min analyse...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    min analyse...

    Før kamp: Syder av folk på Martin's, nesten for mye av det gode. Veldig bra stemning, sec-kanaris gjør en bra jobb, selv om de glapp når de slapp inn han mongloide(bokstavelig) enga supporteren.
    Stemningen øker en par hakk når både Tromsø og RBK taper (stakkars hu som hadde på seg Tromså drakt, ble sikkert erta litt : )

    Kampen: sukk sukk og atter sukk. Vi blir pissa på av klanen, og vi spiller dårlig. Shane var ultra dårlig og burde vært bytta ut mye tidligere. Werni er en skygge av seg selv, han har INGENTING på dette nivået å gjøre. Makan til trøye draing igjennom hele matchen skal man lete lenge etter for å finne. (nja kanskje Hoftun da) Nei, få svensken ned på back igjen.
    Powell var meget bra i dag, utrolig synd han ble skadet.
    Søgård: BB etter min mening. For en sliter!
    LSK var dårlig og produserte knapt en målsjanse, og Enga var like dårlig, om ikke værre. Jeg begynner å like disse matchene mindre og mindre. Stygg fotball og som regel uavgjort resultat. (noe det burde vært i denne matchen også)

    En annen ting som irriterte meg er mengden av blåe folk på rainbow, oks og Robo. Det er ikke snakk om noen få engang, men flere hundre. Hvordan får slike mennesker billett?
    Det så ut som hele venstre del av Robo (hvis du ser rett på den) var enga folk?

    Nei dette var bunnmessig både tribuneliv og innsats på banen.

    Nå får vi løfte hue, synge ut Oddrane og knuse Odd borte.

    Heia LSK! :twisted:
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #2
    veldig enig i din analyse!! møt opp mot odd og syng for fugla alle mann
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎