Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av reka
    Håper det er han digre ved siden av meg. Jeg trenger to plasser.
    Nei, det er ikke meg

    Spøk til side. Jeg hadde neppe klippt i filler sesongkortet. Men håpløst fortvilet over situasjonen, resultatene og innsatsen? Ja.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7028

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Noen er litt mer forbanna enn andre: http://vgd.no/sport/fotball-norsk/te...-har-faatt-nok
      Han klippte f*** meg sesongkortet i to...
      Hadde alle reagert som ham, ville vi snakket tysk og hatt sånn teit halvveisbart alle mann. Judas!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Hadde alle reagert som ham, ville vi snakket tysk og hatt sånn teit halvveisbart alle mann. Judas!
        Nå skal det sies at de fleste nordmenn reagerte som han under krigen da. De ga opp allerede før Blücher lå på bunnen av Oslofjorden.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2864

          Har en bekjent som er kompis med en i spillergruppa og han sa at Berg sier til spillerne at de har gjort en god kamp men bare hatt litt uflaks etter drittkamper.
          Last edited by RSP; 10.08.2010, 09:23. Begrunnelse: Sensur.
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

            Opprinnelig skrevet av sniper
            Nå skal det sies at de fleste nordmenn reagerte som han under krigen da. De ga opp allerede før Blücher lå på bunnen av Oslofjorden.
            Mens enkelte nekter å være med i krigen fordi han ikke liker en mann i kompaniet...

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              igjen sitter man med huet mellom bena og surker, som jeg har gjort etter hver helvetes LSK-kamp i det siste.

              men man ser jo også at vi ikke spiller noe god foppall, faktisk ikek i nærheten engang. Når man står 3 meter unna en medspiller og skal legge ballen tilbake til han og da bommer med 2 meter på den medspilleren........ hvordan er det mulig på dette nivået? det klarer jeg ikke å fatte. Alt er bare elendig!
              KFL er alltid bra, men det er synd når KFL må være det eneste positive de siste 9 kampene for LSK.

              Jeg la merke til 129 ting vi var dårlige på i dag, men gidder ikke å nevne dem, men der er utrolig mye som må rettes på inne passningsspill, balanse, snubling, sleivskudd, kommunikasjonsfeil etc etc etc!! lista er lang og jeg blir mere og mere deppa og venter nå bare på at vi også neste år skal få en sesong fra helvete.................... jeg klarer snart ikke flere slike sesonger!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • nebbjævel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 511

                Det aller jævligste er at pr dato bor kommunens beste fotballag på den andre siden av elva.

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2730

                  Hvor ble det av bildet med Bergs hode på Komiske Alis kropp? Skulle gjerne hatt en kopi!
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Har en bekjent som er kompis med en i spillergruppa og han sa at Berg sier til spillerne at de har gjort en god kamp men bare hatt litt uflaks etter drittkamper.
                    Hvis dette er tilfelle så er problemene på Åråsen veldig mye større enn hva jeg kunne forestille meg. Det er ikke rart spillerne senker seg ned på 80% hvis treneren til enhver tid sier at de har gjort en god kamp. Dette er jo ren psykologi. Det er skremmende at en trener kan fremstå på denne måten uten at det får konsekvenser. Det verste av alt er at jeg og omgivelsene rundt meg begynner å få en mer likegyldig holdning til hvordan LSK gjør det og det er igrunn ganske skremmende. Hvis det ikke gjøres radikale endringer ift. satsning hva man kan forvente av både spillere og trenere så spiller vi om veldig kort tid i Adecco ligaen.... Og det kan bli begynnelsen på slutten for LSK som en av storklubbene i norge.
                    Last edited by RSP; 10.08.2010, 09:24. Begrunnelse: Redigert qouting.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • O'bello
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2007
                      • 72

                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Har en bekjent som er kompis med en i spillergruppa og han sa at Berg sier til spillerne at de har gjort en god kamp men bare hatt litt uflaks etter drittkamper.
                      100% sikker på at "en bekjent som er kompis med en i spillergruppa" ikke gjengir hele bildet...

                      Sagt det før og sier det igjen - laget er ikke godt nok!! Og mener fortsatt at løsningen er å erstatte de dårligste med noen som har basisferdighetene i orden. Når i tillegg de ellers minst ustabile spellera våre hiver seg på mongo-bølgen blir det bare trist. TRIST!!
                      Team Wenche Myhre

                      Kommentar

                      • detvarvondtdet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 398

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Med tanke på hvor kort fotballsesongen er i forhold til ett arbeidsår så ville du nok fått den beskjeden lenge før den tid..

                        Ved et universitet i USA (husker ikke navnet nå) så har de utstillt noen dinosaurskjeletter. Det står på infoplakaten at skjelettene/fossilene er ca 3000 år gamle og fra før menneskenes opprinnelse (Noen universiteter i USA lærer fortsatt bort teori om intelligent design (ID), i stedenfor evolusjonsteori )...
                        En matematiker hjalp Richard Dawson med en sammenligning for å illustrere hvor på trynet det er. Påstanden om at menneskene oppsto for ca 2000 år siden og at fosillene av dinosaurene er 3000 år gamle er like absurd som å påstå at New York er 27 fot fra San Fransisco.

                        Med denne mattematikken ville jeg fått sparken etter ca 17 minutter i min jobb sammenlignet med så dårlig innsats i så mange kamper over en så kort sesong som i tilfellet med lsk nå.
                        "Dere kan sitere meg på dette:
                        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                        Fjøra

                        Kommentar

                        • antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

                          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                          Hvor ble det av bildet med Bergs hode på Komiske Alis kropp? Skulle gjerne hatt en kopi!

                          Ja, skulle vise den frem på jobb og fant den ikke. Den var det jo klasse over!

                          Kommentar

                          • brisbane-kanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2006
                            • 595

                            Opprinnelig skrevet av antikris
                            Ja, skulle vise den frem på jobb og fant den ikke. Den var det jo klasse over!
                            jeg fikk rødt kort for den gitt... jeg som trodde Saddams diktatur hadde falt ;-) Så i redsel av personforfølgelse tør jeg ikke legge ut linken lenger, men er å treffe på PM ;-)

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Mens enkelte nekter å være med i krigen fordi han ikke liker en mann i kompaniet...
                              Ikke alle som ønsker å la seg lede av en leder som er femtekolonist..

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13244

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Nei, det er ikke meg

                                Spøk til side. Jeg hadde neppe klippt i filler sesongkortet. Men håpløst fortvilet over situasjonen, resultatene og innsatsen? Ja.
                                Sesongkortet koster 100 kroner å erstatte, regner med at sulliken betaler for et nytt i luka helga etter at trenden har snudd. Tror at han kjenner rutinen godt: Er man så tett i pappen at man klipper opp sesongkortet sitt overfor bermen på vgd for å tøffe seg, har man sikkert mistet kortet og måttet erstatte det flere ganger tidligere.

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  Opprinnelig skrevet av sniper
                                  Ikke alle som ønsker å la seg lede av en leder som er femtekolonist..
                                  Vi snakker om en du ikke ser på oppstillingsplass en gang, han er i beste fall i depoet...

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    I min frustrasjon over dårlig spill sendte jeg en mail til LSK@lsk.no etter Odd kampen hvor jeg etterlyste engasjement og argumenter for hvorfor man skal beholde og fornye sesongkortet sitt.

                                    Fikk svar fra Bjarmann idag. Meget positivt. Hadde jeg ikke ventet.


                                    Først av alt vil jeg takke for et strålende engasjement. Klubben lever av at folk bryr seg og har meninger om det som blir prestert og gjort i klubben på godt og vondt.

                                    Først av alt vil jeg be deg beholde årskortet og bruke det så ofte som mulig. Det aller viktigste når det går skikkelig i motbakke, er å bite tenna sammen og brette opp ermene på skjorta. Det er utrolig viktig at vi klarer å snu denne nedturen fortest mulig. Da er supportere og den harde kjernen på Åråsen utrolig viktige støttespillere, for å klare det.
                                    Som du sikkert skjønner så kan jeg ikke kommentere punktene dine, men det som er sikkert er at vi alle er skuffet over at vi på andre året klarer å spille 9 kamper uten seier. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle få oppleve igjen, men nå er det gjort. Da er det bare en ting å gjøre, og det er å slå Ålesund. Det gjøres kun ved at en del av det du skriver blir fulgt opp. Det håper og tror jeg vil skje.

                                    I LSK er vi kjent for å aldri gi opp, og det gjør vi selvsagt ikke denne gangen heller. Alle ønsker at klubben skal tilbake til toppen av norsk fotball (og det skal vi!), men det skal tydeligvis ikke gå helt strake veien. Bra for flere av oss at vi har sterkt hjerte!, for det kan være kraftige påkjenninger å følge denne klubben.

                                    Håper på din fulle støtte til laget mot Ålesund, for dette skal vi klare å snu sammen.

                                    Vi snakkes.

                                    Hilsen Torgeir

                                    Godt å høre at noen hører på de meningene og synspunktene man har, selv om man kanskje ikke er enig i alt.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Vi snakker om en du ikke ser på oppstillingsplass en gang, han er i beste fall i depoet...
                                      På depoet har du Svendsen gitt.

                                      Jeg er stygt redd for at femtekonisten dessverre er rekruttskolesjef. Han som former de som en gang skal ut i krigen for oss. Skremmende tanke!!

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        Opprinnelig skrevet av sniper
                                        På depoet har du Svendsen gitt.

                                        Jeg er stygt redd for at femtekonisten dessverre er rekruttskolesjef. Han som former de som en gang skal ut i krigen for oss. Skremmende tanke!!
                                        Rekruttskolen på Åråsen har bare utdanna stabsrotter uansett, så jeg fatter ikke at det skal være grunn nok for å bli desertør.

                                        Lar det bli med det før korta hagler her

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎