LSK - Kongsvinger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • audun
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 255

    Bildegalleri LSK - Kongsvinger

    Begynner å bli en stund siden forrige bildegalleri nå, men her kommer bilder fra dagens kamp. Dette er kun mine bilder, Petter og Stefan legger til sine bilder når de er klare.









































    Kreativ Kanaris - Fotograf
    www.audunbraastad.com
  • Petter'n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 346

    #2
    Audun leverer veldig mye bra her, så jeg slenger bare ut noen få av mine!





    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Av 25 bilder så kommer det 2 tribunebilder?

      LSK.NO har Seb.R som tar mase bilder av kampen. Kan ikke kfl sine fotografer heller fokusere på tribunebilder?

      Jeg vet at dette er frivillig arbeid, men hvis det er mer spennende å ta bilder av kampen kan vel kanskje kfl søke etter en fotograf som fokuserer på tribunen?

      Ja til mere tribunebilder-nei til kampbilder!

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #4
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Jeg vet at dette er frivillig arbeid, men hvis det er mer spennende å ta bilder av kampen kan vel kanskje kfl søke etter en fotograf som fokuserer på tribunen?
        Jeg mener det blir helt feil å forvente en hel masse tribunebilder fra en kamp som LSK - KIL hvor det møter opp 3685 tilskuere.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          #5
          Beklager som vanlig, (Jeg er alltid sist ute til og legge ut bilder. Skal skrive ett lengre inlegg i den andre tråden til Tony)

          Her er hvertfall litt flere tribune bilder fra Vinger kampen










          Last edited by Håkon Henriksen; 06.08.2010, 08:07. Begrunnelse: bildene under hverandre isteden
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #6
            Se der ja. Litt mas lønner seg

            Kommentar

            • gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3271

              #7
              Skal invistere i et ordentlig telezom(Canon EF 70-200mm F2.8L USM) , hvis KFL ønsker fler fotografer stiller jeg gjærne opp.
              KnutHSolberg

              Kommentar

              • 36.
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2009
                • 121

                #8
                legg merke til lårmuskulaturen til Ujah! Gutten kunne jo vært skøyteløper
                Seksogtredve år

                Kommentar

                • audun
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 255

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av gutt94
                  Skal invistere i et ordentlig telezom(Canon EF 70-200mm F2.8L USM) , hvis KFL ønsker fler fotografer stiller jeg gjærne opp.
                  Skal du satse på tribunebilder bør du vinne i lotto og kjøpe deg denne http://www.fotovideo.no/aspx/loginVn...0&ref=acdc1227
                  (Ja, jeg er seriøs)

                  Husk at fotografene må holde seg på kortsidene under kampen. Derfor bør man ha mye zoom for å få de gode tribunebildene. Videre er det ganske mørkt på feltet (med unntak av midt på sommeren) på grunn av takkonstruksjonen.

                  Men om du bare skal ta tribunebilder er det jo kanskje en mulighet for å ikke ha akkreditering, men heller snike seg ned foran tribunen under kampen og ta noen bilder derfra? Da holder det fint med 70-200 2.8. Det hadde jo vært en fin løsning, og du kan nok få mange kule bilder hvis du er klar i de rette øyeblikkene.


                  Vi andre kommer nok til å ta flere tribunebilder før kampen, men under kampen er det best å konsentrere seg om banen. Petter kommer til å ta bilder under kampen i morgen, og jeg skal si ifra om at det ønskes mange tribunebilder
                  Last edited by audun; 08.08.2010, 18:14.
                  Kreativ Kanaris - Fotograf
                  www.audunbraastad.com

                  Kommentar

                  • gutt94
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2007
                    • 3271

                    #10
                    Ikke for å spore for mye ut av tråden, men håper moderatorer godtar dette, for da kan KFL muligens ende opp med en ny fotograf.

                    Tanken er å starte med telezommen, så plusse på med en konverter etterpå. Har også 550D så kan filme til en evnt årvideo hvis det øsnkes også.

                    Meget bra at det igjen kommer bilder igjen, håper dere fortsetter med denne løsningen til nye kfl.no kommer opp. Det er vell pga tiden det tar å laste opp, og at serveren raste sammen at bildene ikke har kommet fra tidligere kamper.
                    KnutHSolberg

                    Kommentar

                    • audun
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2005
                      • 255

                      #11
                      Dette handler jo om bildeseriene til KFL, så det kan da ikke være så mye off-topic. Tror egentlig ikke du trenger extender til 70-200 for å ta bilder av feltet. Du mister jo mye lys når største blenderen blir F/4 med 1,4X extender, og tro meg, det blir mørkt på feltet under kamp utover høsten! Da er det bedre å ha litt mindre zoom og heller kunne bruke F/2.8.

                      Men som sagt, vi andre kommer også til å legge ut flere tribunebilder framover. Både bilder fra før kamp, men også etter kampen (hvertfall når det blir seier).
                      Kreativ Kanaris - Fotograf
                      www.audunbraastad.com

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        #12
                        Muligens jeg stiller opp i morgen med kamera under kampen. Ikke med objektiv for det på banen. Men tribunebilder fra tribunen.
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎