Marius Johnsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Spillertråd Marius Johnsen

    Hva er det med den karen egentlig? Han er jo mer kjeks en Arjen Robben !

    Siste skade:



    Marius Johnsen sliter med et vondt kne og er ute i lang tid. Kåsene håper at sørlendingen vil legges «under kniven» neste måned.

    Hva har gått galt med han, og vil han noensinne forsvare kjøpet av ham?
    Last edited by RSP; 13.08.2010, 11:39. Begrunnelse: tittel
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    Er jo et Tom Nordlie kjøp. Fantastisk å gi en spiller med den skadehistorien en femårskontrakt. Tviler vel på at han kommer tilbake på banen. Hent Markus Kiesenebner tilbake ASAP!

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #3
      Når går kontrakten hans ut?
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Opprinnelig skrevet av Robiwan
        Når går kontrakten hans ut?
        12 Stefán Logi Magnússon: 30 - 05.09.80 - 193?/80 - 2013 29 André Hansen: 21 - 17.12.89 - 194/93 - 2010 (til Odd fra 01.01.11.) 2 Steinar Pedersen (http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?p=392633): 35 - 06.06.75 - 181/75 - 2012 3 Lars-Kristian Eriksen: 27 - 28.06.83 - 177/73 - 2011 4 Mads Dahm: 22 - 21.10.88


        15 Marius Johnsen: 29 - 28.08.81 - 186/82 - 2011
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Oddis
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 2744

          #5
          Mener det er litt feil å lage en tråd som er så negativ til vår egen spiller. Burde heller vært retta støttende.
          Selvsagt er jeg enig i at han har vært mye skada, og at vi har betalt mye penger for en spiller som alt i alt har spilt lite, men jeg mener fortsatt at vi heller skal støtte våre spillere i stede for en slik tråd!
          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            #6
            Svaret er nok ja, men hvem skal klandres for det? Ihvertfall ikke Marius som er en spiller på høyt nivå. Skader kan man aldri garantere seg mot, og hvis noen skulle klandres burde det vært det de som foretok den medisinske testen.

            En spiller kan også bidra på andre måter for klubben. Blant annet støttet han en kanari som mistet sin sønn i drukning. Marius er en stor mann!

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Det er én grunn til at Marius Johnsen er fotballinvalid, og det er at han ble presset til å spille hele høstsesongen i 2007 med regelmessige injeksjoner i det skadede kneet. Mens vi hadde Shane Stefanutto i toppform på benken.

              Kommentar

              • ror1
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2008
                • 12

                #8
                Hørte at Marius Johnsen har kontrakt til sommeren 2012. hørte dette når jeg var på trening i går.
                LSK

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ror1
                  Hørte at Marius Johnsen har kontrakt til sommeren 2012. hørte dette når jeg var på trening i går.
                  Mener han har kontrakt ut 2011.

                  Ikke så vanlig å ha kontrakter som går ut ved sommerstid i norge.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7036

                    #10
                    Ute i ett år til?

                    Ålreit, Marius. På tide å kaste inn håndkledet. Men jeg syns fryktelig synd på ham.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Ute i ett år til?

                      Ålreit, Marius. På tide å kaste inn håndkledet. Men jeg syns fryktelig synd på ham.
                      Jeg synes oppriktig synd på han. Grufullt kjedelig at en spiller som han har fått ødelagt karrieren av skader. Synes han gjorde det veldig bra når han kom tilbake siste halvdel i 09. Imponerte meg som stopper sammen med Kippe.

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        #12
                        Er vel bare å bli enige med Marius om en sluttpakke og få avsluttet kontrakten hans. Han kommer nok aldri tilbake som toppspiller. Synd fordi han var/er bra.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          Flyttet noen posts hit fra Skadede spillere 2010 tråden

                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Dagens RB melder at vi nå har tre langtidsskader. Foruten Stian Ringstads beinbrudd, kreves det ny operasjon i kneet for Marius Johnsen, som dermed er ute i enda ett år, og operasjon i ankelen for Khaled Mouelhi, som kanskje kan spille i slutten av 2010. (I parentes kan vel bemerkes at de to siste da neppe kan spås noen lang aktiv framtid i LSK-stallen.)

                          Dette er også, som vanlig, lagt inn i tråden "Stallen i 2010".

                          gilbert
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            #14
                            Ja, nå får det være nok. Tror han ble henta for sju mill sommern 07. Og folk klager på Occean?
                            Men for en koloss han er i boksen.

                            Kommentar

                            • TomLundby
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 616

                              #15
                              Marius Johnsen er tvert i mot LSKs minst skadeforfulgte spiller i historien. Han har vært i klubben i årevis og har totalt bare hatt en skade. Ingen matcher det. Det som er synd er at han ble kjøpt dyrt med skaden, aldri ble kvitt den og kan bare spille en kamp hvert jubelår med den. Usedvanlig slett håndverk fra de som stod for innkjøpet. På høyde med Orjinta.

                              Utover det så er Marius en hyggelig gutt og var en god fotballspiller en gang i tiden før han kom til LSK og før han fikk skaden.

                              Kommentar

                              • CFD
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2319

                                #16
                                Nå burde det være mulig å erklere mannen fotballinvalid og få han over på trygdesystemet? Tipper Marius overlever fint på 6G Etter Kanonlønn i Tyskland og grei lønn fra LSK burde han klare seg med 33400kr. Det er på linje med en gjennomsnittlig arbeiderinntekt..
                                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #17
                                  Jeg føler meg helt sikker på at Marius hadde vært en frisk og rask spiller idag om han ikke hadde havnet under Uday sitt regime. Han ble vel regelrett ødelagt av Tom.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Jeg føler meg helt sikker på at Marius hadde vært en frisk og rask spiller idag om han ikke hadde havnet under Uday sitt regime. Han ble vel regelrett ødelagt av Tom.
                                    Ødelagt av Tom?, skjerp deg a :lol:

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3177

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av ror1
                                      Hørte at Marius Johnsen har kontrakt til sommeren 2012. hørte dette når jeg var på trening i går.
                                      Romerikes Blad torsdag 26. august har en notis om at det kan ta minst ett og sannsynligvis halvannet år før Marius Johnsens kne - i beste fall - er bra nok til å spille fotball igjen. Her står også at han har snaut to år igjen av kontrakta. Det tolker jeg som at han har kontrakt til sommeren 2012 - og dét (omtrentlige) tidspunktet har jeg også ført inn i "Stallen i 2010".

                                      Oppdatering: En NTB-melding i Dagsavisen samme dag sier at tidligere landslagslege i fotball, Lars Engebretsen, skal gjennomføre operasjonen. - Jeg gjør ikke dette for at han skal spille eliteseriefotball igjen, men for at han skal få et kne han kan leve med. Dersom han kan spille fotball igjen, er det en bonus, sier Engebretsen, som regner med at Johnsen må bruke 12 til 18 måneder på rehabiliteringen.

                                      gilbert
                                      Last edited by gilbert; 27.08.2010, 08:07. Begrunnelse: Oppdatering fra NTB/Dagsavisen

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Romerikes Blad torsdag 26. august har en notis om at det kan ta minst ett og sannsynligvis halvannet år før Marius Johnsens kne - i beste fall - er bra nok til å spille fotball igjen. Her står også at han har snaut to år igjen av kontrakta. Det tolker jeg som at han har kontrakt til sommeren 2012 - og dét (omtrentlige) tidspunktet har jeg også ført inn i "Stallen i 2010".

                                        Oppdatering: En NTB-melding i Dagsavisen samme dag sier at tidligere landslagslege i fotball, Lars Engebretsen, skal gjennomføre operasjonen. - Jeg gjør ikke dette for at han skal spille eliteseriefotball igjen, men for at han skal få et kne han kan leve med. Dersom han kan spille fotball igjen, er det en bonus, sier Engebretsen, som regner med at Johnsen må bruke 12 til 18 måneder på rehabiliteringen.

                                        gilbert
                                        Marius Johnsen har spilt sin siste fotballkamp tipper jeg.. Men skulle han klare å komme tilbake så er det selvfølgelig positivt, for det er en spillertype jeg har sans for!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎