Lillestrøm 2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    Lillestrøm 2

    (hentet fra LSK-lista)
    Lager denne tråden slik at vi kan samle det meste om 2 laget her.
    __________________________________________________ _____________
    Lillestrøm spiller på Lillestrøm stadion imot Træff klokka 18:00.

    Briger Karlsen og LSK lover gratis inngang for alle.

    Siste sjanse til å se fugla før ferien.
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3177

    #2
    LSK 2 - Træff: 4-0 (1-0 til pause)

    Eirik Jansen
    Mads Jarnbjo-Magnus Powell-Martin Rosenkilde-Eirik Soltvedt
    Shkodran Rexhaj-Andreas Castilla-Thomas Bjerk-Pål Strand
    Kim Jarnbjo-Mato Grubisic

    Etter en liten skade tidlig i kampen ble Castilla bytta ut med Mads Nilsen-Knedal etter 22 min, etter ca 60 min kom Jonas Dokken inn for Strand (som spilte én omgang mot Molde i går), og etter 73 min kom Lasse Bergan-Foss inn for Eirik Soltvedt.

    1-0 Thomas Bjerk etter 44 min, etter en retur ut i feltet
    2-0 Eirik Soltvedt etter 49 min på straffe etter at Mato ble felt innafor 16
    3-0 Thomas Bjerk etter 73 min, etter framspill fra Powell og samspill med Kim og Mato
    4-0 Shkodran Rexhaj etter 78 min; han dro sjøl opp kontringa og kom tre mot to med Thomas og Kim, fikk ballen tilbake etter vegg med Thomas og skårte sikkert

    Litt nølende åpning, men Træff hadde også lite å by på i starten, og LSK hadde det meste av spillet og et par feite sjanser før skåringa. Det vil si bortsett fra en takling fra Powell som sendte ballen i retning av Jansen, som IKKE burde plukka den med henda. Frisparket fra sju meter gikk heldigvis i muren. Dette var også Jansens eneste tabbe i kampen. Han fikk mer å gjøre utover i andre omgang, og hadde flere gode redninger, samt spilte solid som sweeper, igjen med gode utspark og et par raske igangsettinger.

    Powell var banens gigant som midtstopper og kaptein, og var i knallform i denne kampen. Jimmy kom på en rekke gode initiativ som venstre back i sin siste kamp for Fugla. I kombinasjon med Strand kom det mange angrep på venstresida, selv om Strand ble sliten etter hvert. Unggutta viste alle som én tæl og innsats, og fikk belønning for det. Thomas Bjerk, Kim, Mato og Shkodran må ihvertfall nevnes, men også de andre, i de mer defensive rollene, gjorde gode jobber.

    gilbert

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎