Halvspilt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Halvspilt

    1 del:

    Hjemme: 5 Seiere 1 uavgjort 0 tap = 16 poeng
    Borte :1 Seier 2 uavgjort 4 tap = 5 poeng

    Hvis man fortsetter og ta poeng på denne måten på hjemme bane. Skal vi si 5 seiere 1uavgjort og 1 tap til på hjemmebane. Vi møter Start, Viking, Odd, Brann, Tromsø, Bodø. Molde.

    Hvis man på bortebane begynner å ta poeng i det hele tatt så kan det bli bra, f.eks 3 seiere 1 uangjort og 2 tap, noe som jeg ser på som veldig realistisk. Vi har Lyn, Rosenborg, Ham-Kam, Enga, Aafk, Fredrikstad.,

    2 del:
    Hjemme: 5 Seiere 1 Uavgjort 0 tap= 16 poeng (samme som første del)
    Borte : 3 Seiere 1 Uavgjort 2 tap= 10 poeng (5 poeng mer)

    Det som er bra med det som er i vente er at vi har 1 hjemmekamp mer enn vi har bortekamp.

    Første del: 21poeng
    Andre del: 26poeng
    Tilsammen: 47 poeng.

    jeg veit ikke hvor langt 47 poeng vil holde, men så tett som denne sesongen er så tror jeg man kan komme veldlig høyt opp med det. Er kun start som ligger ann til å kunne gjøre noe med det. Har de en like god andre del så får de 60 poeng. men de andre som ligger på 2 og 3 plass får 48 poeng (brann, viking, kanskje enga.)

    Så jeg tror 47 poeng rekker langt jeg.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • GulMakt
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 115

    #2
    Bra innlegg. Tror vi har gode sjanse til å fortsette å vinne på fort Åråsen og tror faktisk vi klarer å unngå tap i år. Kampene hjemme mot Start og Viking blir nøkkelkamper for å nå medaljestriden. Taper vi i noen av dem må vi vinne bort mot RævBK eller Lyn. Som sagt i en annen tråd er de fire første kampene en viktig indikasjon på hvor langt vi kan nå. Håper selvfølgelig på at dine tips om tre borteseire går inn, men har vel egentlig ikke tro på mere enn to hvis ikke laget blir bedre på bortebane. Aafk og FFK bør vi kunne slå, mens Ham-kam, søpla og RBK blir uavgjort. Tror vi taper mot Lyn. Derimot tror jeg på at vi ikke taper på Åråsen og bare får en uavgjort(mot Viking), altså 6-1-0 = 19 poeng :-) Dermed ender jeg opp på 28 poeng i høstsesongen, noe jeg tror holder til gull eller sølv.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎