Molde - Lillestrøm, Aker stadion, søn. 6. juni kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    Vi er veldig svake i 90 min, og vi fikk virkelig se hvor viktig Nosa er for laget.

    Ellers må jeg bare si FY F**N for en fantastisk slutt !!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13244

      Molde spilte vel også en god kamp. Var bare i sluttminuttene at de var seg selv lik.

      Kommentar

      • *46*

        Med bakgrunn i min skeptiskhet til Edwin som lagspiller, var det veldig gøy å se han blottet for egoisme i går. Håper dette var starten på en "ny vår" for Edwin hvor han kombinerer sine ekstreme ferdigheter med godt lagspill og et våkent blikk:!: Ikke noe ville gledet meg mer.

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          Denne kampen er vel kanskje den sykeste kampen jeg har hvert på på mange år. Spiller rææææææva i 89 min og fantastisk de siste 3-4 min! Ler fortsatt av de som gikk før kampen var ferdig!
          Last edited by Emil B; 07.06.2010, 10:05.

          Kommentar

          • mrognan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 845

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Ler fortsatt av de som gikk før kampen var ferdig!
            og jeg ler fortsatt av synet av hele røkkeløkka som ble tømt for blåkledte på under 1 minutt etter 3-3 scoringa. Minner meg om hurtigevakueringa av NAV-klienter på Ullevål etter kampslutt i fjor
            Morten

            Kommentar

            • aguado
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 448

              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Ler fortsatt av de som gikk før kampen var ferdig!
              Har aldri forstått disse som absolutt insisterer på stikke av før kampslutt. Selv pleier jeg å vente til kampen er over, takke spillerne for kampen og deretter dra hjem. Koster ganske lite.

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Forøvrig er det veldig deilig å ha flyt hos pipeblåserne; annulleringen av målet til Runstrøm så direkte feil ut, og Tarik luktet vel på offside ved sin scoring.

                Jeg liker det jeg ser!
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2730

                  Jeg har sett målet til Tarik mange ganger, og jeg syns ikke det ser ut som offside. Derimot er det et veldig godt timet løp!
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                    Jeg har sett målet til Tarik mange ganger, og jeg syns ikke det ser ut som offside. Derimot er det et veldig godt timet løp!
                    Den ser grei ut for meg og. Det andre "offsidemålet" til Molde var feil. Godt å ha en avgjørende dommerfeil med seg for en gangs skyld.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Den ser grei ut for meg og. Det andre "offsidemålet" til Molde var feil. Godt å ha en avgjørende dommerfeil med seg for en gangs skyld.
                      jeg synes ingen av annuleringene er feil. Hvem mener du opphever offsiden?

                      Jeg synes dommeren gjorde det meste riktig denne kampen. Ser ingen store feil. Men jeg var en tur innom Tornekrattet i går og er uansett imponert over hvor lite de sutrer over dommeren. Marginal offside avgjørelse mot og utligning på tilleget av tilleget. Ettersom det ble brukt et halvt min på å feire 3-2 målet så er det ingen tvil om at dommeren måtte spille så lenge som han gjorde, men jeg tror mange hadde blitt sutrete over utligning etter tre og et halvt min når det bare var 3 min tillegg.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        jeg synes ingen av annuleringene er feil. Hvem mener du opphever offsiden?

                        Jeg synes dommeren gjorde det meste riktig denne kampen. Ser ingen store feil. Men jeg var en tur innom Tornekrattet i går og er uansett imponert over hvor lite de sutrer over dommeren. Marginal offside avgjørelse mot og utligning på tilleget av tilleget. Ettersom det ble brukt et halvt min på å feire 3-2 målet så er det ingen tvil om at dommeren måtte spille så lenge som han gjorde, men jeg tror mange hadde blitt sutrete over utligning etter tre og et halvt min når det bare var 3 min tillegg.
                        Runstrøm er utvilsomt onside når pasningen går.

                        Om Tariks mål er offside eller ikke er umulig å se ut i fra tv-bildene, men han er nok på kanten.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          jeg synes ingen av annuleringene er feil. Hvem mener du opphever offsiden?

                          Jeg synes dommeren gjorde det meste riktig denne kampen. Ser ingen store feil. Men jeg var en tur innom Tornekrattet i går og er uansett imponert over hvor lite de sutrer over dommeren. Marginal offside avgjørelse mot og utligning på tilleget av tilleget. Ettersom det ble brukt et halvt min på å feire 3-2 målet så er det ingen tvil om at dommeren måtte spille så lenge som han gjorde, men jeg tror mange hadde blitt sutrete over utligning etter tre og et halvt min når det bare var 3 min tillegg.

                          Corneren ble vel idømt før det hadde gått 3 minutter, men vi brukte litt lang tid for å ta den. Uvanlig å blåse av før en dødball er tatt i et slikt tilfelle.
                          KFL - medlem nr 23

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Runstrøm er utvilsomt onside når pasningen går.

                            Om Tariks mål er offside eller ikke er umulig å se ut i fra tv-bildene, men han er nok på kanten.
                            Hva baserer du dette på? TV2s elendige bildefrys rett FØR Fall treffer ballen? I kjent stil stoppet TV2 bildet mens Runström fortsatt var onside, for å så tvil om avgjørelsen. I det ballen forlater foten til Fall er Runström en halvmeter offside.

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              Tarik er også helt klart onside på sin scoring

                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                Opprinnelig skrevet av egil
                                Corneren ble vel idømt før det hadde gått 3 minutter, men vi brukte litt lang tid for å ta den. Uvanlig å blåse av før en dødball er tatt i et slikt tilfelle.
                                I tillegg skal det vel legges til litt når LSK scoret i tilleggstiden? Er iallefall sånn reglene er på Old Trafford, så regner med at de er sånn på Aker Stadion også. ;-)

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528



                                  Aner ikke hvordan man legger inn bilder direkte i posten, men her er hvert fall et bilde i det ballen forlater foten til Fall. Hvordan man kan se at dette utvilsomt er onside er for meg en gåte. Eneste bildene TV2 viste fra kampen.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    Ting vi lærte av denne kampen: 1. LSK anno 2010 nekter å tape 2. En kamp varer i 90min + tillegg 3. Tam må spille 4. Nosa er særdeles viktig for laget 5. Vi sliter mot lag som ligger lavt (det har vært tilfelle i de fleste kamper) 6. Ujah og Edwin må få spilletid 7. Det må trenes mer på innlegg(sitter ikke før på slutten)

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      Det er ikke ofte jeg roser fotballdommere, men linjemannen i går fortjener virkelig kudos for sine avgjørelser. 2-3 svært marginale og avgjørende situasjoner, og han dømmer riktig på alle.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • Fridtjof
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2005
                                        • 2120

                                        På det bildet Fugl1120 linker til ser man også at en av våre (Erling?) står såpass til at han meget vel kan ha opphevet offsiden. Det er vanskelig å se. Å si at det ene eller andre er klart virker forhastet for meg.

                                        Det hender at marginale dommeravgjørelser går vår vei også.
                                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          La faktisk ikke merke til Erling før jeg så dette bildet. Runström er åpenbart foran Kippe, men om han er foran Erling er vanskelig å si. Ettersom Runström lener seg framover med overkroppen og Erling lener seg motsatt vei, er det vel gode sjanser for at han er i hårfin offside.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎