Ken Henry Johnsen-Lillestrøm SK 3-2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Karakterbok Ken Henry Johnsen-Lillestrøm SK 3-2

    Etter en av sesongens store dommerskandaler, eller la oss være helt ærlige, enda en i rekken av poengtapene påført oss av dommere, er sesongen nå totalt ødelagt. Juli har vært en marerittmåned uten like, med ydmykende tap på rekke og rad, og toppen av kransekaka innfant seg i kveld. Hønefoss fikk med seg tre heller ufortjente poeng etter at vi måtte spille 60 minutter med ti mann men likefullt styrte kampen, som fortonte seg som noe av et kontinuerlig angrep kun avbrutt av kontringer hvor Hønefoss eneste gode spiller Davy Claude Angan briljerte.

    Crazy Eyez Killah: 5

    Kan strengt tatt ikke gjøre noe som helst med scoringene, som begge er perler. Straffe er straffe og aldri en keepers feil om går inn, unntatt når det er Øyvind Bolthof som står. God i feltet, men kunne godt vært enda mer verbal og sinna på et til tider slapt forsvar.

    "Ei-e-modæll"-Lars Kristian: 4

    Skulle selvsagt ikke vært utvist, men var ikke spesielt god før han forsvant ut. Det første gule kortet var han heldig med fargen på, men slapp Angan i tide. Ellers er det ikke mye å si. Suspensjon bør være et ikke-tema, for dette må gjøres om.

    Blurkh: 5

    Kjemper som en helt og går foran i krigen, men er også litt på etterskudd i enkelte situasjoner. Flott mål han kan takke bandasjekløna i hønsemålet for. Livsfarlig på alle dødballer.

    Steinar Månemann: 4

    Var han egen i stand til å starte dagens kamp? Måtte i alle fall ut rett før pause, og lignet egentlig ikke seg selv før det heller. Virket usikker og gjorde endel enkle feil vi aldri ser fra den kanten ellers. Håper likefullt han ikke har pådratt seg en stygg skade.

    Karim: 5

    Aldri i nærheten av toppnivået sitt offensivt, men gjorde en god jobb bakover. Hønefoss fikk til lite til ingenting på hans side, og da er det godkjent. Mange flotte dødballer det er utrolig det ikke ble flere mål av. Må være hele høyresiden alene pga sin temmelig udugelige vingmakker.

    Nosamannen: 8

    Gutten er et geni, og raidet på 2-2 er blant året store prestasjoner. Helt umulig å ta fra ballen, og har så lavt tyngdepunkt at det er umulig å forutse hvor han gjør av seg før han er langt unna. Banens suverent beste spiller, og det sier litt med tanke på hvor god hønsas Angan var.

    Espen: 4

    Ikke godkjent av rånern. Roter bort ballen altfor ofte, bruker for lang tid, og vinner ikke nok baller på midten. Må heve seg, men er uansett et mye bedre alternativ en Khalid Mouelhi. Vil gjerne se Gabrielsen få prøve seg litt ved siden av Nosa mot slutten av kampene i fremtida.

    EK: 2

    Totalt ubrukelig, og direkte skyldig i 3-2 hvor han ruset på to ganger når han bare skulle ligge tett og vente. Har ikke selvtillit, skaper absolutt ingenting og har fortsatt ikke vist annet enn at han løper fort. Må benkes. MÅ!!!

    Edwin: 5

    Hvorfor i all verden tok vi ut Edwin når vi trengte alle de individuelle ferdighetene vi kunne få??? Var kreativ og frekk mens han var på banen, og skaffet flere gode dødballmuligheter. Med ham på banen ville vi vunnet denne kampen.

    BBS: 3

    Ikke i nærheten av å være delaktig nok i spillet, og spørsmålet er om ikke Arildo ville vært et bedre alternativ i denne kampen, hvor det måtte bli mye kjemping og dødballer. Må involvere seg mer og bevege seg bedre.

    Ujahujahujah: 6

    Spiller egentlig ikke en veldig god kamp, men sloss, kjemper og lukter mål, både i praksis og klisjé. Ujah er rett og slett vår beste spiss, og scorer fort mer enn ti i år. Sammen med Nosa fremstår han som det eneste lyspunktet i en eller etterhvert trist sesong. Neste år blir han årets komet, mark my words.

    Innbyttere:

    PSA: 5

    Med tanke på at Pål Steffen knapt har spilt i år var dette imponerende. Har tydeligvis ikke mistet for mye av farten, og var god i lufta. Hadde også tildels god distribusjon, og vant flere dueller enn han tapte på tross av å være i undertall alt for ofte. Burde presset Steffensen bedre på 3-2, men slike løp er veldig vanskelige å forsvare seg mot.

    Ruben: 4

    Gutten er ikke venstreback, Henning! Nå var det sikkert ikke andre alternativer på benken heller, men dette er en spiller som burde spille høyere i banen. Teknisk veldig solid, men er plasseringssvak og lot Angan få alt for mye plass på sin side. Har utvilsomt en fremtid i klubben, men må snart få prøve seg i en posisjon hvor han er mer naturlig begavet.

    Henning: 3

    Gjør rett og slett ikke nok fra benken, og nok en gang koster hans insistering på å bruke EK oss poeng. Burde også prøvd det siste byttet etter Hønefoss' siste skadet. Ellers er det ikke så mye å si på de taktiske justeringene, men ærlig talt. Det koster ingenting å i alle fall prøve noe når minst to av spillerne åpenbart ikke enten holder nivået eller har dagen.

    Ken Henry Johnsen: 1

    Avgjorde kampen med en serie alldeles hårreisende og skandaløse avgjørelser i vår disfavør. Først ble Nosa både sparket og dratt ned på det som var et soleklart straffespark, før LKE ble utvist for å ta ballen med ribbeina. Bare for å toppe prestasjonen presterte han så å legge til kun tre minutter etter en andre omgang med flere bytter, to mål, og flere lengre skadeavbrekk, hvorav Usmaru Bangura alene lå nede i minst tre minutter. Fantastisk. Regner med at han får en periode i adecco eller verre etter dette, men uansett hvilke konsekvenser dette får er det utrolig bittert at vi nok en gang taper eller mister poeng etter håpløs dømming. Juli måned er ødelagt av dommerfeil, og dette må snart gjøres noe med. Jeg vil anslå at vi så langt i år er snytt for minst ti poeng, og for de av dere som fortsatt er naive nok til å tro at det faktisk jevner seg ut over tid... Våkn opp!!!

    Konklusjon: GJØR NOE, RUNE PEDERSEN!!!
    Last edited by Grusom B; 26.07.2010, 20:42.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Ujah?

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Konklusjon: GJØR NOE, RUNE PEDERSEN!!!
      Hvorfor skal han det?? Det er jo tydelig at NFF prøver så godt de kan å få LSK ned. Det må virkelig plage dem at de aldri klarer det!

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        #4
        Stort sett enig med deg, men med et unntak. Adecco er for snilt for mannen som får Edvardsen til å se ut som dommernes Messi. Jeg ville ikke gitt han ballgutt jobb en gang.
        LasseN

        Kommentar

        • Lars2
          Medlem
          Møteplager
          • Jul 2009
          • 89

          #5
          Nosa er latterlig bra om dagen. Kan gått hende han ryker i sommer, da han er altfor bra for TL.

          Synes Berg snart skal slutte å verne om den lovende spilleren han en gang oppdaget da han var i Lyn.
          "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Ken Henry Johnsen: 1

            Avgjorde kampen med en serie alldeles hårreisende og skandaløse avgjørelser i vår disfavør. Først ble Nosa både sparket og dratt ned på det som var et soleklart straffespark, før LKE ble utvist for å ta ballen med ribbeina. Bare for å toppe prestasjonen presterte han så å legge til kun tre minutter etter en andre omgang med flere bytter, to mål, og flere lengre skadeavbrekk, hvorav Usmaru Bangura alene lå nede i minst tre minutter. Fantastisk. Regner med at han får en periode i adecco eller verre etter dette, men uansett hvilke konsekvenser dette får er det utrolig bittert at vi nok en gang taper eller mister poeng etter håpløs dømming. Juli måned er ødelagt av dommerfeil, og dette må snart gjøres noe med. Jeg vil anslå at vi så langt i år er snytt for minst ti poeng, og for de av dere som fortsatt er naive nok til å tro at det faktisk jevner seg ut over tid... Våkn opp!!!

            Konklusjon: GJØR NOE, RUNE PEDERSEN!!!
            Det er direkte frekt av deg å gi han 1. Han kvalifiserte til 0... Mulig du ga han 1 for oppmøte og at han fant veien til banen - eneste sannsynlige grunn jeg kan finne.

            Kommentar

            • Smukken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 718

              #7
              Litt naivt å tro at vi hadde vunnet ellers - ja da vi skaper masse sjanser.
              Right.
              Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #8
                Opprinnelig skrevet av Smukken
                Litt naivt å tro at vi hadde vunnet ellers - ja da vi skaper masse sjanser.
                Right.
                Hvor mange sjanser vil du ha når man spiller ti mot elleve? Left.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13271

                  #9
                  Er bare en ting å mene om Ken Henry:
                  Spoiler:

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Nosamannen: 8

                    Gutten er et geni, og raidet på 2-2 er blant året store prestasjoner. Helt umulig å ta fra ballen, og har så lavt tyngdepunkt at det er umulig å forutse hvor han gjør av seg før han er langt unna. Banens suverent beste spiller, og det sier litt med tanke på hvor god hønsas Angan var.
                    Du har rett i alt du skriver, men du utelater en vesentlig hendelse; Nosa slipper markeringen på 3-2 målet til Liv/Fossekallen slik at Steffensen får heade upresset fra 5 meter. Dominerende offensivt, utvilsomt, men fremdeles alt for svak bakover på banen.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Du har rett i alt du skriver, men du utelater en vesentlig hendelse; Nosa slipper markeringen på 3-2 målet til Liv/Fossekallen slik at Steffensen får heade upresset fra 5 meter. Dominerende offensivt, utvilsomt, men fremdeles alt for svak bakover på banen.
                      Hadde Erling gjort jobben sin så hadde det aldrig blit mål,faen Erling når du blir lurt så grundig 2 ganger så ta da for helvete tak i trøya hans og lag et frispark i steden da.Henning starter Erling i neste kamp så tviler jeg på dine trener egenskaper.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #12
                        Sånn da har jeg sendt en mld til han på facebook. Her er adressen om flere vil sende.http://www.facebook.com/ken.h.johnsen?ref=search

                        Kommentar

                        • 10.09.50
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1410

                          #13
                          Ifølge Arnfinn Fagerli har Ken Henry blitt belønnet med karakter 1 på VG-børsen. Det skal ifølge samme Fagerli være første gang eneren har blitt brukt på en dommer siden 1978. Det verste er at jeg tror VG har rett. Det er antakelig den dårligste dommerprestasjonen i norsk toppdivisjon siden 1978.

                          Kommentar

                          • Gjest

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Hvor mange sjanser vil du ha når man spiller ti mot elleve? Left.
                            10 mot 12

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7042

                              #15
                              Jeg har sett fotball i snart 30 år, og vært aktiv dommer selv. Og jeg har ærlig talt aldri sett mer hjelpeløs kampledelse, uansett nivå. Her snakker vi om en mann som faktisk egenhendig avgjør kampen, som skjønner det selv i pausa, og som deretter følger opp med kompensasjonsdømming gjennom hele andreomgang i LSKs favør, på cornere, frispark og innkast (men som unnlater å gi oss en ditto billig straffe).

                              Men obs: Han er snut i det sivile, så jeg anbefaler å holde injurierende adjektivbruk på et minimum. Jeg konkluderer bare kort og godt at hadde jeg fått lønn for å levere en så hinsides inkompetent arbeidsinnsats, ville skamrødmen tatt fullstendig overhånd. Han skylder Lars Kristian Eriksen en unnskyldning. Og LSK tre poeng.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                                Ifølge Arnfinn Fagerli har Ken Henry blitt belønnet med karakter 1 på VG-børsen. Det skal ifølge samme Fagerli være første gang eneren har blitt brukt på en dommer siden 1978. Det verste er at jeg tror VG har rett. Det er antakelig den dårligste dommerprestasjonen i norsk toppdivisjon siden 1978.

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Jeg har sett fotball i snart 30 år, og vært aktiv dommer selv. Og jeg har ærlig talt aldri sett mer hjelpeløs kampledelse, uansett nivå. Her snakker vi om en mann som faktisk egenhendig avgjør kampen, som skjønner det selv i pausa, og som deretter følger opp med kompensasjonsdømming gjennom hele andreomgang i LSKs favør, på cornere, frispark og innkast (men som unnlater å gi oss en ditto billig straffe).

                                  Men obs: Han er snut i det sivile, så jeg anbefaler å holde injurierende adjektivbruk på et minimum. Jeg konkluderer bare kort og godt at hadde jeg fått lønn for å levere en så hinsides inkompetent arbeidsinnsats, ville skamrødmen tatt fullstendig overhånd. Han skylder Lars Kristian Eriksen en unnskyldning. Og LSK tre poeng.
                                  Ken Henry, du er en kødd! Ikke en bitteliten ståpikk, men en diger kødd som fortjener at store ondartede maggot trenger inn i hemorridene dine og gir deg ubeskrivelige plager i mange år :evil:

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    Er vel bare en ting å si her...

                                    ACAB!!!

                                    PS! En liten ting til, da. Tommy Skjerven mot Molde i 1999. DET var like ille.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #19
                                      RB Spillerbørs

                                      Logi 4
                                      Karim 4
                                      Pedersen 4
                                      Kippe 4
                                      LKE 2
                                      EK 2
                                      Søgård 5
                                      Nosa 6 BB
                                      Edwin 3
                                      BBS 4
                                      Ujah 5

                                      Lunan 4
                                      PSA 5

                                      Kødden 1

                                      Målsjanser 5-6, Kampen 5 og Stadionstemning 4.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Dagbladet Spillerbørs

                                        Logi 5
                                        Karim 6
                                        Pedersen 5
                                        Kippe 6
                                        LKE 5
                                        EK 4
                                        Søgård 5
                                        Nosa 7
                                        Edwin 4
                                        BBS 5
                                        Ujah 6

                                        Lunan 5
                                        PSA 5

                                        BB Angan 7

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎