medlemskort Kanarifansen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Messias
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 624

    #21
    litt skremt over at mitt ikke har dukket opp enda :S oh, well....

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #22
      Ble alle kort sendt ut for ei uke siden? Ingen kort i min postkasse og jeg har bare venta i ni måneder på det.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #23
        Opprinnelig skrevet av gja
        Du skal bruke samme sesongkortet som i fjor. Hvis du ikke hadde sesongkort på samme sted i fjor får du nytt kort i posten.
        Ehem... Snakker vi om det samme nå? Denne tråden omhandler vel medlemskort i KFL, ikke sesongkort på Åråsen?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • merch
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2007
          • 938

          #24
          Medlemskort hadde vært kjekt å få tilsendt!

          Betalte på stand ved LSK-Haugesund kampen i år for meg og guttungen!

          Får vel snart fikse en til avkommet også
          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

          Kommentar

          • gja
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2008
            • 302

            #25
            send mail til jan@kfl.no
            Årets supporter 2010!!

            ________________________________________________

            Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #26
              Jeg sliter med å komme over sjokket, men har altså mottatt et KFL-medlemskort i posten. Med flagg og tromme og det hele på. Helt utrolig! Etter elleve måneder hadde jeg avskrevet det. Takk, Jan. Regner med at der er du som har ordnet opp.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #27
                Opprinnelig skrevet av merch
                Medlemskort hadde vært kjekt å få tilsendt!

                Betalte på stand ved LSK-Haugesund kampen i år for meg og guttungen!

                Får vel snart fikse en til avkommet også

                Jeg fikk kortene 2-3 dager etter denne posten! med fans og trommer på!
                Det uten og sende mail som anbefalt. Cred!
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #28
                  Siden svangerskapstiden for medlemskort i Kanarifansen overgår elefantens, starter jeg tidlig:

                  - Kan jeg fornye medlemsskapet mitt nå, selv om jeg ikke får gleden av å se folket i fest på Martin's til helga? (betalingsinfo, takk)

                  - Når planlegger man utsending av kort denne gangen? Ingen vits å vente siden mitt kort som vanlig skal tre-fire ganger tur/retur Lillestrøm-Narvik, før jeg mottar det.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    - Kan jeg fornye medlemsskapet mitt nå, selv om jeg ikke får gleden av å se folket i fest på Martin's til helga? (betalingsinfo, takk)

                    - Når planlegger man utsending av kort denne gangen? Ingen vits å vente siden mitt kort som vanlig skal tre-fire ganger tur/retur Lillestrøm-Narvik, før jeg mottar det.
                    Det er sendt ut giro til alle medlemmer. Jeg fikk min sending i går og er allerede KFL-medlem for 2011.

                    Stray Cat vil sannsynligvis oppdage at vi heller ikke i år gidder å sende post til Nord-Norge, så hu kan melde seg inn ved å sette 250 kroner inn på konto 6201 054 1897. Merk "Medlemskap 2011" og skriv inn fødselsår, telefonnummer og e-postadresse i nettbanken. Beløp utover medlemsprisen (250 for 16 år og oppover, 125 for under 16, 500 for familie på samme adresse) går rett til FuglaTifo.

                    I utsendelsen lå det også innkalling til årsmøtet.

                    Medlemskort sendes ut i puljer. Vi vil nok vente til det kommer inn en solid bunke innmeldinger før vi sender ut kortene for 2011.
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • T3X4C0
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Nov 2008
                      • 23

                      #30
                      Jeg betalte medlemskap for 2010 i døra på Martins når vi hadde spiller/trenermøte i høst.
                      De sa at det skulle også dekke for 2011 sesongen, men jeg har fått en giro på 2011kortet i posten.

                      Er det bare å se bort i fra denne?

                      Noen som vet?

                      Kommentar

                      Working...