Våre 4 neste matcher avgjør....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1214

    Våre 4 neste matcher avgjør....

    Om vi blir å finne helt i toppen i årets sesong blir trolig avgjort i løpet av våre 4 første matcher etter ferien. Start, Lyn, Viking og Rosenborg er motstandere, så skulle vi gå på for mange miner der kan vi takke for oss for i år. Rått og brutalt! Men det skjer ikke. Jeg har stor tro på minst 7 poeng, kanskje også 9. Mer enn det er bonus. Men da må hodene på gutta fungere igjen, og skulle vi virkelig henge med da, ja da kan det faktisk bli guld.....
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Alle kamper er avgjørende, men det blir et sinnsykt press på oss rett etter ferien, ja.
    For å ha mulighet til å komme blant de fire beste tror jeg vi må kapre minst 25 poeng på de 13 høstkampene. Rett og slett fordi det er så mange lag som har flere, eller er like mange poeng som oss pr i dag. Men med 46 poeng totalt tror jeg vi berger RL-plassen.

    Vi bør fortsette å vinne ALLE hjemmekamper, samtidig som vi må bli bedre på utebane. Det siste er det dessverre svært lite som tyder. Vi har i vårsesongen ikke vunnet borte mot hverken Tromsø, Glimt, Brann, Molde, Viking eller Start. Flere av disse har vi tradisjonelt hatt svært godt tak på....
    Til høsten skal vi ha bortekamper mot Lyn, VIF, RBK, Fredrikstad, Ålesund, HamKam. Flere av disse har vi tidligere hatt store problemer med på utebane. På papiret synes jeg derfor borteprogrammet ser tøffere ut til høsten, enn det programmet som ga oss 5 bortepoeng i vårsesongen....

    Hjemmeformen bør vi klare å vedlikeholde, men det er nærmest usannsynlig at vi går gjennom en hel sesong uten tap på Åråsen. Derfor må vi ta flere poeng ute.

    La oss håpe gutta klarere det!

    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Skulle vi klare 2 eller 3 seire på de sneste 4 er dette meget bra, eller 7/8 poeng da har jeg trua på fortsettelsen. Vi går nok en sesong i vente uten mange hjemmetap. Problemet vårt sålangt er bortekampene, vi har jo bevist at vi kan(Viking i cupen)

      Kommentar

      • Kanaristar
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2005
        • 155

        #4
        Gleder meg sinnsvakt til høsten! At det ble altfor få poeng borte skyldes vel også litt utur, ikke bare at gutta gikk på smeller som var vel fortjent, eller?
        Kjøp Citroën !

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #5
          egentlig helt utrolig at det kan være så stor forskjell... At vi klarer å ta en så kraftig kommando hjemme, men faller hjemme borte. Uansett har vi hatt endel vanskelige bortkamper i vårsesongen også; Brann, Start, Viking, Tromsø - har ikke bare vært walk in the park det heller. Tror egentlig ikke vi tar så mye mindre poeng.

          men jeg tror RBk i Trondheim blir vanskelige! De er nok på kraftig poengjakt og blir nok ikke dårligere i høstsesongen enn på våren.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎