Hvorfor hjelper ikke LSK farmerklubben skeid ??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lsk17
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Feb 2009
    • 12

    Spørsmål Hvorfor hjelper ikke LSK farmerklubben skeid ??

    Farmerklubben Skeid holder på å gå konkurs, hvorfor hjelper ikke Lsk skeid i det hele tatt?

    Husk at André Hansen kom fra Skeid og han er en ung og lovende spiller!

    Hvis Lsk vil forsette og være samarbeidsklubb og få flere gode unge spillere så må de vise at dem bryr seg om Skeid!!!

    Synes det er dårlig at Lsk ikke hjelper Farmerklubben sin!! :evil:
    Last edited by RSP; 03.05.2010, 14:01. Begrunnelse: Rettet tittel fra Nyhetstråden til Spørsmål.
  • sholen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2009
    • 381

    #2
    Opprinnelig skrevet av Lsk17
    Farmerklubben Skeid holder på å gå konkurs, hvorfor hjelper ikke Lsk skeid i det hele tatt?

    Husk at André Hansen kom fra Skeid og han er en ung og lovende spiller!

    Hvis Lsk vil forsette og være samarbeidsklubb og få flere gode unge spillere så må de vise at dem bryr seg om Skeid!!!

    Synes det er dårlig at Lsk ikke hjelper Farmerklubben sin!! :evil:
    Tror at samarbeide ble brutt for en stund tilbake, da både Moa og Mos gikk til enga

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Det finnes da vitterlig andre lokale klubber man heller burde samarbeide tettere med.

      Kommentar

      • Lsk17
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Feb 2009
        • 12

        #4
        Opprinnelig skrevet av sholen
        Tror at samarbeide ble brutt for en stund tilbake, da både Moa og Mos gikk til enga

        Nei, den er ferdig etter Sesongen, vet ikke noe mer enn det!

        Kommentar

        • Sultanen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2005
          • 257

          #5
          Så lenge LSK går med underskudd hvert år kan vi ikke begynne å gi bort penger til andre som går med underskudd. Når det gjelder Andre Hansen så er han betalt for og er snart Bosman så noe videresalg blir lite sannsynlig. Vålerenga har flere spillere med videresalgsklausuler og har utnyttet en venn i nød for å kjøpe seg billig ut av disse klausulene. Vålerenga tjener høyst sannsynlig penger på at Skeid sliter.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Skeid må slutte å gi bort sine talenter til Søpla. Komme seg på rett kjøl selv, ordne et slags stadion på Voldsløkka, som igjen kan spise opp litt av markedet til VIF og Lyn.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

              #7
              Drit i Skeid - la oss heller bygge et samarbeid med Lyn. Det er ikke akkurat sånn at vi kjemper om publikum mot dem og jammen har vi ikke felles fiende også..

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                Drit i Skeid - la oss heller bygge et samarbeid med Lyn. Det er ikke akkurat sånn at vi kjemper om publikum mot dem og jammen har vi ikke felles fiende også..
                Noen ligger i forkant der allerede...
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Jeg banner garanter i kjærka nå men det driter jeg i. Skeid er det eneste oslolaget av relevant sort som jeg finner sjarm ved. Et skikkelig, godt gammeldags bydelslag. Jeg som har blitt osloborger har jo ingenting annet som er i nærheten av ekte å vise sympati for, og oim at jeg har bodd både på Torshov og Kjellands plass syns jeg faktisk Skeid er et sjarmerende lag.

                  Shoot me if you can, men kjipt hvis de går konkurs.... Veldig kjipt.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • norskpoker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 399

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Jeg banner garanter i kjærka nå men det driter jeg i. Skeid er det eneste oslolaget av relevant sort som jeg finner sjarm ved. Et skikkelig, godt gammeldags bydelslag. Jeg som har blitt osloborger har jo ingenting annet som er i nærheten av ekte å vise sympati for, og oim at jeg har bodd både på Torshov og Kjellands plass syns jeg faktisk Skeid er et sjarmerende lag.

                    Shoot me if you can, men kjipt hvis de går konkurs.... Veldig kjipt.
                    Jeg var en del på Voldsløkka selv da jeg bodde i Oslo og Skeid er en trivelig liten klubb. Men, det endrer ikke på det faktum at spillerne i klubben har mye mer lyst til å spille for VIF enn for oss. Jeg tror vi skal slite med å få endret på dette og da ser jeg ikke det helt store poenget med å samarbeide med dem.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7040

                      #11
                      Liker Skeid godt jeg, men ledelsen i klubben tørker jeg meg i daimkrysset med. De gikk bak ryggen på LSK mtp begge Abdellaoue-brødrene og Dawda Leigh og sluste dem til VIF selv om de visste at også LSK var interesserte. Det kaller jeg ikke samarbeid, og LSK skylder dem absolutt ingenting.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Liker Skeid godt jeg, men ledelsen i klubben tørker jeg meg i daimkrysset med. De gikk bak ryggen på LSK mtp begge Abdellaoue-brødrene og Dawda Leigh og sluste dem til VIF selv om de visste at også LSK var interesserte. Det kaller jeg ikke samarbeid, og LSK skylder dem absolutt ingenting.
                        Vet du dette? Mente vi hadde alle 3 på prøvespill, men at vi valgte å ikke signere dem.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Det hadde neppe vært noe problem for LSK å hente de tre hvis de ville. Det handler bare om å vise interesse i sånne saker, noe LSK ikke gjorde. Uansett er det samma faen, for hva skal vi egentlig med de tre? Leigh og Mos er søppel, noe sistnevnte beviste da han fikk muligheten for LSK2. Moa er en OK spiller, men LSK har og har alltid hatt nok av spisser som scorer i underkant av 10 mål i sesongen.

                          Håper for øvrig at det går til helvete med alle Oslo-klubber. Dette vil gi LSK et konkurransefortrinn på alle mulige måter.

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Vet du dette? Mente vi hadde alle 3 på prøvespill, men at vi valgte å ikke signere dem.
                            Det gjorde vi eventuelt helt rett i. Den søple-trioen der hadde ikke fått plass på benken hos oss en gang, knapt på tribunen.

                            Hvem skulle de danket ut? BBS? Meter'n? Sundgot? Ringen? Ujah? Nosa?

                            Som alt annet søppel i søpla, så blir de selvsagt hypet opp av pro-søpla folk i media og NFF. Selv Morten Brenne var jo en kommende landslagsspiller. Right.

                            Nei. Erkjenn at de primitive gnomene der, de klarer vi oss uten. Det er bare å drikke øl på Magneten med Skeid-Okser med god samvittighet.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7040

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Vet du dette? Mente vi hadde alle 3 på prøvespill, men at vi valgte å ikke signere dem.
                              Skal ikke her ta stilling til om LSK ville hatt nytte av noen av dem (kanskje en skadefri Leigh, etter min mening, men ikke Abdellaoue-brødrene). Det jeg imidlertid vet, er at LSK fulgte Mohammed Abdellaoue veldig close i lang tid, og at Leigh også var i søkelyset før Skeid prioriterte å la dem gå til søpla i stedet.

                              Poenget er uansett at Skeid kan dra seg. LSK skylder dem ingenting.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

                                #16
                                Den perfekte samarbeidsklubb er god nok til å være etablert i Adecco, men samtidig ikke mer ambisiøs enn at målet er nettopp å holde seg, kanskje smake på en cupkvartfinale i ny og ne. Samtidig bør klubben være driftet på langsiktighet og lokale talenter, samt ha en tilhengerskare på litt størrelse. Om Skeid kommer igjennom dette her, så tror jeg uansett det er lenge til de blir en slik klubb.

                                Et eventuellt samarbeid må gå begge veier og handle om alt fra sponsorer, til talentspeider, til treningsfasiliteter og selvsagt utveksling av spillere - begge veier. Avtalen som inngås må være langsiktig.

                                Jeg er ikke helt enig i at den optimale samarbeidsklubb bør ligge på Romerike. Ja, vi bør amarbeide med klubbene på Romerike, men i dette markedet skal det først og fremst være vi som er kongene, med best oversikt og mest muskler - og ikke risikere å få en lillebror som kan bli litt for plagsom.

                                Denne klubben kunne vært Moss FK. De er etablert som Adeccoklubb, de har tilsynelatende bra talentavdeling, har noe inntekter på egenhånd og tilhører en ganske spennende fotballregion. Kunne også vært Bryne. Felles for disse klubbene er at de har storebrødre i sin regioner som de ikke klarer å konkurrere med, men som de heller ikke vil samarbeide med.

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  #17
                                  Synes synd på Skeid. De er den eneste ekte Østkant klubb som finnes i Oslo, after all.
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • ragnarrock
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 937

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ola

                                    Denne klubben kunne vært Moss FK. De er etablert som Adeccoklubb, de har tilsynelatende bra talentavdeling, har noe inntekter på egenhånd og tilhører en ganske spennende fotballregion. Kunne også vært Bryne. Felles for disse klubbene er at de har storebrødre i sin regioner som de ikke klarer å konkurrere med, men som de heller ikke vil samarbeide med.
                                    ser ingen grunn til at vi ikke kan ha et tettere sammarbeid med Lyn, tror ikke de kommer seg opp til tippeligaen igjen på noen år, vi har stab og spillre med gode relasjoner i klubben. Vi ser jo at det fungerer veldig bra for lille bukken å være utleid der, ser på det som utelukkende posetivt at spillere som f.eks Bolly, Gabrielsen og resten av spillene som ikke kommer inærheten av benken med mindre vi har veldig mye skader i laget, skulle kunne få til en lignende avtale som fredrik.. også har jo lyn NTG sammarbeidet sitt.. og lyn hater enga.. noen gode argumenter imot som jeg ikke klarer å se på en lørdags kveld?
                                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                    -RagnarRock-

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      #19
                                      Ser ingen grunn til at vi ikke i prinsippet kan leke storebror til noen av Osloklubbene. Dette er enkleste vei til vekst. Ledelsen i Lyn og spesielt Skeid v. ryggdolker Eldar Hansen viser imidlertid at man ikke må slippe noen som drar seg alt for nære daimkrysset.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #20
                                        En brannfakkel klokken 04.33 på natta som nok for mange til å grøsse:
                                        Jeg synes man skulle øke samarbeidte med Strømmen. Gi F*** i alt gammelt grums og i stede gjøre hverandre en tjeneste. La Strømmen være en grobunn for spillere som ikke er 100 % klare for TL prøve seg hos dem i Adecco. Sluttsummen er kanskje at Strømmen etablerer seg i Adecco.

                                        Mega stor karamell for på 2010 og LSK fans, men nødvending for distriktet. Det er ikke sagt at man også kan samarbeide med andre klubber...

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎