TIL - LSK, mandag 19.juli kl.19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av christoffer
    Lsk er blitt som odd grenland, en middelhavs farer. Det klarte også Erlandsen, og han hadde mindre å rutte med en det "fantastiske" regimet vi har i dag. Møkk kjedelig å se på.
    Tydelig at du ikke følger med i timen???Bare så du veit det vi er BLAKKE.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Opprinnelig skrevet av Lars
      Hehe. Og du KAN kjøre i 150 i 60-sone, men da mister du lappen (og vel så det). En dommer som ikke stoler på assistenten i en sånn situasjon, har dømt sin siste fotballkamp på toppnivå.
      Jan B har seff helt rett. Det er alltid hoveddommer som har det siste ordet. Udiskutabelt. Syns det skjer både nå og da at dommer overprøver.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        Herregud. Her snakker vi om helt normale offside-avgjørelser, og da vil hoveddommer aldri, aldri, ALDRI overprøve assistenten sin!

        Og siden dere kverulerer på ikke-kverulerbare ting og tydeligvis må ha ting inn med bittesmå teskjeer, så får jeg vel legge til at det finnes helt spesielle situasjoner der hoveddommer kan overprøve assistenten, også når det er snakk om en offside-avgjørelse. Men dette var altså en helt vanlig, normal, standard, dagligdags offside-avgjørelse, og da vil et offside-flagg fra assistenten alltid, uansett, med 100 % sikkerhet, garantert føre til at dommeren dømmer offside.

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Erlandsen hadde mye mer å rutte med i perioder. Han satte bl.a. overgangsrekord for LSK ved kjøpet av Magnus Powell.
          Nemlig. Da Erlandsen var i ferd med å trene oss ned høsten 2002, fikk han hente Uwe Rösler og Rikhardur Dadason. Henning Berg fikk hente en keeper ingen hadde hørt om før og som han hadde mast om i nesten et år - men først etter at han hadde kvittet seg med andre.

          For øvrig pussig å bruke Odd som bilde på middelhavsfareren i tippeligaen. Odd har nedrykk og 4. plass på sine to siste sesonger.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av 10.09.50
            n. Henning Berg fikk hente en keeper ingen hadde hørt om før og som han hadde mast om i nesten et år - men først etter at han hadde kvittet seg med andre.
            Her tror jeg det er en historie jeg ikke har hørt. Ville Berg hente Logi allerede før sessongen?

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Her tror jeg det er en historie jeg ikke har hørt. Ville Berg hente Logi allerede før sessongen?
              Logi spilte treningskamp for LSK allerede i januar 2009, mener han sto 2. omgang mot Nybergsund.

              For øvrig synes jeg det er på høy tid vi legger Tromsø-kampen bak oss og går videre.
              Fasit: På en særdeles dårlig dag tar vi ett poeng på bortebane mot en vanskelig motstander.
              Last edited by sparwasser; 20.07.2010, 22:00.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av sparwasser
                Logi spilte treningskamp for LSK allerede i januar 2009, mener han sto 2. omgang mot Nybergsund.
                Er klar over det, men det er jo en del spillere som har blitt kartlagt under B&B men aldri henta. Var klar over at Logi var kartlagt, men ikek at Berg hadde mast på at vi skullehente han i lang tid.

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  Et par tanker jeg har etter kampen!

                  -Steinar Pedersen gi han kontrakt til han er 40 omså, han er vår "Roar Strand" en av våre desidert viktigste spillere som leverer 100% gang etter gang og vi har få mer supportervennlige spillere enn han!

                  -Arild Sundgot; kan vi sende Occean til tysk 3.bundesliga selvom han hadde vektøkning i Tomas Brolin tempo. Kan Sundgot godt reise til Serie E i Italia for min del om han vil! Tror ikke vi hadde merka noe forskjell! Han leverer jo ikke en dritt i år, håpløst skuffende etter den fjorårssessongen hans. Sundgot er burde være ferdig om han fortsetter som de siste kampene!

                  -Henning Berg, tar du klubben tilbake i toppen eller skal vi fortsette nedrykkskampene høst etter høst? Venter i spenning på å se Berg-effekten! Så den i `08 mot RBK 4-2 var stor debut. Men gi oss gjerne noe mer...


                  1heldig poeng i Tromsø, sånn i ettertid glad jeg ikke reiste på flytur nordover for dette var en kjip kamp! Cred til de som holdt liv på stilaset!

                  Forza fugla!
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    Opprinnelig skrevet av merch
                    Et par tanker jeg har etter kampen!

                    -Steinar Pedersen gi han kontrakt til han er 40 omså, han er vår "Roar Strand" en av våre desidert viktigste spillere som leverer 100% gang etter gang og vi har få mer supportervennlige spillere enn han!

                    -Arild Sundgot; kan vi sende Occean til tysk 3.bundesliga selvom han hadde vektøkning i Tomas Brolin tempo. Kan Sundgot godt reise til Serie E i Italia for min del om han vil! Tror ikke vi hadde merka noe forskjell! Han leverer jo ikke en dritt i år, håpløst skuffende etter den fjorårssessongen hans. Sundgot er burde være ferdig om han fortsetter som de siste kampene!

                    -Henning Berg, tar du klubben tilbake i toppen eller skal vi fortsette nedrykkskampene høst etter høst? Venter i spenning på å se Berg-effekten! Så den i `08 mot RBK 4-2 var stor debut. Men gi oss gjerne noe mer...


                    1heldig poeng i Tromsø, sånn i ettertid glad jeg ikke reiste på flytur nordover for dette var en kjip kamp! Cred til de som holdt liv på stilaset!

                    Forza fugla!
                    Må si jeg blir like målløs hver gang noen snakker om å "kvitte" seg med Sundgot. Kan vi ikke likegodt rive opp Tom Lund-statuen og selge den nå som kobberprisen er høy? Sundgot er en av meget, meget få spillere i i tippeligaen som faktisk setter klubben foran seg selv. Mulig du elsker LSK, men du rekker neppe Gilbert til skruknottene engang. Serie E? Her snakker vi om å selge klubbsjela og betale tilbake lojalitet med en håndfull varmt piss i trynet. All erfaring viser at klubber som ikke forvalter kontinuitet og respekterer lojalitet får svingdøra rett i trynet.

                    Godt mulig du så en spiller du ikke følte passet blant mange temposterke ungutter og fyrer løs uten å tenke på hverken gårsdagen eller morgendagen. Når jeg ser Sundgot utpå banen føler jeg at vi er Lillestrøm Sportsklubb som har holdt sammen noen år, og ikke en gjeng sammenraska leiesoldater fra fjern og nær. Det er minst like viktig for meg som poeng.

                    PS! Aller er glad i Steinhards innsats, profesjonalitet og oppofrelse. Dog er ikke LSK mer verdt for ham enn konas hjemlengsel, og da tar ikke jeg i bruk superlativer som "Roar Strand" om ham. Roar dumpet tross alt kona for at RBKs fysio skulle være fonøyd, da bør Steinhard kunne dumpe kona for at hele klubben skal bli fornøyd. Korte kontrakter og ikke ei krone mer enn det han vil signere for takk!

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 343

                      Sundgot er en veldig begrenset spiller, han er rett å slett drit dårlig. Jeg irriterer meg grønn nesten hver gang han spiller, han er så forbanna treig og ræva. Jeg skjønner ikke at noen her ikke ser det, ta av dere brilla. Jeg kjenner en del supportere for andre lag, og de blir rett å slett glad når han spiller mot laget deres. Jeg synes oppriktig synd på Ujah mot Tromsø, han spilte jo aleine på topp. Jeg tror at alle spissene vi har i stallen ville gjort en bedre jobb en Sundgot. For meg er det uforståelig at han for spille, må jo være pga statusen han har, nekter å tro at det er pga ferdighetene. Sånn, måtte få ut litt aggresjon, hehe.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9371

                        /inb4 shitstorm

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          Opprinnelig skrevet av knut
                          /inb4 shitstorm
                          roflmao n00b klmz

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            Opprinnelig skrevet av TheFugl
                            Jeg skjønner ikke at noen her ikke ser det, ta av dere brilla.
                            Ta av dere drakta, mener du vel? Samtidig vil jeg gjerne oppfordre deg til å ta PÅ deg brillene. Sundgot har forsvart plassen på laget under samtlige trenere siden han kom. Enten er alle disse idioter som må "ta av seg brilla", eller så er det noe du ikke får med deg under kampene.

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              Jeg har Sundgot langt inni hjertet mitt, jeg også, reka, men det vil være synd å si at han har glitret i det siste. I det hele tatt mangler vi spisser som scorer mål. Blir lite poeng uten.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                Er ikke så mange andre som får godkjent etter sommerpausen heller. Det betyr ikke at vi skal sende alle til serie E.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Vi har jo faktisk en spiss som scorer mål, gutter og jenter. Han heter Anthony og har fem på 10 kamper. Det skulle tilsi noe sånt som ca. 15 på 30, om han da faktisk får spille. Tenker vi skal si oss fornøyde med at vi har et spisspar bestående av de to største spisstalentene i landet, med mulig bittelite unntak for Torgeir Børven i Odd, som vi fort kan komme til å hente inn uansett. Jeg tror alle vet hva jeg synes om Arild, men slik ståa er per i dag må det bli alder før skjønnhet. Ung alder, altså.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎