1 div – simpelt – vel, Daniel gjør i hvert fall det. Det kjipe med Daniel er at alle målene har vært pene. Det har ikke vært et eneste trille ballen over mål fra 10 cm. Han er ikke rask, skyter ikke bra og er en særdeles dårlig hodespiller. Han scorer IKKE på brasse, det gjør forresten ikke Veigar eller Branimir heller.

            Det var 11 – kan naturligvis ramse opp flere spillere, Eirik Markegård som dro av hele Brann forsvaret og scoret enkelt på Brann stadion i fjor er antagelig benkføde.

            Hvis dere tror at ferdighetene til disse spillerne har falt etter at Stabæk rykket ned tar dere feil. De er ikke blitt noe dårligere. I tillegg har Stabæk fjernet Gaute Larsen (som nå deltar i å sende Odd ned) og fått inn Jan Jonsson. En trener med en angripende filosofi, som sørger for at gutta har et spillemønster – noe som var totalt fraværende i fjor.

            Laget er bedre en det dere banket i fjor, håper dere også er det – det trenger dere.


            Markus som spår en jevn, tøff og målrik kamp som kan tippe begge veier.

            Kommentar

            • Sem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2005
              • 1626

              #46
              Høres storslagent og flott ut, men det skal være stor forskjell på å ha kamptrening fra Tippeliga og fra 1.divisjon.

              Selv om Stabæk antakelig burde vært i landets øverste divisjon i år, har de ikke kamper på øverste nivå, sett bort fra cupen. Det har Lillestrøm, som samtidig har gjort en meget god innsats i Tippeligaen.

              Faremomentet er selvsagt at man skal gå i undervurderingsfella, men det tror jeg ingen som driver med fotballen i klubben gjør. Alle veit hva Stabæk står for, og at de kun er en høstsesong fra Tippeligaen.

              Vi kan uansett ikke gå rundt å frykte Stabæk, som tross alt spiller en divisjon lavere. Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi spiller semifinale i Norgesmesterskapet 2005!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎