Runde 1: AAFK-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7048

    Karakterbok Runde 1: AAFK-LSK

    AAFK-LSK 3-0
    Sjanser: 5-6
    Cornere: 1-55?

    Trist resultat og elendig andreomgang, dessverre. Vi fikk elendig betalt i går, og burde scoret to-tre mål i en tidvis veldig god førsteomgang. Håper ikke folk ser seg blinde på resultatet - marginene gjorde oss ingen tjenester i går. Når det er sagt var innsatsen hos flere sentrale spillere direkte slett etter pause i går, og laget har mye å revansjere hjemme mot Tromsø til helga.

    Stefan 4 - Kunne tatt samtlige mål med litt flyt. Det første er vanskelig, kommer fra nært hold uten at noen markerer. Det andre er heller ikke primært hans feil, men det tredje virket direkte sloppy.
    Karim 4 - Gode dødballer fra Karim, tre av dem var håret unna å ende med scoring. Men flere dårlige inngripener i det defensive.
    Steinar 4 - Habilt, men ikke uten rusk. Burde vært mye tettere oppi forut for 3-0, og lå feil på 2-0.
    Kippe 5 - Bestemann i forsvaret, men mange dårlige oppspill.
    Lasse 5 - God førsteomgang! Faktisk veldig god. Anonymt etter hvilen, og er helt på bærtur før 0-2.
    Knudtzon 4 - Brukbar førsteomgang. Brukte farta si flere ganger og kom til linja, og trakk ofte inn i banen og gjorde seg spillbar. Borte etter pause, gikk tom.
    Søgård 5,5 - OK kamp av Espen. Vant flertallet av duellene sine.
    Nosa 4 - Nesten umulig å sette karakter på Nosa. Gjør mye som er direkte glitrende, spesielt før pause, men har også en feilprosent som ikke likner grisen. Flott frispark som nesten gikk rett inn og mye ballkontakt før pause. Drivkraften i vårt offensive spill da. Men kjørte sololøp i andreomgang og var elendig da.
    Tarik 3 - Dårlig debut fra Tarik. Tidvis god i første omgang, for eksempel da han ble spilt gjennom av Lasse og slo inn fra dødlinja. Men ubesluttsom, og en forbløffende mengde dårlige mottak og avleveringer. Mye å revansjere til helga.
    Ujah 2 - Burde scoret minst en før pause. Nesten usynlig etter. Ble tatt luven av stopperne til AAFK, men heller ikke brukt riktig.
    Sundgot 3,5 - Perletreff på en Karim-corner og uheldig som ikke satte den. Vant en del oppspill, men tapte mer enn han har for vane. Ofte for dyp i går. Ingen stor kamp.

    -> Bjørn: Utmerket seg ikke
    -> Kiko: Kom inn da LSK var i ferd med å gi opp
    -> Occean: Ditto. Nesten ikke borti ballen.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    #2
    Knudtzon opp på 5 og Nosa ned til 2. Ellers enig.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7048

      #3
      Kan ikke få 2 etter den såpass gode førsteomgangen. SÅ dårlig var han ikke. Tarik og Ujah er sterkere 2-kandidater, i så fall.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        #4
        Han skal hvertfall ikke ha samme karakter som Knudtzon! Greit han spilte vel helt OK i første omgang, men han hadde mange horrible pasninger og så må du ikke glemme at han var skylda til 2-0 målet. Synes det skal trekkes en karakter for bare det.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7048

          #5
          Du har jo et poeng. men vi får bare være uenige... Knudtzon hadde ikke skyld i noen av måla, men han var fullstendig usynlig etter pause.

          Håper denne uka går fort. Nå krever jeg mosing av Tromsø til helga.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Synes Knudtzon var LSKs beste i første omgang med klar margin. Langtifra "ok", så jeg vil ha han opp på 5, muligens 6, dog tam 2 omgang trekker ned.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              #7
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Du har jo et poeng. men vi får bare være uenige... Knudtzon hadde ikke skyld i noen av måla, men han var fullstendig usynlig etter pause.

              Håper denne uka går fort. Nå krever jeg mosing av Tromsø til helga.
              Skal sies han burde ha klarert 1-0 målet, men han sklei så føler ikke at han skal skyldes for det målet.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7048

                #8
                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Skal sies han burde ha klarert 1-0 målet, men han sklei så føler ikke at han skal skyldes for det målet.
                På 1-0 er det jo sju mann som står og ser på mens Arnefjord først får heade ballen opp i lufta, ta den ned på kassa og skyte.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  At Karim hadde gode dødballer er jeg ikke eing i. Ja, det var et par som var bra plassert, men nesten samtlige var for høye og fallt ned i feltet.

                  Hadde vi fått harde cornere inn i feltet i går hadde vi scoret flere. Vi hadde jo perverst mange av dem.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Du glemte "underlaget".

                    Å nei, stemmer det. Det spiller jo for AaFK.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      #11
                      Altfor mange dårlige pasninger fra Nosa. Dere er gavmild med en 2'ern på han. Synes Espen var LSK sin bestemann i går. Vant alle taknlingene sine. Uten han så hadde det vært pinlig og full overkjøring på midtbane spør dere meg.

                      Karakter på HB kanskje? Ingenting mer enn en 3'er. Ingen bytte fra 4-4-2 før kampen blei helt borte. Ujah burde ha blitt tatt av banen lenge før han ble byttet ut.

                      KFL fansen karakter? God stemning. en 5'er.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5096

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                        Ingen bytte fra 4-4-2 før kampen blei helt borte.
                        Jeg følte kampen ble helt borte når vi gikk vekk fra 4-4-2.

                        Kommentar

                        • Lars2
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Jul 2009
                          • 89

                          #13
                          Synes det blir ønsketenkning framfor fakta å si at Nosa gjorde FJERE ting som var direkte glitrende i første. Var stort sett nonchalant da også.

                          Knudtzon var vår bestemann gjennom hele matchen, spør du meg, og gikk absolutt ikke tom i andre. Han ble ikke brukt like mye som i første, men han hadde flere god involveringer før han ble bytta ut.

                          Og med tanke på antall dødballer vi hadde i går kan man godt si at de stort sett vær slappe og kom ned med snø på. Blir for lite når uttellingsprosenten er 3/55.
                          "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7048

                            #14
                            Greit, enig i at Karim varierte i kvalitet på dødballene. Men seks-sju av dem var glimrende slått. At ingen kommer seg i posisjon til å utnytte dem/de blir reddet på streken (noe som skjedde to ganger) kan vel ikke akkurat han lastes for.

                            Nosa nonsjalant? Han styrte jo spillet vårt da vi kjørte som verst i første omgang.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • *46*

                              #15
                              Jeg velger å kun kommentere det jeg så som var positivt - det var så mye negativt....

                              - Nosa var så tålig god på gjennvinning av ballen
                              - Lasse Eriksen synes jeg hadde fart og tæl i hele kampen. Det jeg så (manglet selvsagt TV2 Sport5 på antennelaget sitt nett i går og sleit med å se på vg.no....) synes jeg var bra. Det jeg så, var han lagets beste.
                              - Knutzon skal ha skryt. Hadde ikke de store forventningene, da jeg annså at han nok trenger litt tid til å spille seg. Synes han gjorde en god kamp. Mye bra å jobbe videre på. Tror dette var en god signering.
                              - Espen Søgård spiller med hjertet "uttapå" drakta. Trengs på banene for vise at her må det tæl til og man må blø for drakta! Det gjør Søgård.....

                              Kommentar

                              • Mauer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 270

                                #16
                                Selvom Nosa sannsynligvis er vår beste spiller så synes jeg alt for mange sier at han alltid gjør noe bra. Igår var han rett og slett elendig! Jeg har aldri sett Nosa så dårlig før. Han slo feilpasning på feilpasning på feilpasning, han var dårlig i returløpa, spilte ballen mye bakover i banen, i 2. omgang prøvde han seg på soloraid som blei mislykka.. vanligvis ville nosa dansa lekende lett forbi mange av disse Ålesund-spillerne lett som bare det, men igår sleit han faktisk med å i det hele tatt passere og dra av seg en eneste mann. Alt det "geniale" han prøvde på misslyktes, og dette var ingen god kamp av Nosa. Greit at han er vår beste spiller, men såpass ærlig bør man være å si at Nosa var elendig igår. Jeg synes Nosa fortjener en 2'er etter denne opptredenen, desverre... Men derimot et positivt lyspunkt fra kampen: Nosa kan slå gode frispark fra 16-25 meter! Det er lenge siden vi har hatt en god frispark skytter fra denne posisjonen, men håper Nosa fortsetter å slå like gode frispark, da kan det bli en del mål ut av det

                                Kommentar

                                • BD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2006
                                  • 1402

                                  #17
                                  Nosa ned på 2.

                                  Sundgot var vår bestemann i går, og bør opp på 5.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎