Odd Grenland - Lillestrøm SK 5/3-2010 kl. 17.00 på Skagerak Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Kamptråd Odd Grenland - Lillestrøm SK 5/3-2010 kl. 17.00 på Skagerak Arena

    Lillestrøm besøker Odd Grenland i oppkjøringens siste treningskamp nå til fredag. Regner med vi får se den endelige troppen som vil starte første serierunde.

    Tarik og Nosa er selvskrevne spillere på midten, med sannsynligvis Sundgot og Ujah på topp. Får vi også se en nysignert sentral midtbane denne kampen? Vi får se! Viktig og spennende blir den hvertfall.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫
  • erikh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2008
    • 443

    #2
    Spent paa en del afrikanere ute i kaldt norsk vintervaer. veldig bra trening blir det uansett...color line blir i hvert fall ikke spesielt sommerlig naar vi serieaapner mot AaFK!

    Haaper uansett at det glimtvis meget gode spillet fra godset kampen fortsetter! satser paa videre utvikling for tarik sammen med laget, og at ringstad kan faa et nytt positivt innhopp. vil gjerne ogsaa se BBS litt mer enn de siste 10-15 naar matchen er dau uansett

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7028

      #3
      Oooooog de som ikke orker å dra helt til Skien bare for å pådra seg lungebetennelse, kan følge livereferat fra kampen på LSK.no. Vel møtt.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5092

        #4
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Oooooog de som ikke orker å dra helt til Skien bare for å pådra seg lungebetennelse, kan følge livereferat fra kampen på LSK.no. Vel møtt.
        Og de som vil supplere den glimrende liveoppdateringa til LSK.no med levende bilder, kan se kampen på TV2Sumo/LSK-TV.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #5
          Endelig skal jeg få sett en treningskamp i år også. Fått fikset meg litt tidligere fri, og gleder meg stort til å se Ujah for første gang etter alle lovordene her inne.

          Håper og tror Berg topper laget helt til denne kampen.

          ------------Logi------------
          Essediri--Pedersen--Kippe--LKE

          Knudtzon--Kiko--Nosa--Tarik

          ------Legenden--Ujah------


          Siguardsson bør vel være nærmest på spissplass?

          Kjenner virkelig på kroppen nå at seriestarten nærmer seg, og er minst like optimistisk som jeg var i forkant av sesongen etter cupgullet. Får bare håpe den optimismen er ett bedre tegn denne gangen.

          Vi taper denne kampen 3-2. En dårlig generalprøve gir en god premiere, er det ikke det man sier?

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13244

            #6
            Litt bekymret for å møte et såpass hardtspillende lag (les: brutalt) rett før seriestart, håper på at vi slipper skader på sentrale spillere. Ellers ingen dum oppladning før Ålesund med en iskald utekamp på råttent kunstgress mot et lag som liker litt fysisk kontakt.

            Kommentar

            • merch
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2007
              • 938

              #7
              Er som fan at man er på sjøen den helga også! Damn hadde håpet dette sku være treningskampen jeg fikk med meg i år. Vel får vente til første hjemmekamp mot Tromsø da!

              Mot Odd? Hmmm, tror vi skal være fornøyd med en uavgjort
              lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
              sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5092

                #8
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Og de som vil supplere den glimrende liveoppdateringa til LSK.no med levende bilder, kan se kampen på TV2Sumo/LSK-TV.
                Hvorfor kattekvinnen nedtomler er ikke godt å si, men kampen KAN sees på TV2Sumo, bare så det er sagt.

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Hvorfor kattekvinnen nedtomler er ikke godt å si, men kampen KAN sees på TV2Sumo, bare så det er sagt.
                  Og for de som ikke gidder og betale tv2 sumo,hvorfor ikke dele en pils eller to og se den på Martins.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    DET var en god idè!!

                    Vi ses på Martins:-)

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av McGuffy
                      Hvorfor kattekvinnen nedtomler er ikke godt å si, men kampen KAN sees på TV2Sumo, bare så det er sagt.
                      Kattedyret medgir at det er mulig, men irriterer seg grenseløst over at man må abonnere for å få se den der. Jeg får ikke sett den ENE kampen uten å måtte velge sumobryteren for minst ei uke. Skulle jeg glemme å melde fra, blir jeg trukket for en ny periode. Bondefangeri er det!
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        #12
                        bbs bør få 35 minutter
                        edwin bør få 15-20 minutter

                        ellers håper jeg ringstad får prøved seg på v.k !!!!

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #13
                          BBS får nok litt tid. Edwin blir nok ikke klar til den tid. Ringstad og Tokstad er opptatt med landslaget så får nok bare små innhopp.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Kattedyret medgir at det er mulig, men irriterer seg grenseløst over at man må abonnere for å få se den der. Jeg får ikke sett den ENE kampen uten å måtte velge sumobryteren for minst ei uke. Skulle jeg glemme å melde fra, blir jeg trukket for en ny periode. Bondefangeri er det!

                            Har driti meg ut på det samme før, men det er bare og gå inn på "mine abonenter" med en gang og trykke på stopp.
                            Da koster kampen der en hundrings. Omtrent det samme som et par pils og jugehistoriene til Tullebukk på martins.

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Har driti meg ut på det samme før, men det er bare og gå inn på "mine abonenter" med en gang og trykke på stopp.
                              Da koster kampen der en hundrings. Omtrent det samme som et par pils og jugehistoriene til Tullebukk på martins.
                              Joda, det er en mulighet. Jeg klarer bare ikke å la være å ergre meg over prinsippet. VG-Live lar meg i det minste ærlig og redelig kjøpe den ene kampen, om det er det jeg vil. Banna TV2-prosjekt!

                              (dessuten går jeg glipp av både to pils på Martin's og jugehistoriene til tullebukk)
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • armykanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2009
                                • 736

                                #16
                                Arni Gautur Arason har pådratt seg en skade. Det samme har reservekeeperen.



                                Skien-klubben har hentet inn Andreas Lie som forsterkning. Det kan se ut som han får sin debut mot Lillestrøm fredag.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #17
                                  Tarik og Kippe stiller ikke!
                                  Kippe er ikke helt kvitt det som plager han i låret, mens Tarik spilte 90 min Onsdag og hviles. BBS er frisk, men skal fortsatt matches forsiktig. Edwin blir med og får mest sansynlig innhopp på slutten.

                                  Forsvaret blir det samme som sist.
                                  På midtbanen kommer Espen inn sentralt sammen med Nosa, Kiko tar høyre og Erling tar venstre.
                                  I front blir det Ujah og Sundgot!

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Tarik og Kippe stiller ikke!
                                    Kippe er ikke helt kvitt det som plager han i låret, mens Tarik spilte 90 min Onsdag og hviles. BBS er frisk, men skal fortsatt matches forsiktig. Edwin blir med og får mest sansynlig innhopp på slutten.

                                    Forsvaret blir det samme som sist.
                                    På midtbanen kommer Espen inn sentralt sammen med Nosa, Kiko tar høyre og Erling tar venstre.
                                    I front blir det Ujah og Sundgot!

                                    Hva med Tokstad og Ringstad? er de fortsatt med u19? De spilte vel henholdsvis 68 og 90 min i går, så jeg regner med at de er uaktuelle. Greit å klargjøre det før alle begynner å mase om Kiko på vingen og knudtzon på feil side. Det eneste alternativet er vel Bolly, som sikkert får et innhopp.

                                    Kommentar

                                    • christoffer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 326

                                      #19
                                      Hvis Henning har tenkt å benytte seg av kiko og Nosa mot aafk, er jeg veldig kritisk til å dytte kiko ut på vingen i dag. Da må det være bedere å bruke feks bolly på vingen, slik at vi ikke gjør om på 2 plasser på midten i forhold til hva som er tenkt neste helg.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av christoffer
                                        Hvis Henning har tenkt å benytte seg av kiko og Nosa mot aafk, er jeg veldig kritisk til å dytte kiko ut på vingen i dag. Da må det være bedere å bruke feks bolly på vingen, slik at vi ikke gjør om på 2 plasser på midten i forhold til hva som er tenkt neste helg.
                                        Gjør vel strengt tatt om på 3 av 4 plasser...
                                        Men Henning vurderer vel Kiko så mye bedre på kanten enn alternativene som er tilgjengelig at han syntes dette blir best måte å gjøre det på.
                                        Personlig er jeg ikke fan av så mye rokkeringer på laget, hvertfall ikke uka før seriestart!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎