Hvem bør bli første- og andrekeeper i årets sesong?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lsk17
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Feb 2009
    • 12

    Spørsmål Hvem bør bli første- og andrekeeper i årets sesong?

    Vi har jo 3 gode keepere, Otto har vært en del skadet i 2009 sesongen.

    Logi sto bra bortsett fra et par blemmer i 2009, Hansen reiste seg etter blemmene sine og spilte bra resten av de 2 kampene + han spilte ganske bra i Kr Reykjavik, ( ble kåret til rundens keeper fra runde 16-22, han kom i runde 15)

    Hvem av de 3 bør egentlig bli første keeper og andre keeper ? :neutral:
    Last edited by Grusom B; 08.01.2010, 09:31.
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

    #2
    - Jeg tror og håper at Logi stabiliserer seg, og dermed blir et naturlig førstevalg.
    - Otto bør selges eller leies ut, det vil være en fordel både for ham og oss. Hva med Hønefoss, de har jo en keeper under pari.
    - André bør kjempe om plassen med Logi. Hvis han taper denne kan en utleie vurderes fra høstsesongen, hvis vi har noe annet i bakhånd. Men kontrakta hans går vel ut??

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2109

      #3
      Håper og har tro på Hansen.Men regner med at Logi er 1-keeper til seristart.
      Otto må vi desverre kvitte oss med.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Tror hansen er den av disse med størst potensialm en tror desverre vi kan få poblemer med å beholde han i klubben ettersom kontrakta hans går ut etter sesongen.

        Fredrikson må ut, enten selges eller lånes ut. Vi kan ikek la en reservekeeper ta opp en av plassene som fri spiller.

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #5
          Visse storklubber i utlandet har vel et system hvor de lar mye ung gutter spille seg frem i cup'n...
          ser gjerne at vi gjør noe lignende spes med tanke på keeperplassen iår.

          Stoler på at Vegggen Grodås (som gjerne skulle tatt plassen for seg selv hadde han ikke vært så ego at han ble gammel) til stadighet plukker ut den keepern som er best.
          ser vel ut til at det er Logi for øyeblikket, men har ikke vært på treninger, så vet ikke det.

          Så kan man bruke Hansen i cup kamper, gjerne bytte han innpå i kamper ellers i sessongen og. eneste måten vi kan beholde han er å gi han spilletid!

          liker Otto enda og jeg forsåvidt, håper for hans skyld at hvis han ikke klarer å vinne tilbake plassen fra Logi, at han blir leid ut. Og hvis vi skriver forlengelse med Hansen, at han blir solgt.
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • Lsk17
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Feb 2009
            • 12

            #6
            Opprinnelig skrevet av HSft
            Tror hansen er den av disse med størst potensialm en tror desverre vi kan få poblemer med å beholde han i klubben ettersom kontrakta hans går ut etter sesongen.

            Fredrikson må ut, enten selges eller lånes ut. Vi kan ikek la en reservekeeper ta opp en av plassene som fri spiller.

            Hvis Hansen ikke får spilletid så tror jeg han forsvinner til en annen klubb men etter rykter jeg har hørt så er han ikke så langt bak Logi. Så tror de kommer til å kjempe om 1plassen mens otto bør leies ut helt enig.

            Kommentar

            • erikh
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2008
              • 443

              #7
              Dette blir en toeff vurdering i 2010 sesongen, men det er i alle fulle fall uhyre viktig aa faa resignert hansen.

              Otto har ikke levert og gjoer for mye rart. Han gjoer innimellom meget gode reaksjonsredninger, men nervoesiteten og den kloenete naturen er uakseptabel som bakerste mann. her snakker vi om en spiller som mangler fullstendig touch med ball og maaker annenhvert utspark og samtlige klareringer ut paa tribunen. Er i tillegg utlending i en tropp med for mange utlendinger allerede og har minimalt med videresalgspotensiale. = UT.

              Logi maa jobbe med posisjonering paa frispark, men dette maa virkelig vaere en av de letteste tingene aa laere en keeper - detta burde vaere grei skuring for veggen selv om han tilbringer aldri saa mye tid paa landslagssamling. Naar det gjelder resten virker logi sjef, han styrer bakfra med autoritet og sikkerhet, og har god teknikk og bra utspark. han virker sikker. = Behold, mest sannsynlig foerstekeeper i 2010.

              Hansen maa resigneres. Dette er et av de stoerste talentene i klubben og han har et enormt potensiale. snakker om en mann for fremtiden! problemet her blir nok at andre oensker spilletid, og en og annen cupkamp (vi ryker jo ofte ut relativt tidlig ogsaa....) og 3. divisjon er ikke attraktivt nok for en slik spiller. eneste utvei er aa gi gutten en attraktiv femaarskontrakt og gjoere det klart for ham at han er the man for the future, for saa aa leie han ut paa en maate der spillerens egne oensker blir sterkt prioritert. = Behold paa kontrakt, men lei ut for spilletid


              = Logi er foerstevalget i 2010, hansen leies ut, og otto selges/gis bort (er jo ny tradisjon)

              dvs at LSK trenger en ny backup for logi, Adin Brown er klubbloes;-)

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Opprinnelig skrevet av erikh
                dvs at LSK trenger en ny backup for logi, Adin Brown er klubbloes;-)
                Tror ikek vi skal bruke en av plassene til frie spillere på en gammel reservekeeper.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7028

                  #9
                  Stefan har vist et par svakheter i feltarbeid og på frispark, men jeg mener han har matchvinneregenskaper som Otto ikke har, og at han er allment bedre.

                  Andrè er definitivt en mann for fremtiden, og Otto vil neppe sitte på benken. Ser for meg at Andrè leies ut hvis Otto blir, og håper LSK kanskje kjører litt rullering mellom Stefan og Andrè for å gi sistnevnte matching. Andrè får neppe stort ut av å spille i 3. divisjon, og det tipper jeg klubben vet.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Tror ikek vi skal bruke en av plassene til frie spillere på en gammel reservekeeper.
                    Og ikke minst så bruker vi ikke opp utlendings kvota på benkefyll.

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #11
                      Det mest ideelle er vel at Hansen og Logi kjemper om å bli førstekeeper. Ser gjerne at Hansen allerede er klar for oppgaven som 1. keeper.

                      Kommentar

                      • Lsk17
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Feb 2009
                        • 12

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                        Det mest ideelle er vel at Hansen og Logi kjemper om å bli førstekeeper. Ser gjerne at Hansen allerede er klar for oppgaven som 1. keeper.

                        Det er jeg enig i Men hva om han taper kampen der? han er nok ikke fornøyd med å spille 3 divisjon avdeling Romerike når han er så god allerede og har et stort potensial ?
                        Da kan han vel forsvinne

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #13
                          Logi forblir førstekeeper. Andrè blir lånt ut. Otto blir nok helt sikkert solgt. Vi får inn en ny ung andrekeeper.

                          Kommentar

                          • Jesse Livermore
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Nov 2009
                            • 93

                            #14
                            Det er helt usannsynlig. Andrekeeperen må kunne mer enn å stå greit i 3. divisjon. Den aller viktigste jobben er å være god nok som reserve i TL. Selg Otto og ha Logi/Hansen som keeperduo.

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              #15
                              For å være ærlig har jeg sansen for alle keeperne våre. Hvis Otto stabiliserer seg er han en sterk utfordrer selv om jeg selv håper Andrè tar steget i år.

                              Går ikke bare på keeperstyrkene heller, men også evnen til å kommunisere med forsvar og være samspilt med dem. Må også ha mye naturlig autoritet, og der er Andrè og Stefan et par hakk foran.

                              Er fan av en happy ending, så håper Andrè får plassen, Stefan får mange kamper, spesielt i cupen, og at Otto havner i en fin dansk klubb som f. eks Odense eller Aalborg.
                              Otto er god nok, bare han stabiliserer seg.
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • stian
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2004
                                • 156

                                #16
                                Håper at otto blir solgt, at hansen singer lenger kontrakt og logi blir første keeper men sterkt utfordret av hansen, så disse bytter på å stå. skikkelig fight om plassen!
                                stian;);)

                                Kommentar

                                • Kaare-J
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2005
                                  • 334

                                  #17
                                  Så lenge Logi er Nr.1 så kan det bli som det blir for min del.
                                  Alt for Kongen

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #18
                                    Ihvertfall ingen tvil hvem jeg vil ha som førstekeeper, Andre Hansen! Logi kom inn som redningsmann, men viste etterhvert graverende svakheter som forklarte hvorfor han heller ikke har hatt den store karrieren. Det ligger jo også en viss favorisering i at Hansen er norsk, men potensialet viste han for hele fotball-Norge til tross for sine to megatabber.

                                    Og i disse tider er det ikke akkurat flust av LSK'ere som utmerker seg for andre lags supportere.

                                    Kommentar

                                    • Lsk17
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Feb 2009
                                      • 12

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Ihvertfall ingen tvil hvem jeg vil ha som førstekeeper, Andre Hansen! Logi kom inn som redningsmann, men viste etterhvert graverende svakheter som forklarte hvorfor han heller ikke har hatt den store karrieren. Det ligger jo også en viss favorisering i at Hansen er norsk, men potensialet viste han for hele fotball-Norge til tross for sine to megatabber.

                                      Og i disse tider er det ikke akkurat flust av LSK'ere som utmerker seg for andre lags supportere.
                                      Det tyder på at Logi skal bli vår første keeper så langt, Hansen har ikke vært skadet de siste kampene, og han har ikke fått et minutt, heller ikke Otto.

                                      Kommentar

                                      • ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

                                        #20
                                        Logi er og blir en helt!

                                        men, han klarer jo fint å finne på en del diverse snodigheter som setter litt skrekken i meg. for det meste i form av utspill som går skikkelig til helvete. Gjerne når han prøver å sette spillet fort i gang.

                                        Skulle likt å se at Hansen fikk muligheten på laget til å vise at han fortjener plassen (evnt at han ikke gjør det). Spesielt i treningskamper, og som tidligere nevnt cupkamper synes jeg vi bør skape rom for å utvikle talentet til Andre, ellers er jeg redd for at vi mister han når kontrakten løper ut.
                                        Og vips, står vi med kun Logi, isteden for 3stk gode alternativer som vi har per dags dato...
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                        -RagnarRock-

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎