De 3 neste kampene: Aalesund, Tromsø, Hønefoss.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 635

    De 3 neste kampene: Aalesund, Tromsø, Hønefoss.

    I og med at Hønefoss er nyopprykket, bytter vi dem ut mot Fredrikstad.
    Vi tapte 3-1 borte mot Aafk ifjor. I år bør muligheten for minst uavgjort være tilstede. Satser da på 1 poeng her.
    Vi spilte uavgjort 2-2 hjemme mot Gutan ifjor, i år er kun seier godt nok. 3 poeng til fugla her.
    FFK slo vi 4-2 hjemme. vi bør ikke klare noe dårligere mot ett nyopprykket Hønefoss. Satser derfor på 3 poeng her.

    Status etter 3 kamper blir da 7 poeng, mot fjorårets 4 i tilsvarende kamper.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #2
    Jeg synes Haugesund bør tilsvare FFK. Haugesund var best av opprykkslagene i seriespillet. FFK var best av de som rykka ned. Hønefoss bør tilsvare Glimt, og KIL bør tilsvare Lyn
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • erikh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2008
      • 443

      #3
      Er mest redd for oppgjoeret mot AaFK. De er gode hjemme, og jeg er litt paa gjerdet i forhold til duellstyrken i LSK laget pt, hvilket jo er det fundamentale i nervoese TL-aapninger. Med det sagt, det er mye fart og teknikk fremover i banen, og med Tarik paa venstre, Kiko og Nosa sentralt i midten, og Knudtzon paa hoeyre, bak to gode spisser i Ujah og Sundgot, KAN LSK vinne i Aalesund. Denne matchen er aapen, foeles litt 50/50 og jeg tror marginer blir viktige.

      TIL har hatt en lei tendens til aa ta heldig poeng mot fugla. Blant de lagene som har hatt desidert mest flaks paa Aaraasen de siste aara. I aar synes jeg derimot TIL virker svekket. Moldskred er borte, og Rushfeldt plages voldsomt med stadige skader...det er lov aa haape han er ute mot LSK. Lindpere er ogsaa borte. Dette sier meg at TIL er svekket fremover og Steinar Nilsen's gode jobb i nord blir stadig mer visket ut av snillismen til herrrrrr hoegmo. Vi kan ta tre mot TIL hvis vi stiller med litt cojones

      Hoenefoss (og Haugesund for den saks skyld) hadde tidligere vaert en utfrodring da LSK sliter i typiske favoritt-kamper der man skal styre. Jeg mener at laget naa er langt bedre rustet til aa score maal mot etablert forsvar, siden det finnes langt mer teknikk, hurtighet, og evne til aa skape ting via kombinasjoner paa smaa flater, i dagens lag. Har faktisk trua paa at det skal vaere mulig aa periodevis spille ut daarligere motstand paa hjemmebane i aar og ta trygge seiere.

      Med det sagt, vi er meget godt fornoeyde med 7 poeng etter 3 matcher dersom det skulle bli en realitet

      Kommentar

      • Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

        #4
        Jeg tror været faktisk har en del å si for hvordan vi gjør det på Color Line. Kaldt blir det sikkert, men får man den kalde vinden og regnpisket vi opplevde i fjor er jeg redd spillere som Nosa og Ujah ikke vil prestere det de må for at vi skal ta poeng. I fjor var vel dette den bortekampen jeg var på hvor jeg følte vi var lengst fra poeng. Jeg blir dødsfornøyd om vi får med oss poeng fra Ålesund. Tromsø og Hønefoss må bli 6 poeng om vi skal henge med topp 5 i år - jeg frykter 4 poeng etter 3 kamper, håper på 6 poeng, blir dritimponert om vi har 7 poeng og tror egentlig ikke på 9 poeng. Alt under 4 poeng tror jeg fører til en aldri så liten sykmelding med påfølgende gravøl på byen

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 635

          #5
          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Jeg synes Haugesund bør tilsvare FFK. Haugesund var best av opprykkslagene i seriespillet. FFK var best av de som rykka ned. Hønefoss bør tilsvare Glimt, og KIL bør tilsvare Lyn

          Den er god. Bytter vi FFK med glimt, som da tilsvarer Hønefoss. Glimt på Åråsen i fjor ble 2-2. Det betyr at etter de 3 tilsvarende kampene i fjor, så hadde fugla 2 poeng.

          Vi BØR få en knallstart folkens!!
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #6
            7 Poeng etter de første 3. LETT!

            Kommentar

            • kinstad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2007
              • 406

              #7
              1-1, 0-0 og 2-0 = 5p
              ________
              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #8
                Opprinnelig skrevet av kinstad
                1-1, 0-0 og 2-0 = 5p
                Jeg har liten tro på at vi ikke scorer mål på hjemmebane iår. Med den offensive kraften vi har, pluss hjemmebanefordel så burde vi enkelt score hver kamp. Spørsmålet er hvor mange vi slipper inn
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  Dersom LSK tør å sette press på AaFK så har vi et bedre lag. Det er muligheter for å spille klokt offensivt og dermed dominere denne kampen. En spiller som Tarik eller Nosa kan dominere dette alene. AaFK har ikke en enste slik spiller, det er en tropp av gråstein og en stor mann på topp som Kippe tar seg av.

                  LSk får gå offensivt ut og satse på 9 poeng i de første 3 kampene. Alle motstanderne er HØYST overkommelige.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎