Mobiliseringsnettverket - Nytt tiltak for å trekke folk til Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Opprinnelig skrevet av junior
    Har inntrykk av at Øvre Romerike fort blir "glemt" av LSK. Veldig mange små i Nannestad, Jessheim osv som holder med lag som søppla, RævBK og $tabæk.
    På Jessheim storsenter går det reklame for Stabkkamper på skjermene som henger rundt om på senteret, der burde det vært reklame for fugla!
    Øvre Romeriket er ikke glemt,vent og se.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #22
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Øvre Romeriket er ikke glemt,vent og se.
      England mener du?


      Det viktigste er å få til samarbeid med klubber fra hele Romerike. Dele kunnskaper med både små og store.

      Et godt eksempel på det er min moderklubb Bjerke IL på 90tallet. Vi hadde Torgeir Bjarmann som fadder på småguttlaget. På initiativ fra oss var han var på flere treninger(i stedet for bare en) og vi var med en hel dag på trening med Ivar Hoff og A-laget. A-laget til Bjerke fikk også låne en svensk andrekeeper. Husker ikke hva han het eller hvorfor han ble lånt ut, noen som gjør det?

      Det ble mange LSK-supportere i Maura etter det og det inngrodde bildet av LSK som et kjøpelag fra Lillestrøm for Lillestrømlinger ble myket opp.
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #23
        Fra nyhetstraaden:
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Søgård tok av på idédugnad
        LSK inviterte til kreativ kveld, og midtbanekrigeren Espen Søgård viste at han har flere kvaliteter enn harde taklinger.
        http://www.lsk.no/?did=9137216
        Maa si at jeg liker at LSK faktisk prover og lytter til fansen og spillere i tilegg til den underbemannede staben.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        Working...