The next Runar Kristinsson to train with Lilleström

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vikingur
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 289

    The next Runar Kristinsson to train with Lilleström

    Lilleström have invited 17 yr old midfielder Gudmundur Thorarinsson to train with the club sometime in early next year. He is regarded as the new Runar Kristinsson. He scored four goals in 18 games as Selfoss earned promotion to the Premier League this summer.
  • Vikingur
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 289

    #2
    Youtube clips from when he was 15 years old:

    Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

    Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

    Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

    Kommentar

    • TomLundby
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 616

      #3
      Ser enda mer ut som den neste Ståle Solbakken på de videoklippene. Utrolig lik en ung Solbakken faktisk. God jul!

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Er det lov til å håpe at han tar trøye nr 10 om et år eller to... Takk for gode nyheter Vikingur.... GOD JUL

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Ser lovende ut, spesielt med tanke på at de som er såpass gode, og mye bedre enn sine lagkamerater på den alderen ofte bare går selv. Han her la noen fine pasninger. Må være ålreit å være spiss med han bak seg.

          Kommentar

          • Nosferatu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 671

            #6
            Venstrebein! Dette må det være lov å håpe på. Cheers, Vikingur!
            For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Kanon! Lar meg ikke slutte å imponere over islandske fotballspillere og hva dem får til på øya der. JA til en ny islending på laget. (Selv om nivået på de videoene holdt middels juniornivå, kanskje lavere)

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Jeg vet nesten ikke om jeg tør våge å håpe på at dette stemmer. En venstrebent spiller som også kan bruke høyre og hodet til å slå pasninger med. Som tør å gå opp i en hodeduell, og vinne. Som klarer å dra av en eller flere spillere. Som i en og samme kamp lager 4 mål selv, og har 7 assist.

                Og som ingen andre klubber utenfor Island har lagt seg etter?

                En ålreit julegave om det stemmer, det der.
                Knurr...

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13244

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                  Jeg vet nesten ikke om jeg tør våge å håpe på at dette stemmer. En venstrebent spiller som også kan bruke høyre og hodet til å slå pasninger med. Som tør å gå opp i en hodeduell, og vinne. Som klarer å dra av en eller flere spillere. Som i en og samme kamp lager 4 mål selv, og har 7 assist.

                  Og som ingen andre klubber utenfor Island har lagt seg etter?

                  En ålreit julegave om det stemmer, det der.
                  Gutten er 17 år og har hittil spilt på 2. divisjonsnivå på island. Tror ikke vi får så mye nytte av ham de første par sesongene. Ellers er det gledelige nyheter.

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5092

                    #10
                    Kan nevne at det siste halvannet året har han spilt 13 U17/18/19 kamper, og scoret 1 mål. Så helt borti bakevja er han ikke.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Gutten er 17 år og har hittil spilt på 2. divisjonsnivå på island. Tror ikke vi får så mye nytte av ham de første par sesongene. Ellers er det gledelige nyheter.
                      Vi trenger ok spillere til å spille opp 2.laget i år også. Ellers er han nå like gammel som Bergmann var i fjor, så det er ikke umulig med litt tippeliga heller.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Det laget først og fremst trenger nå er vel noen som kan gå inn og forsterke stallen, ikke noen som kan komme til nytte om et par år.
                        Men med tanke på hva vi har tilgjengelig av offensive venstrebente spillere, så er vel det meste en forsterkning? Selv om jeg i likhet med mange andre tror at det ville betalt seg å omskolere Ringstad tilbake på venstre kant.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #13
                          Ble ikke veldig imponert av de filmene heller. Slike 15 år gamle spillere fins det MANGE av på ekebergsletta under Norway cup. Og det å spille i 2 div i island som 17 åring er ikke noe veldig stor prestasjon.

                          Vi trenger som nevnt tidligere noen som kan forsterke stallen til sommeren.

                          Kommentar

                          • stian
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2004
                            • 156

                            #14
                            Han skal jo trene med lsk tidlig i år så, da er vel noen av de flinke raportørene på plass på en av treningene hans. Da får vi jo virkelig sett nivået hans
                            stian;);)

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎