Treningskamp: LSK - Zenit, La Manga, fredag 12. februar kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Opprinnelig skrevet av Henrik
    Jeg håper det var ballene til Nosa og ikke lysken som hadde fått seg en trøkk!
    Hadde det vært Occean måtte man brukt truck..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      Opprinnelig skrevet av Kimito
      Det er kanskje like greit. Dersom han hadde ropt "That's misfortune on your part Erling. I would prefer for you to pass counterclockwise when our attacking forward is entering an offside position, but still, it's the second best choice of, relatively speaking, four different options", tror jeg Erling fra Ullern kunne ha blitt forvirret.
      Glatt dagens, men dømmer vi ut i fra den enslige tommelen den fikk(min) er dere enten for dårlige i engelsk, eller så så dere den ikke. Jeg satser på det siste, og dermed, til glede for nye lesere, vær så god.

      Les og lær, VK. DETTE er humor.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • MartinRE
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2008
        • 738

        Cred for at vi slår Zenit, de ble tross alt nr 3. i Russland i fjor og vant Uefa cuppen for 2 år siden! Tror denne sesongen blir veldig bra!
        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          Noen vurderinger etter kampen;

          Nosa har gått fra junior til Mann. Pur klasse i nær alt han foretar seg. Vi kommer til å få enormt mye glede av Nosa! (frem til sommeren, for da blir han solgt. han er ganske enklet for god for TL.)

          Bjør har potensiale i bøtter og spann, men er fortsatt junior, noe som syntes godt i dag. Viser seg som giftig på en gratissjanse; en giftighet kun Arild har hatt på Åråsen de siste årene. Ta steget i år Bjørn!

          Kiko; Det vanlige... Jobber og sliter, men varierer mellom Essien og Radulovic-nivå i defensivt press. Det samme gjelder forover; Kiko kan åpne Fort Knox med en utsidepasning, men også sleive på en 20-meters innsidepasning. Det virker nesten som han vet for godt hvor høyt hans toppnivå er slik at han blir ukonsentret og/eller for arrogant i spillet.

          Eriksen; Jeg har knapt sett en spiller lage så mange frispark noengang uten å bli utvist som LKE laget i dag. Sen i mange taklinger, men også gode offensive bidrag. Iskald scoring.

          Gamboa viser prov på ferdigheter, men ser uferdig ut som spiller. Veldig høye individuelle egenskaper, men mangler mye på individuell taktikk og forståelse for norsk fotball.

          Ujah; Svak i dag, men jobber og sliter mye. På en dårlig dag som i dag er han på nivå med Occean på en dårlig dag. Fikk til lite, men viser prov på fysikk.

          Kippe; sjef i duellene, men styrer åpenbart ikke forsvaret som han skal enda; samhandlingen bak er periodevis skrekkelig. Heldigvis har vi litt tid til seriestart.

          I sum en absolutt godkjent kamp av våre gutter; tidvis imponerende, glimt av storhet og øyeblikk av kollektiv lammelse. Resultatet er flatterende for vår del, Zenit hadde 2 i treverket og ett par feite. Det kunne like gjerne endt 1-4. Alt i alt er jeg godt fornøyd med det laget viste, selv om det er et stykke igjen til toppformen.

          Kudos til Henning for å styre gutta på en positiv måte undervis i kampen; alle som har hørt T** N****ie styre sine lag får ro i sjela av å høre på Henning.

          Summa summarum; jeg har trua. Trua på store øyeblikk og begredelige tap. En sesong på det jevne, noe jeg vil være veldig fornøyd med etter fjoråret.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Berg sier mer eller mindre rett ut at både Ujah og Gamboa blir kjøpt i intervjuet med TV2.

            "Er det tatt noen beslutninger i forhold til de nye?"

            "Vi veit hva vi kommer til å gjøre"

            Når vi vet at Gamboa blir med til Norge, hjelper det ikke at han prøver å ro seg inn igjen. Begge blir kjøpt. Jeg tar i mot veddemål, forresten.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              Om både Ujah og Gamboa blir hentet, har vi det mest spennende laget på veldig mange år. Flust av unge spillere med fart og teknikk. Norges Arsenal? ;-)

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Jævla dust! Hva er vitsen med sånt? Tror du at du er morsom? Du er ikke det. Jeg måtte bruke fem minutter på å jage rundt for å finne resultatet på andre sider, så tusen takk.
                Det er jo beviset på at det var morsomt. Da fikk jeg meg en god latter i kveld og, takk

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Om både Ujah og Gamboa blir hentet, har vi det mest spennende laget på veldig mange år. Flust av unge spillere med fart og teknikk. Norges Arsenal? ;-)
                  Vi er fortsatt desperate etter et anker. Se til Brøndby!

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Opprinnelig skrevet av sniper
                    Det er jo beviset på at det var morsomt. Da fikk jeg meg en god latter i kveld og, takk
                    Flott for deg. Jeg har lungebetennelse og de fem minuttene var en anstrengelse, derav fraværende latter. Nå skal jeg forsøke å sove meg frisk igjen, i alle fall i en tjue minutters tid frem til jeg våkner badet i svette mens jeg harker opp en trekilos klyse harskt, grått slim. Ah, to be alive!
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      Opprinnelig skrevet av sniper
                      Vi er fortsatt desperate etter et anker. Se til Brøndby!
                      DA ser vi spennende ut!
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Gislason hadde gjort seg sammen med Nosa yes. Skal det mye til for at det skjer?
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13272

                          Noen må finne igjen kontraktsmalen Fjøra hadde på PC'en

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2600

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Noen må finne igjen kontraktsmalen Fjøra hadde på PC'en
                            Det er nok dessverre sant.
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Opprinnelig skrevet av El Caco
                              Gislason hadde gjort seg sammen med Nosa yes. Skal det mye til for at det skjer?
                              Vi bør i så fall fikse et Dosso-utlån først. Spilletid i adecco ville vært gull for ham. Forøvrig vil jeg foreslå samme medisin for mini-Bukken om Ujah kommer. Hvis ikke blir det fryktelig mange spisser i stallen. S******* har vel gitt uttrykk for at de ønsker Alhassane. Det burde være mulig å finne en bra utviklingsarena også for Fredrik. Sundet?
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • lillestroom
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1020

                                Skuffende dårlig av Mouelhi på det siste målet til Zenit. Slapp forsvarsjobb.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Snakka med Nosa på facebook nå og kan berolige alle om at det bare var edlere deler som fikk seg en trøkk i siste minutt av kampen.

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Noen må finne igjen kontraktsmalen Fjøra hadde på PC'en
                                    Malen hans var vel å tredoble lønna uansett etterspørsel etter spiller.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Så på videon fra kampen nå på lsk.no se på hurtigheten til Gamboa i den ene kontringa fy faen der går det unna

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Snakka med Nosa på facebook nå og kan berolige alle om at det bare var edlere deler som fikk seg en trøkk i siste minutt av kampen.
                                        Beroliget og beroliget.... Han har relativt gode gener som man skulle sett mer av om 20-30 år

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          Vi får håpe det ikke ender i en vasektomi.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎