Fra en nøytral plass på stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #21
    OK, jeg skal få Flindt Bjerg til å bøye deg foran deg Raymond. TA´N!!

    Svinet scora tre mot oss... :-(

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Faen er det som er galt med dere??? JEG, og bare JEG har størst tiss!
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • *LILLESTRØM SK*
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 166

        #23
        Jeg kun JEG har mest VOM!

        *LILLESTRØM SK* aka Kaptein Vom
        Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

        Kommentar

        • Fugla
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 1718

          #24
          Hør på deg! hehe... "Jeg kunne aldri gjort noe sånn..." Med andre ord: Frank Grønlund, Berg og gutta er hobbysupp. fordi de sitter på VIP`n?? Få vekk skylappene gutt!

          Spørsmålet er også: Var jeg på bortekamp med VIF eller hjemmekamp med FFK?? Få med deg ting for ente gang!!!! Jeg fortalte deg at bedriften der jeg jobber sponser FFK! Skal du ha alt inn med teskje??

          Ikke bruk betegnelse "VI" om Fansen når du skriver til meg...jeg var med i Fansen før du i det hele tatt begynte å tenke fotball!

          Du mener at jeg er Klanskalle fordi jeg kommer med kritikk...sier litt om ditt snevre syn på ting. Du tenker like langt som de fjorten år gamle jentene som går ut fra stadion og sier: "Lillestrøm er best!!!" - selv når vi ligger på nedrykk...realisme er lov hva?


          Nok en gang: LES før du svarer! Jeg skrev RBK-SANG!-ikke RBK-sangER!
          Det synges en sang på tribunen som RævBK alltid har brukt å synge og hvem idiot som har satt Lillestrøm til den er mystisk... enda dummere er det jo at vi synger den... vi kan jo like gjerne synge "ååhhhhh...LILLESTRØM" når Baron skyter ut...

          Noe med deg gjør at jeg forbinder deg med visse type mennesker... du hisser deg opp når andre kommer med konstruktiv kritikk... Hvis man har egne meninger skal man stemples... Demokrati...er det et ukjent begrep for deg?
          Homer Simpson.



          www.ultrassarp.no

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎