TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Nei, det holder lenge med til flagget er oppe. Linjemann er sjef av offside, ikke dommeren.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • sholen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2009
      • 381

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Logi - 6 - 6 - 7
      Karim - 5 - 5 - 4
      Pedersen - 6 - 5 - 5
      Kippe - 5 - 6 - 5
      LKE - 4 - 5 - 5
      Edwin - 3 - 3 - 3
      Søgård - 4 - 4 - 5
      Nosa - 5 - 5 - 6
      EK - 2 - 2 - 3
      Sundgot - 4 - 4 - 4
      Ujah - 4 - 5 - 5

      Dommer Terje Hauge - 6 - 4 - ?
      VG oppgir 3-3 i målsjanser, mens RB har 5-3.

      RB skriver at Tokstad burde hvert byttet inn før og at LSK sin eneste farlige periode kom med han på laget.

      Logi sier at han hadde reddet brassesparket dersom det ikke var offside.
      - "Jeg så linjemannen var oppe med flagget tidlig. Den hadde jeg garantert tatt, hvis jeg hadde forsøkt".
      Har avisene sett Sundgot gjøre noe spes. som jeg ikke fikk med meg eller?? latterlig å gi han karakter 4, maks en 2'er. og RB da, Søgård 5!!!!!

      Kommentar

      • KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

        Frode Kippe var også klar etter kampslutt.
        - Han ligger på linja, det var ikke offside, så der var vi heldige.

        Kippe har nok rett i det. Og på tv bildene ser det også ut til at Tromsø-spillern er onside. Men dømt er dømt ...jaggu på tide at vi har litt flaks og.

        Kommentar

        • junior
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 492

          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Nei, det holder lenge med til flagget er oppe. Linjemann er sjef av offside, ikke dommeren.

          Som vanlig, helt korrekt.

          Jeg velger også å tro Logi når han sier at han ville tatt ballen om linjemannen ikke hadde flagget oppe. Reagerte i går på at Logi var veldig halvhjertet, så at TIL ble snytt for "årets mål" (ref. tv 2) er vel en overdrivelse.
          ------- Forza Fugla! -------

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              Jeg sto bak mål og har ikke sett på tv-bildene, så om avvinkinga var rett eller feil har jeg ingen formening om. Men Logi holdt armene nede på offsidemålet til Tromsø. I motsetning til det "kyndige" Alfheimpublikummet fikk nemlig både Logi og KFL med seg avvinkningen før avslutningsøyeblikket. Så Tromsø får ta det med i betraktinga også, når de føler seg snytt for scoring.

              Kommentar

              • gja
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2008
                • 302

                Dommer har sett på tv-bildene, han sa i morges at det var riktig blåst.
                Logi hadde tatt den hadde han ikke sett dommer vinket.
                Årets supporter 2010!!

                ________________________________________________

                Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  Brassa skjer på 5-6 meter. Logi står på 2-3 meter. Selvfølgelig hadde han plukket eller bokset den hvis flagget ikke hadde kommet opp. En avvinkning som for øvrig var 100 % korrekt, ettersom Mo og Kippe har skoene på linje, mens Mo lener seg framover og Kippe står helt rett.

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    Det som slo meg når jeg så kampen i går er hvor flau jeg blir.
                    Jeg vil kalle det ødeleggende fotball.
                    Hver gang vi skal ta et innkast, frispark eller dødball stopper spillet opp.
                    Drøying av tid. Tilbakespill mot keeper. Uthaling av tiden.
                    Forferdelige passninger og avklaringer i forsvar.
                    Glad for 1 poeng men flaut og være LSK supporter når de leverer slik rævafotball.


                    Flaut flaut flaut

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      En liten boble sprakk for meg når jeg så dette "målet".
                      Logi har og har hatt høy stjerne i boka mi siden han kom, men at han presterte å slippe inn et skudd som gikk rett over hodet på han, det blir for tafatt.
                      Latterlig å si at han ville tatt den hvis det ikke ble viftet med et flagg, ettersom at han skal ikke se på det flagget, jobben hans er uansett å sørge for at ingen baller havner i det målet!
                      Kanskje vi legger for mye tillit til at dommerne gjør jobben sin riktig, har jo bllitt bevist et par ganger iløpet av de siste årene at de sjeldent klarer det for godt..
                      Og i et lag som tydeligvis ikke er mesterne over egne mentale svingninger (ref. vif matchen), så er det så utrolig viktig å ikke slippe noe inn uansett.
                      Nei uff, fikk vondt her jeg. at Logi ikke tar for gitt at hva som helst kan skje får meg til å tenke at vi kanskje gjorde en bommert med å gi slipp på André.. men, håper virkelig at jeg angrer bittert på dette inlegget iløpet av neste kamp..
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Brassa skjer på 5-6 meter. Logi står på 2-3 meter. Selvfølgelig hadde han plukket eller bokset den hvis flagget ikke hadde kommet opp. En avvinkning som for øvrig var 100 % korrekt, ettersom Mo og Kippe har skoene på linje, mens Mo lener seg framover og Kippe står helt rett.
                        Enig her. Sikker på at hodet til til-spillern er offside!

                        Kommentar

                        • Roll75
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 834

                          Det er vel ikke så rart om Fugla ikke vinner flere fotballhjerter etter oppgjør som i går. Rett og slett dårlig underholdning. Åssen er det mulig å spille en så lite attraktiv fotball? Hadde jeg holdt med et annet lag hadde jeg aldri sett kampen i sin helhet. Det er jo ikke rart at tilskuertallet på Åråsen er så lavt.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                            En liten boble sprakk for meg når jeg så dette "målet".
                            Logi har og har hatt høy stjerne i boka mi siden han kom, men at han presterte å slippe inn et skudd som gikk rett over hodet på han, det blir for tafatt.
                            Latterlig å si at han ville tatt den hvis det ikke ble viftet med et flagg, ettersom at han skal ikke se på det flagget, jobben hans er uansett å sørge for at ingen baller havner i det målet!
                            Kanskje vi legger for mye tillit til at dommerne gjør jobben sin riktig, har jo bllitt bevist et par ganger iløpet av de siste årene at de sjeldent klarer det for godt..
                            Og i et lag som tydeligvis ikke er mesterne over egne mentale svingninger (ref. vif matchen), så er det så utrolig viktig å ikke slippe noe inn uansett.
                            Nei uff, fikk vondt her jeg. at Logi ikke tar for gitt at hva som helst kan skje får meg til å tenke at vi kanskje gjorde en bommert med å gi slipp på André.. men, håper virkelig at jeg angrer bittert på dette inlegget iløpet av neste kamp..
                            Hvordan er det mulig å skrive noe som er så 100 % gjennomført bullshit? Har du hørt om sidesyn? Det er rimelig enkelt for Logi å se at linjemannen drar opp det selvlysende flagget sitt i den situasjonen. Og hvorfor i alle dager skal han forsøke å redde ballen når det er vinket for offside? Hæ?

                            Hadde ikke flagget kommet, hadde han tatt 2-3 steg ut og plukket/bokset ballen, i god tid før Mo hadde fått brasset lompepasningen i mål fra 5 meter.

                            Kommentar

                            • Jan Banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 809

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Nei, det holder lenge med til flagget er oppe. Linjemann er sjef av offside, ikke dommeren.
                              Det stemmer ikke. Dommeren kan velge å ikke blåse, selv om det skjer svært sjelden.
                              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                              Stuart Baxter har forstått det.

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                Dette var en vanskelig kamp, TIL har et godt lag og meget robuste defensivt. Vi så ut som læregutter og slet slik jeg ser det også med underlaget, vått nytt kunstgress. Vi skal være meget fornøyd met et poeng. Vi trenger sårt en seier nå, mye kan endre seg da. Vi har vel unnagjort de vanskeligste lagene nå, og det er enda ikke for sent å få e-cup. Husker ikke farten hvem som er neste motstander, men nå må vi ha en seier!

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Husker ikke farten hvem som er neste motstander, men nå må vi ha en seier!
                                  Hønefoss borte og Kongsvinger hjemme. 6 poeng skal det bli!
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Hvordan er det mulig å skrive noe som er så 100 % gjennomført bullshit? Har du hørt om sidesyn? Det er rimelig enkelt for Logi å se at linjemannen drar opp det selvlysende flagget sitt i den situasjonen. Og hvorfor i alle dager skal han forsøke å redde ballen når det er vinket for offside? Hæ?

                                    Hadde ikke flagget kommet, hadde han tatt 2-3 steg ut og plukket/bokset ballen, i god tid før Mo hadde fått brasset lompepasningen i mål fra 5 meter.
                                    Hvilket var nøyaktig det Logi sa etter kampen.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                      Det stemmer ikke. Dommeren kan velge å ikke blåse, selv om det skjer svært sjelden.
                                      Hehe. Og du KAN kjøre i 150 i 60-sone, men da mister du lappen (og vel så det). En dommer som ikke stoler på assistenten i en sånn situasjon, har dømt sin siste fotballkamp på toppnivå.

                                      Kommentar

                                      • christoffer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2004
                                        • 326

                                        Lsk er blitt som odd grenland, en middelhavs farer. Det klarte også Erlandsen, og han hadde mindre å rutte med en det "fantastiske" regimet vi har i dag. Møkk kjedelig å se på.

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          Opprinnelig skrevet av christoffer
                                          Lsk er blitt som odd grenland, en middelhavs farer. Det klarte også Erlandsen, og han hadde mindre å rutte med en det "fantastiske" regimet vi har i dag. Møkk kjedelig å se på.
                                          Erlandsen hadde mye mer å rutte med i perioder. Han satte bl.a. overgangsrekord for LSK ved kjøpet av Magnus Powell.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎